Arte e spettacoliArte

Self-ritrattu da Tintoretto - attellu di pittura, campionu

Italy hè sempre stata un mutore di l 'arti, in particulare, arte, perchè si detti lu artisti di talentu munnu. Assai di li sò ancu cunnisciuti, altri micca cusì à spessu ricurdatu. Avemu prupostu, oghje à cuntattu cù unu di i più grandi artisti di Renaissance - Tintoretto.

biografia

Pittore Jacopo Tintoretto (veru nomu - Robusta) hè natu in Italy in 1518 (autri specificà 1519). U so babbu era un dyer ', chì hè per quessa Jacopo Tintoretto fu suprannuminatu lu, chi significa "a picca dyer'".

A so cridenza ribumbarà la artista scupertu in zitiddina, assai prestu addivintau interested in arte. insegnante Jacopo qualchi tempu hè Titian, e, sicunnu a liggenna, iddu prestu mette u studiente à a porta di u centu di u so talentu. In seguita nomi di i prufessori sò scunnisciutu, ma ùn ci hè tutti li ragiuni pi cridiri ca la criazzioni di l 'artista sempre ricevutu.

Tintoretto creatu caputravagghi veru, chi èranu 'ammirazioni cuntimpuranei. Però, si tratta tene à mente chì à quelli tempi, quandu Ghjesù capitò assai troppu assai ordini, l 'artista pussutu scrive in una cursa è micca u travagliu assai high quality.

In u 50s l 'artista moglie Faustina De Vescovi, ca desi a nascita à 8 i zitelli più tardi. Dui di li si n'andò à i passi di u so babbu, è eranu bè cunnisciutu in lu so tempu.

Tintoretto murìu ntô 1594, ancora travagghiannu nzinu a sò morti. Si stete in lu la storia di unu di l 'spertu rapprisintanti di lu Rinascimentu.

a creazione

U muttu principale di u travagliu di Tintoretto era lu slogan: "Eri di Michelangelo, culore di Titian". Forsi si sta cumminazzioni dirittu ellu à ghjunghje ne à quelle alture. Pittura, u ghjovanu artistu hè cum'è un opere spùticu classicu di lingue Venetian com'è P. e B. Bordoni Veronese. Però, cu 'età, features, di più, è più particulare anu iniziatu à cumparisce in i travagli di Tintoretto: grossi pinziddati, diedrali cumplessa, la pusizzioni particulari di l' urizzonti, oltri ca comu una mansa di linii culore e aise. Comu dì assaghjà, siluette raru in fondo, dà un sensu di legeri è spirituality:.

Maiò parti di a so vita Jacopo Tintoretto travagliatu dicurazioni di e Chjese, è i palazzi. Hè canusciutu, per esempiu, u so travagliu in Palace l'Doge in Venezia è i Scuola di San Rocco.

Tintoretto dinù li piacia à creà i dipinti basatu nantu anticu mitu. Largamente cunnisciutu com'è u travagliu in sta direzzione, comu "Zitellini" (1580), "Ariadne, Bacchus et Venus" (1576) e àutri.

A pupularità fatti duranti la vita di stu artista. Tintoretto addivintau famusu a lu primu postu, grazi à i so ritratti masterful. Iddu spessu pittatu ritratti to order. No menu famosu hè un self-ritrattu da Tintoretto, fatta cù u listessu mistieru.

òpiri famusi

Unu di u più famosu travagghi di l 'artista Tintoretto - sta pittura, chjamatu "u fracicume" (1588-1590). Hè nutevuli di u so pesu - 22 metri! The Web ogettu di u più grande in u mondu sanu, pienu di la staciuni 'oliu a ddu tempu.

Hè dinù bè cunnisciutu à innamurati di òpiri 'arti, comu "The Last Supper" (1592), "A Miracle of Santa Mark" (1548), "L' Origini di lu Way funtana" (1575), "I MUVRINI di Santa Maria in lu Tempiu" (1555). Si tutti i pigghiò brushwork di un artistu particulare, ch'ellu glurificatu.

Maiò parti di l 'òpiri d' Tintoretto pò esse vistu in l 'tempii è i palazzi di Venezia è à stu ghjornu. Parte di u so travagliu hè tinutu à u Louvre, cumprisu lu famusu self-ritrattu da Tintoretto. Grazie à ellu, avemu un 'idea di grande artista quantu beni ochji. Àutri òpiri di Tintoretto pò trova in i musei prus in Italy.

Self-ritrattu da Tintoretto

In fatti, ci sò parechje opere, chi l 'artista stessu chidi in differente stonde di a so vita.

A prima self-ritrattu da Tintoretto creatu in 1547. I nostri ochji hè una image of 29-anni-vechju omu cù un sguardu drittu è stàbbili. Infantil, li capiddi è artistu fondo, cum'è colpu in u bughju, in valu i visu luminosu di u bughju, iddu stissu, sempre ghjovanu.

Next self-ritrattu hè statu fattu tanti anni dopu, - in 1585. Avà, u scrupoloso vede un mature, saggiu cu sguardu vasci. Fondo, è pesca mischjà dinù in u bughju, ma capelli stu tempu Seda.

U più famosu self-ritrattu hè scritta in u 1588 u travagliu, chì hè oghje in u Louvre.

Stu travagliu purtati 'occhiu e fascinates l'scrupoloso, perchè affucari in fondo, scura, mentri l' occhi luminosu di u artistu fighjulendu à noi. Iddi sò facci un vechju l'omu paria riflette tutti l 'a saviezza è anni di spirienza. Stu self-ritrattu per un longu tempu diventa un mudellu di l 'artisti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.