ViaghjuTips per i turisti

Scale Victory Park: Ufa

Victory Park (Ufa) hè stata creata in u 1947. Allora era chjamatu "Oilman". A so apparizione era radicali diferenze da ciò chì si pò vede. Tutta l'equipa militari avia missing.

I vechji

Victory Park (Ufa) in u passatu carpelle ... Oghje chì u spaziu T-34 si trova postu, era una chjera di ballu.

In u territoriu di u Caseddu di u ghjornu di a gloria militare, induve pudete leghje i nomi di i persone chì morse durante a Guerra Patriòtica, pudete avè vistu davanti à una rota enormosa per vede l'ingrossu. Ora ci hè a mezide Lyalya-Tulip.

Victory Park (Ufa) diventa ufficialamenti dopu à a cummemorazione di Matrosov è Gubaidullin cuminciatu quì in u maiu di u 1980. Stu scupertu vinni timidatu à cuncorda cù u 35 anniversariu di a Gran Victòria annantu à i Nazis. Eccu a tecnica, chì era utilizzata durante a lotta, à pocu pressu accuminciau a prisintari, artilleria.

Inoltre, un ciumi era apertu, nantu à quale fù pussibule di leghje i nomi di quelli chì uccisu durante a Gran Guerra Patriòtica da Bashkiria. Tutti quelli chì vense à Victory Park (Ufa) è ùn hè micca indiferente à a storia, serà interessante per visità u museu localu, induve pudete apprezzà assai informazioni valori.

Stu locu hè stata datu u titulu di un cunfettu memoriale, chì hè un simbulu di i prudenzi gloriosi di suldati chì, in battesi mortali, vittune in u fascismu. Tributu di rispettu è memoriu immortale hè datu à a so valentia è u stessu sacrificiu. A vita hè a cosa più preziosa chì una persona hà, è i detti à i so cumpagnie di campà per vive d'un cielo chjaru.

Pitturante

Molti turisti visitanu u Parc Vittoria (Ufa). I fotografii pò fà una bona impresione, perchè ancu in elli pudete vede l'scala di stu locu. A prossima di u canucinu ponu vede i stelae di u granitu, chì sò simbuli di i banners. U testu d'oru dici chì 278 eroi vinianu da Bashkortostan, 37 d'elli sò Cavalieri di l'Ordine di Gloria.

Ùn avanti assai quì hè una lista di e cità è u numaru di i persone chjamati da ognunu, è di u mortu. Avvicinendu u pedestal, pudete vedere a T-34, a legenda di l'industria di a cummerciu domestica. Ci hè 6 pistelli di artilleria. Hè ancu in stock è un canna di antipasto di 37 mm, chì si fa riferimentu à una esposizione a grande parte di a tecnulugia soviètica (prodotta in u 1939), un canna di pistola di 100 mm (1943), un arma usata per cumbattà i cisterna (1942).

Detiti interessanti è interessanti

Vittoria Parco (Ufa), à dì u bancu abbitatu lucale, diventò u locu di l'eternu di l'eroi duppianu è di u so paese, u pilotu M. Gareyev, chì si diffirìanu in a so scatite.

Ci hè stata constantemente aduprà, perchè chì in u 2010 di u 8 di maiu, opere aperti dui busti rapprisentanu generali M. Shaimuratov, è ancu T. Kusimov, chì occupanu i posti di generali.

In questu locu hè un grande numaru di parechji vacanze. Questa sò l'ultimi chjami di i studienti è i sposi di a casuzza, durante ellu sesioni di foto si ponu esse fattu. A menzione, a ghjente hè vinutu quì pè rilassate, perchè, in più di un rolu storicu impurtante, u parcu ancu una bella bellezza. Pudete admirar u fiumu Belaya. A scala viaghja ind'è ella.

In tempu d'invernu per i zappunanti di l'esiste sò una strada especial. Un pezzu di genti si soli riuniscenu quì.

Attività

Dognu chì questu locu hè un impurtante, ùn hè micca surprisante chì a manifistazioni in u Victory Park (Ufa) hè un fenomenu perpende. In solitu esse avvenimenti sò stati attaccati à u territoriu di u quadru vicinu à l'Agljene.

U 9 di maghju hè moltu storicu è ghjucatu quì. Impiegati di parechje unità militari, i infurmati ghjuridichi è cadelli trained. In u 2015, 1349 pirsuni hà participatu à a marche, ma ùn era micca una unità unitaria di equipa militari, sicondu a decisione di u Ministeru di Difesa Russe.

Cusì però, hà in tutti e cità. Prima di questu, un incontruariu di grande scala era in u 2010. In order to not disclose all the cards, i participanti ùn assicuranu micca in u territoriu immediata di a cunnutta, ma fora di a cità.

Avemu avutu à furmà ancu à a notte per fà u spettaculu inescuvale, chì, in generale, l'organizatori successi. Dopu à a desfile in fronte di u teatru di a quadra eranu gruppi di arti dilettanti, è ancu artisti famosi. L'avvenimentu finita à 11 ore. Cusì a vita in u parcu hè moltu, micca solu in i ghjorni rougichi di u calendariu, ma dinò in u tempu d'abitudine, quandu pudete ghjunghjite à vultà in u paisaghju di u circondu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.