EribaNeedlework

Bonsai da u vetru. L 'antica arti in una nova incarnation:

A longu tempu fà, in u III seculu aC, in China ci hè un arte maravigghiusa, assuciata incù a creazione di figurette Live - Petricaghju nani arburi, la curuna e l 'aspettu di u quali hè cumplettamente fiducia cu u so veru vicinu fratelli. Ripruducia betulle, primi, rosa, e cime è altri arburi in grasti a ornate un appartement, o un giardinu miniatura, hè un gran sensu filosoficu. Documenti in tutti i tempi e impremenu cumpetente miraculosa, putenza tremenda, ch'elli imbue da u mondu fora, per parechji anni di a so vita. àrburu Miniature, sicondu à u so criaturi, donu cun una forza cunnannari li putenti, canuscenza spirituali spiciali chi si dà à u so criaturi, è à u pòpulu, vivant à proximité, dannucci la saviezza, è intuizione. Bonsai, avè una volta spechju cù a natura, large, diventa un mediator trà i so e l 'omu.

Crescia una vera Bonsai hè assai longa. Sta dimarchja hè cumplessa e boni. Bonsai àrburu hè lascita da generazione à generazione, è ogni novu pruprietariu cuntinueghja u prucessu di u so furmazioni è di stigghi pi iddu.

Crisciri Bonsai difficiule. Hè ubligatoriu a cunniscenza spertu è parechji anni di travagliu. Ma hè pussìbule di piglieti vetru. Ogni modu, u bravu qualità dicurativi di stu maravigghiusu a creazione
e mani umanu pò esse avvistu da picculi pezzi brillanti di vetro. issu
u travagliu di l 'arti sarà una dicurazioni luminosu. À creà una Bonsai da u vetru assai di u tempu ùn hè necessariu, parò, è dinù abbastanza travagliu, averebbenu accuratezza, attente, e ispirazioni criativa. Bonsai perla pò esse ogni taglia, activité, culore, etc. Stu pò esse un pinu tradiziunali, salice, o azalea, è cupertu cu grande fucsia , o ciliegia.

Fioritura Bonsai perla

À creà una Bonsai da perline cù a vostra manu tocca lu vetru di trè culori: rosa o aranciu, gialli e virdi. Verde hè megliu à piglià a taglia cchiù granni. Sempri bisognu di un rum magre di perline stringing e matinu - a furmari lu rami è troncu. In più, una pignata ceramica, appartamentu, chì piantò un arvulu, calcina, codda PVA, una spazzola è anticarburizing.

1. Pagliacci, u longu fini di l 'fina a rum 10 misi supra u vetru gialle è li torce in un ring (ciuri seredinka). Allora dopu, à chì ricciolino fà i seguenti di trè di u 5 perline rosa o aranciu, trè anellu di nove è quattru anellu di 14 vetru di u listessu culore. U risultatu hè una longa striscia di i chjerchji di differente alture. Spins si intornu à u centru gialli. U risultatu hè un fiore.

2. Da strung su rum perline verde, fà u listessu modu aneddi di 5 vetru. Pasta striscia resultant in un anellu in la menzu di cui passa un fiore spugna. U risultatu hè un fiore in u quadru di foglie verde. Quessi i fiori tuccherà à fà circa 60.

3. Now culligari li fiori in lu rami. Per stu nturciuniati 'nsemmula per sette, nove è dodici, fiori. Prima ci hè un numaru differente di rami, cu ciuri di sei lumini.

4. Ora di la criazzioni di la canna. Sta dimarchja hè abbastanza cumplicatu. Megliu à piglià u ritrattu di un Bonsai, è pruvà a vita da una gambu rum matinu, cum'è in lu ritrattu. Si deve esse chjatta, ruttu, cu growths irregulare, custituita da almenu di i trè grandi rami. Su li rami di la canna ingannà sganghiddi di i fiori, di Ghjesù li spini.

5. Dopu à tutte e lu rami fioritura, e furmazioni cumpleta di u fustu mette in una pignata è guardate lu incù un mistu di plâtre. Dopu à rinfurzà in u pignata, un mischiu di plâtre cun codda PVA copre u web fustu, criannu abbaiari suminata forti. Dopu à siccà u mischiu di u fustu è e fronde de dipinze u marrone dipinze dui o trè tracce. At a basi di l 'arvulu si pò décortiquer muschio è materiali per un ochju di più realistu.

Bonsai di vetru, luminosu è assai dicurativi, vi siducia l 'occhi. È u so usu tradizziunali, creatu in un mimetisimu di l 'arti antica maravigghiusu, Ricurdendusi u sensu filosoficu spechju, si ficiru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.