Sport è FitnessEsplora

Quandu u biatloni u principiu: più nantu à e stagione paste è currentu

U biathlon pò esse bè chjamatu u sportu più populari. Molti schiechi ponenu i so pistoli. L'unicu competidoru pò esse solu l'hockey. Quandu l'acchianari invernu, tutti i fanelli ci sò interessate in quistione di quandu u biatlònu accumenza. Uni pochi anni, a staghjoni di biatlonia principia in l'ultima settimana di nuvembre cù trè razzi per l'omi è di e donne, u primu chì era individuu, era ancu classicu.

U principiu di una nova stagione

Avà ogni cosa hà cambiatu un pocu, è a prima razza hè un relu issu mistu chì apre u tempu di biatlon. U reliu si face u domu, in seguitu l'atleti sò dui ghjorni di restu, è ghjornu à u meseccu individuale cresce i razzi. In u 2015, a stagione partiu u 30 nuvembre in sudu di Ostersund, cum'è sempre.

Tuttu di tutti ci anu spegne annantu quandu u seculu è ottu urganisimu saranu quandu u biatlon. Questu tempu, l'Unione di Biathlon di Internaziunale hà include duie stati ultraminii in u prugramma di a Copa Mondiale. U seculu stadiu hè statu in Canmore, Canada, è l'ottu hà fattu cù a Presque Isles, Stati Uniti d'America. I prublemi s'arrizzavanu digià in u primu stadiu Nordamerica. I spécialistes Canadiani ùn puderianu micca fà una radiazzioni normale di u cuncorsu.

Unexpected changes

Se à i cambiamenti freti di u settore è u vientu u stadiu tutti sò abituati, postu chì quasi tutti l'annu cambianani, in l'ultimi anni l'especatori è l'organizadori di e competizioni sò cuminciati à utilizà à u fattu chì a seconda è terzu tirzii pò ancu esse trasferiti.

Spessu chì Pokljuka ùn pudia piglià a carriera per via di u clima, u Hochfilzen Austrian rifiutò l'urganisimu per u tempu di "non-biatlon". La ultima temporada, questu hè micca successu. In ogni casu, u trouble hà vinutu, induve ùn esistia micca. A sesta sittesta, chì tradiziunale locu in l'Oberhof, si traslassine à Ruhpolding. Cusì, in Baviera passò dui successi di a Copa Mondiale.

A sesta sittine si faceva nantu à scelta - in l'Antholz Italianu è l'ultima tappa - in Khanty-Mansiysk, in u novu l'audience pudia vede l'ultimu biatlon in 2015-2016. A Copa del Mundo cuminciò u 29 di frivaru è hà duratu finu à a mità di marzu. L'ultima corsa rializeghja u 13 di marzu di u 2016. In u periodu da u 22 di ghjugnu à u 28 di ferraghju 20016 fanatici di questu sport invernu puderia vede u Campionatu Europeu.

Cumparta in a classi generale

A cumpetizione per a donna era torna veramente stubata. Comu in a staggeru 2014-2015, a distanza da u primu è u sicondu postu ùn era micca grande. Gabriela Koukalova hà datu 1106 punti, è Marie Doren-Aber - 43 punti più menu. Perchè stu sport hè unu di i migliori, un'altru novu dimustrà u biathlon 2015-2016. Marie Doren-Aber hà fattu un reginimentu stupendante, cum'è diventera u campionu di u mondu, hà tornatu à u big sport dopu à avertitu un criaturu.

Un altru triumfu di Quattru

Tuttu pare cusì chì quandu u biatlon inizio, unu di l'atleti prova à sfida à Marten Fourcade. Ma per u umpteenth hour stu successu ùn hè micca successu. U Frenchmanu era novu nantu à a testa più forte di quellu chì tutti i so rivali, chì hè difficiule di chjamà competitors. Inoltre ci era un sportista francese interessante - Kanten Fillon Maye, chì hà dimustratu chì u biathlon hè sviluppatu rapidamente in Francia.

A Copa del Fiore anu novu funu à Quattru, chì era davanti à u so attrufanu più vicinu in a persona di Johannes Be more than 300 punti, è Fillon Maier hà pigliatu a duicunda linea in a classi generale. Finuamente di u Nordu, l'omu saldò u rappresentativu di a Federazione Russa Anton Shipulin. U quartu è quintu postu si anderanu à duie Simoni: u Shemp u Austrìaru Eder, rispettivamente.

La ultima temporada, Fourcade hà sappiutu u so quartu u Grand Globe in una fila. In a 2016-2017 stagione, ogni cosa si va à u fattu chì u Francescu puderà vende u VI filmu di Globe. Prima di questu, un tali successu ùn era micca pussibule per un unicu biatleticu in a storia di a cuncurrenza.

Dipoi da a mità di ghjinnaghju 2017 Fourcade hà avutu circa 300 punti in a categuria generale da i so persunanti principali: Shipulina è Shemp. Sei passati avianu passatu in a nova stagione, ci sò trè etaparazioni più è u Campionatu Mundanu, è l'intrigue hà digià murtu.

Preparazione per a Copa Mondiale

Quandu u biatloni inizio, tutti l'atleti è i autobus comenzan a pinsà à cumu alcuni in u piccu di a forma da l'ora di a Copa del Mundo. Qualchissia saltisce a razza, cum'è Ole Einar Bjoerndalen faciale, qualchissia - ancu esercitu sanu. Spessu i vostri ajustementi in u prucessu preparatori sò fatte da a malatia.

L'atleta tedesca Laura Dalmayer hè unu di i più talented è promettenti. In ogni casu, una ghjovana donna tedesca ùn pò cuncintrailla micca solu à a lotta in a Copa del Fiore, perchè ella hè sottumessu à a maladie, perchè manca di assai razzii è u stadiu, senza cuntà i punti impurtanti per a lotta in a classi generale. Ma hè u biathlon. A staghjoni hè longa, perchè tutti l'attitudini è l'atleti stanu bisognu di sviluppà e stratègies righjunali è per esse in bonu forma in razzii impurtanti è per minimizzà a perdita in casu di poca condicione fìsica.

In u 2016/17 staghjunale, Dalmayer hà ancu misstu diversi races, ma prima di u campionu di u mondu, chì cumencia à u 9 di fôdine di u 2017 in Austria, quede sempre a capu di a classi generale, ma u so vantagiu nantu à Gabriela Koukalova è Kaisa Makaryainen ùn hè micca quantu in Fourcade. Dunque, in i cuncorsi di e donne, a lotta hè ghjustu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.