AffariAgricultura

Cumu pudè plantà una fragola? Comu sceglie un situ?

U rendimentu di i culturi di bacca in largu di u cumpletu di e regule di u sembra. Parechji urtugangisti ùn sanu micca cumu fà plantà piatti freschi, per via di disappruvazioni, ancu in i meglii prudutti. Per fà bachi sfarenti è grande, hè bisognu à piglià a cura di a pianta bè: piglià un situ, fertilizate, acqua, etc. Cume dettu chì i fiorilli sò fugliati, strutturati, ricchi di nutrienti. A terra deve esse riposata, u megliu di tutti, si prima chì, i cereali, i cereali o legumi criscinu nantu à questu. Aghjustu cose sò cù i rapprisintanti di Solanaceae. Se e fragole criscinu prima nantu à u situ, da quì averebbe piglià almenu trent'anni prima di turnà torna.

I travaglii di Berry sò assai affettati da e larvigli di parechji insetti. Cusì, hè impurtante ùn cunnosce micca solu cumu fà plantà frasi in modu propiu, ma ancu cumu se preparà a tarra. Se u situ hè stallatu vicinu à i pezzi salvatichi o di i prossimi, postu in u locu pò esse larvuti di una fila di filu o un scarabe di u mostru. In questu casu, u territoriu duverà esse dugnu, selezziunate pesti manale o pour u latru cun ammonia in u calculu di 2 litri per 10 m 2 . À un livellu di acidità, u territoriu ci vole à coltu. U fragola invece u spaziu, perchè e scopre da e rossi è l'altri bieten perenni ùn sò micca bè. In i casi estremi, hè necessariu di sceglie i risizii in anticipu, ma l'agrocheidi sò ùn anu micca usatu, postu chì i sustanzi venenosa ponu esse acquistate in baga.

Hè impurtante per sapè à fà plantà una fugliusa, perchè deveria da ellu, ricevi à l'arradichera in un novu postu. I pruduzzioni di pianti di piantini sò in normi a primavera o di primu ghjornu. Sì adirate à tutti i reguli di u cultivo agriculu, inveci di foglie è a vendita in u primu annu. U soffiu ùn deve esse assai mullutu, ma micca securizatu. Hè megliu a pianta muderni in u tarrenu à a fini d'Agostu o di principiu di Settembre, perchè a pianta tarda pò cuntribuisce à a morte di i pianti.

Perchè a pianta di ripiglià l'arradichera, hè impurtante di sapè a fàccia di fragole. I vostri ritratti di i siti di l'altre ghjardinari avianu da aiutà à determinà a situazione di a cultura di bacca in u territoriu. Per plantà esse precisione di selezziunate e piantini cun un sistema raziata sana. Prupariamente per poni arbusti ùn hè micca cunsigliatu. Parechji urtugangisti sò interessate in quessa beddu bella cù foglie freschi. Per fà quì, seguitate u schema di seguente: i fille per esse ghjudicati circa 80-100 cm d'largu, è piantati à una fila 30 cm sfu.

Dui ghjorni nanzu di cultivà e piantà si deve nant'à un locu frescu. Se u tarrenu ùn hè micca pre-fertilizatu in anticipu, pochju ash, humus, turf hà devenu esse direttamentu in i pani. A terra duverà esse umida, ma micca humaca. Pudate a pianta è a terra secca, ma puderete chjappà. Per fà piantà l'arradichera, hè impurtante per sapè degru u fugliale. Rizzi avianu a èssiri misu veramente verticale, a so longu ùn deve micca esse 9 cm. U colpu di a radicali deve esse situatu in un nivellu cù u pianu. Durante e primu dui simane, i pianti sò ricanciati spissu per mantèvule a terra nunda, in u lettu pò esse chinu cù u fenu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.