Home e famiglieHolidays

Riti Orthodox e tradizioni: Quannu è lu jornu un ànghjulu di Olga

Comu si sapi, l 'omu battizà, divirsamenti micca solu u so anniversariu, ma ancu u ghjornu di l'ànghjulu chì ellu numinatu à u patroni è scrivanu. Stu sòlitu cunteni unu di i santi, u quale memoria di l 'onori, chiesa e festighjeghja rigulari lu so ghjornu nomu. Tra lu primu e donne di Russia, lu noms de canonization, divinni Duchess Olga.

ghjurnata l'ànghjulu li ha vinutu

Name Day Olga cadi supra un pocu e date. U più famosu è 24 di lugliu, è si hè culligatu cu Saint Olga, una principessa Russian, aduttata Orthodoxy à mezu à l 'omu di Rus di Kiev. A storia di stu bravu, donna, è assai ntirissanti e chiddu. As a moglia di Igor da un beddu tipu di Rurik, ùn hè rinchjusu à u rollu di homemaker, educator di i zitelli o di assistenti marito in dibàttitu of business. Princess amparà à leghje è, essendu naturalmente intelligenza è mitrailleur, era la manu dritta duranti lu regnu di statu Igor. Ùn hè, u ghjornu nomu di Olga hè culligatu cu sta donna.

Quannu lu Riuzzu morse in unu di i campagni militari, a so moglia pigliò cura di tuttu lu cumandu di lu putiri. Idda delved in u intricacies di lu putiri statali è à risista cu lu pisu di più chè riesciuta. E ancu quandu u figliolu di Svyatoslav, u cuntinuvatore di Igor, rinisciu a imbarcà à u tronu di Kiev, lu mamma hè à spessu ci scurdemu chì a ghjovana Riuzzu a cummattiri lu nimicu. Par la via, e Olga idda ùn vota svigliatu dinò sottu i Beni e scacciò Fulbertu. È u so vindicà si di a morte di u so maritu addivintau na liggenna di tutti i tempi.

Day l'Angel Olga - una casa di i cristiani, è chì religione cunnanna tuttu sangu e lu dilittu, tuttu u tantu di più crudeli, ma a lu tempu lu statu fattu, u principessa era ancora un paganu, però tanti sò intesu parlà di u novu religione, è si era interessatu vividly. È in generale, chè quandu ella era zitu! Principatu sviluppata fora da mitteva una nova terra; competently purtatu nsidiamentu soldi, pè u Tisoru; camurrìi diretta lu prubblema straneri, purtannu fama è u rispettu tra vicini di Russia. Era sottu à u so guvernu in Kiev accuminzau a custruiri la prima petra di u bastimentu.

À l'età di quasi 60 anni, Olga si n'andò à Byzantium, in ordine per dà forza à u postu in u principatu di Prunelli di capu ochji. I so capelli, nsemi cu ntilliggenza, dignità, è molti altri qualità sò tantu arrinata è t'incàntanu lu Riuzzu, chi si dicisi di spusà una Olga Russian. Però, nun vulennu lu matrimoniu è ùn pudè à ricusà dritta, ch'ella fù ghjuntu cù un muvimentu assinnatu. Prunelli hè digià un Cristianu. Esse assuciata incù u matrimoniu, a principessa deve dinù esse battizatu. E Olga dumandatu Prunelli di esse a so parte. Un muvimentu brillanti, degna di un diplomat di sufisticati! Cusì l 'principessa è ùn sianu micca necessariu a so virginità, è ancu di più putenti quandu ellu assuciatu incù Byzantium criscenti è sviluppà anticu bolle. Idda divinni lu primu santu Russian battizà ancu longu nanzu si vinni a Russia. Par la via, nun sta niputi di Olga - Oleg Svyatoslavovych. Per quessa, u ghjornu hè didicatu à Olga Angel, prima di tuttu, ella - Principessa di Kiev, in lu cristianesimu - Elena.

san gluriusa

Events chi avemu da sapere, hè accadutu un assai longu tempu - ancu à u 9 u seculu. Assai acqua hà scurria dipoi tandu. In lu pianu, ci era altre donne, cù u listessu nomu - a New Martyr. E forsi è avà una pochi di volte a cilibrari u so nomu ghjornu Olga. Data ogni cunnessi cu lu tragicu destinu di sta, o chì a donna, a unu tempu suffertu di a so fede. Stu February, 10 marzu di ghjornu; Marzu - 6 di marzu è 14 di marzu; Di lugliu 17 di marzu è 24 di marzu; Nuvembre - 23rd.

L'ultima data hè dinù bellu destinu. Hè assuciata incù Olgoy Maslenikovoy, chì hè natu in l 'urtimi tri anni di u 19u seculu in la cità di Kaluga. Idda subitu ghjunse a fede è tutta a mo vita hà aiutatu à i servizii di u tèmpiu, lucali. In un momentu terribbili, 1937, à l 'altezza di riprissioni staliniani, idda fu arristatu e nicissarii à disprezza a so credenze. Per stubbornness è ncùantru ùn più ghjovana donna fu cunnanatu a 8 anni in i campi. Idda nun supravivìu, è la mità di lu tèrmini - morse da a ncontru, lu travagghiu fìsicu INCANNUCCIAI è exhaustion. In u 2000, i so canunizatu. Cusì ùn ci hè altru Saint Olga, partitu anniversariu (nomu ghjornu), chì hè celebrata u 23 nuvembre è 11 di ferraghju.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.