News è societàAmbiente

Russia, Iset River - description, scultura

Ekaterinburg - unu di i più grandi cità di u statu cume i Russie. Si trova nantu à i spondi di u fiume, incù un bellu nomu Iset. Hè a quarta più pupulata. A capitale di l 'Urali - hè u nomu di la cità di Ekaterinburg.

Iset River, le foto di u quali si pò trova in l 'articulu, si hà ghjucatu un rolu impurtante in a so furmazioni. S'arricorda, stu vina hè a lea principale di a vita tutta la riggiuni. Russia passa à traversu a Trans-Siberian Railway, oltri parechje strade fidirali.

Prestu prestu in u fiume,

Fiume, in u quali l Russia, hè cambiatu maravigghiusu. Si nasci in u lavu Iset, chì si trova solu 25 km a nord di la cità. Next, si passa à u lettu di u stagnu chiamatu picculu laghi e poi si scalava nna l 'stagno Upper Iset. Stu riserva statu furmatu torna in 1725 Bocca di rosa - p. Tobol, chi curri longu la West Siberian piaghja. Lu nomu di stu acqua - Iset.

hydronym

U nomu di u fiume, u luntanu daretu à tempi antichi, desi lu populu corsi. Iddi vissutu in u spaziu, u situ di u quali hè avà tene Russia. U fiume hè ricca di a pesca, tantu qualchi scentifichi sò assuciati u so nomu à u parolla Ket "Isa Set", chi traducennu iniziu comu ", fiume, pisci". Ci sò altre versioni, ma micca unu d 'iddi ùn hè statu cunfirmatu ufficialmenti.

Caratteristiche di u fiume,

U spaziu di u bacinu hè guasi sissanta milla chilomitri quatrati. U so ombra, passa per mezu di trè sittori: Kurgan, Tjumen è Sverdlovsk. In l 'ùrtima riggiuni, si occupa una paesi è uni pochi di cità, in particulare, è Ekaterinburg. Iset fiume, hà parechje affluenti. U principale sò p. Techa, è Sinara Miass. A durata di u watercourse hè più di 600 km. Iset, di sicuru, pò micca esse paragunatu à i grandi fiumi, di Russia, ma u locu di unuri si merita ancu.

l 'usu di

In u spaziu di una cità cum'è Russia, Iset River hè ricunnisciuta usato di pesca, di cumerciu. Here acchiappari arghjentu, dace, Ami, sandre è altre spezie pisci. Parte di sti troncu hè mandatu direttamente in i cità, è l 'altra volta in u sale in tutti i rughjoni di Russia e veni usatu di impurtazioni.

Dinù nant'à i spondi di i Iset dipoi u XVIII u seculu, di custruì una pianta. S'arricorda, u so risorsi sò anchiamènti usatu in a filiera. Hè da nutà chì uni pochi di parechji seculi fà à u fiume, scupertu dipositi di oru, e si messe à tirà cunnoscia mai.

Sè avemu parrari lu straneru chì pò esse vistu chjusa in Russia, Iset fiume, sarà in u primu postu, postu chì si tratta issu hè un patrimoniu storicu di tutti di i rigioni Sverdlovsk.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.