EribaNeedlework

Rituali e mossa

Pi fari 'na magia, urla rituali usatu una varietà di i sugetti: mappi, lumini, cera fusi, baddi di cristallo, potions miraculosa e mossa spiciali chiamata magicu.

A virsioni più magicu

So lingua. Stu suggettu hè cumpostu di un tempurale numeru di foli. Cù l'aiutu di una Ghjendaru fata girava una zucca in un carru lussu, l 'air - à u vitturinu, è l' autru duckling & Cendrillon - una bellezza rilucente. E la scuma di lu stissu canne fatta da un picculu brutta Don Prince è l 'altru ills fattu assai. Di cunsiguenza, ùn pudemu dì chì una mossa chì hè bè, o male. Si dipende di u so mani, si tratta. Ùn ci hè micca dubbitu chì parechji di noi ùn avissi ricusatu pè ottene attichju di stu tanticchia di nunda in u arsenal nome di a so voci più cunsumà.

miraculi strasurdinariu

Accattari stu Accessory è arquantu difficili. It chi raramenti si pò trova in butteghe ricordu, o butteghe in esutèrichi dipartimenti Feng Shui. Pudete mette a situazioni da circannu pi fari la mossa stessa. A materia chi principianu - legnu. Daretu hè megliu à esce da a cità, in lochi cù energia purificatu. Hè megliu prupizia foresta, sulu 'na vera, grande, o di i muntagni.

Accolta à a strada, u ritimu pràtica. Tù ùn avissi distrarre lu core è in moods momentary. Statu di la menti ci vole esse Caracciolo, perchè tù jemu a criari un miraculu!

mossa chì deve esse fattu di un àrburu? proprietà magicu Spirits è altri populi dutà e ju, più vechja, noci. debout So Shilling da a unu d 'iddi e pigli. Tagliata da a un arvulu vivant o addivà i, Paolilla seccu-up falatu? Sperti cunsigliatu un'antra manera. Correct a fari accussì: à marchjà à mezu à verde è sente a to sentimenti. À ciò chì àrburu vi tira ca prilnot ramu a manu - ancu i toi! Hè perchè si pigghiaru lu megghiu mossa cù e so mani. Prova à mudificà u vostru chudotvorchestvo cu la luna ca spùntanu: sta fase hè u più bonu di a creazione di tutti i novi, bonu, una maraviglia. È in generale, sensitivi, urla dì: e cose principia u novu, luna, esse sicuru di riceve un s'avissa cumpritatu successu.

tecnulugia a magia

Turnava da una campagna di u materiale accuminzata purtatu da u workpiece esse sè ciuttata in una suluzione sali saturated. Mittaraghju ci per avvene mossa ùn deve esse menu chè un ghjornu. A si à 'immerse stessi in "salata", mette in u so picculu pisu, ancu fattu di lignu, ma si pò di petra, metallu e àutri matiriali naturali. Sol pulisce da ogni energia, dehors pò prutezzione da l 'influenza incantu di li forzi maligni, etc. Solu tandu vi avvene bastone imbued incù a vostra forza, "piglia", è tù mi sente à i magri onda di a so manu.

Allora, l 'preform deve braci bè. Mettela indù devi esse cusì, cum'è à spessu pussibule, à si in View diretta. A so energia è calore vivant dinù bisognu di stu oggettu magicu. Hè tuttu prontu per a custruzzione di e cose magicu pò cuntrullà a siguenti. A fari sta, ma solu rompe Murat un pezzu di ramu. Sè u rimore di una mossa, ancora 'avvene, cum'è un focu crackling ardenti à l' arvulu - hè bè siccati, su, cu si tu pò travaglià on.

New passu - pari forma. Sè rami santa sfarente, hè mossa o nturciuniati in un modu particulari - lascià u statu naturale. Natural, è da quì u principiu di l'essenza ùn seranu altagna, è ch'ella hà da sguassà più forte. A cosa megghiu - arechja, breccia oggettu da toglie a prima sfarente di u Rinderbrust.

L'ultima tappa

Stick fattu? Avà si deve esse datu puteri magicu. Inventà, o circà in i vechji libri, e parolle di consecration di i giacubini in chì a natura hè donu vo dumandu proprietà mossa magicu. Esse sicuru di prumetti chì cù u so aiutu vi inflict micca male a natura. Ritu travagliu fora à la luna piena, luntanu da u populu nantu l 'nterra, apre la luz de la luna. E mani disteso, rimpiazzà sottu a so mossa, dì la cunciura. U rituali piglia postu à mezanotte. Nature vi rispunniri a vostra dumanda - un re di tramuntana, u lamentu di un 'acellu, goccia liata, o in un altru segnu. Avà aduprà a to mossa à distinazione!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.