AffariAgricultura

Agricultura di a China

Sicondu i dati ufficiali, Cina à a fini di u XXu seculu avia circa 95 milione d'ettari di terra cultivata. A spessu trè o più di culturi sò coltu di una sola pianta cultivada in dui anni, è duie cultivati sò colti ogni annu in a Cunchina di u Riu Yangtze. In e regions di a Chjama Sud, in trè pratiche, trè raccoli per annu sò coltu in i culturi principalu è ancu cinque culturi vegetali. L'agricultura di a China era furmatu da u so vastu territorio è di e diverse situazioni climatichi. U più di 50 sfarenti culturi di u campu sò cultivati nantu à u territoriu di u paese, più di 80 tipu di giardinu è quasi 60 tipu di giardinu.

I Criatura di u bistiame, i pecuri, i cavalli è i capri si facianu in i zoni muntosii di a China uccidintali, cum'è in i vasti steppi di u Tibet è a Regione Autonoma Xinjiang Uygur. In l'oasi di e regione di u desertu di Xinjiang, i rosii è e racini sò cultivati. In i friddi pruvinci di u nord di Heilongjiang è Jilin, u cultivatu d' altizza di maize, u granu è a soja hè realizatu. In u Cina sittintriunali, induve a crescita scassa d'acqua hè spirantata, i culturi di a secca sò cultivati, cum'è corn, wheat e millet. In a pianura di a Cina in u Nord, a terra cultivata offra dui culti di granuli, oleiferi è tabacco annu.

L'agricultura in Chine ha a più produtiva in u pesu di a pruduzzioni agraria grossa: a Pruvincia di Sichuan, a rigioni di u fiumu Yangtze è a provincia subtropica di Guangdong. Quì a norma hè di ottene parechje cultalli annu, u regnu hè assai impurtante è i fertilizanti sò aplicati. I pruvinci di Sichuan, Hunan è Jiangsu sò i più grossi pruduttori di risorse in u paese . In i provinces di Guangxi è di Guangdong, a maiò parte di a canna di zuccaru hè cultivatu. È in i zoni subtropichi, l'agricultura di a China cultivate, principalmente per l'exportatori, laringi, mandarini, ananas è lichi.

I risorsi di u travagliu in l'agricultura di a China sanu ghjocu quellu rolu più impurtante. Land com'è u risultatu di u prugramma di privatizazioni hè statu dividita in cumuni trà e famìglie è a so trasfurmazioni hè fatta nantu à a basa di un cuntrattu famigliali. Prima, a terra era allughjata per 1-3 anni, ma dopu un sistema di pussibilità longu (50 anni o più) hè statu introduttu. U guvernu cinese hà realizatu una quantità di ajustementi à i prezzi di compra di u granu è di a carne, questu hè diventatu un factor stimulante chì hà aiutatu à aumentà significativamente a productivitat di u travagliu. À a fine di u XXu seculu, l'agricultura di a China cultivata circa 500 miliuni di tunnillati di granu, include 185 milioni di tunnillati di risu. Fate i culturi di l'alimentariu in u secondatu di u valore hè u triple. È in a cullizzioni di granu (più di 100 miliuna di tunnellati à l'annu), u paese oghje u second postu in u mondu postu l'Stati Uniti.

Scriviteci diversi tipi di agricultura in Cina, deve esse nutati chì u paese hè unu di i più grande surtiti di u mondu di parechji varietà di tè. Inoltre, u millet, l'avena, u ghianniu, u centu, u sughjettu sò cultivati, patate e patate da racculturi, soja di legumi. Un locu impurtante trà e tecniche tecnichi appartene à u cotonu. Sottu cultillu hè attribuitu 40% di l'arghjintinu occupatu da e cose tecniche. A flauta, u ciuciò è u jute sò cultivati. U tabacco hè coltu in u più grande volumi in u mondu. Fate i oleiferi, sallai, mannuschi è sunoli sò i capi. Curru di zuccherinu cultivatu è canna di zuccaru. Ananas, citrati, banane, manzili, manghi, pira è altri sò cultivati da fruttu. L'addevu di l'animali in Chine era adupratu d'impurtanza secunda, ma avà principiatu à sviluppà un passu acceleratu. In più, per quasi 4000 anni in Cina, a sericulture hè practiced.

Malgradu u successu di l'agricultura di a China, ùn pò micca trattà cù u grande crescita di populazione di u paese. Sicondu i previsioni d'especialista, in u XXI seculu, a necessità di u granu impurtatu sarà 55 à 175 miliuni di tunnillati annu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.