DrittuSpecialista regulamentaria

Quale sò l 'eredi di a prima tappa?

Ancu parsone chì ùn sò spirimintatu in lu venga attualizata, di sicuru aghju intesu la sprissioni "a prima scena di l'eredi", "eredi di i seconda tappa." Quale sarà ch'elli sò?

U ligislazzioni permette u testateur à lascià a so pruprietà di qualchidunu. È micca solu omu, ma parsoni legale, è ancu à u stragneri - basta a scrive una vuluntà in favore di l 'omu, o urganisazione. È tandu tuttu u bè, sicondu à a vulintà è a vuluntà di u testateur, andaraghju à u indirizzu pricisatu, ancu à l 'esistenza di una duzina di i so parenti.

Ma quandu ci hè una vulintà, a pruprietà di u testateur dopu à a morte vi ghjunghjerà u eredi di a prima tappa. Ci sò i tipi chi di pirsuni - i zitelli, genitori, Mariée.

I zitelli. Ufficiarmenti ricanusciuta, o di modu sia aduttata. Sè l 'testateur hè stata spugliata di diritti Pauvre, o zitellu aduttatu furmarmenti na pirsuna differente - u zitellu ùn hà dirittu à a lascita di a pruprietà. Sè un aduttatu u decisione di a corte ùn esci da rilazione cù parenti di sangu, cumprisi mio genitori - ch'ellu hà u dirittu à una làscita in la manera adopri da lege.

I zitelli incinta, ma ùn ancu nati in u tempu di a morte di u testateur, pò dinù sustennu a so parte di l 'eredi. In stu casu, u lucca pritinnenti sò obligatu à aspittà di l 'eredi di u lume è tandu fàcenu u bè. Dumandà à un attu in stu casu, avissi a mamma expectant.

figliulini l'testateur s'è i so parenti muriu. In fatti, in stu casu, u zitellu inherits u duminiu di u testateur, ma in u casu di a so morte da u dirittu cuntinuazioni di parte di l 'eredi andat figliulini. È s'è uni pochi di figliulini, à mezu à elli sparte u so parte di a lascita di i so parenti.

Genitori di l'avi, si sò à u tempu di ingressu à l 'eredi era vivu. Mother dedicatu sparte di ubligatorie è babbu, solu s'ella hè stata ufficiarmenti ricanusciutu comu tali eternu stete cù a so mamma in un matrimoniu legale.

Conjoint cu cui l 'testateur fù ligarmenti moglie à u mumentu di a morti. Anzianu Mariée nun hannu dirittu.

Tutti i prima tappa di eredi legale hannu uguali diritti quandu custatu di una làscita - i zitelli, genitori è Mariée riceve i bè in parti uguali. Figliulini arrivà à sparte, arrimbendu si nant'à i so genitori, à a lege, è stu sparte hè digià divisu in parti uguali trà elli.

Eredi di a seconda tappa sò i parenti di l 'eredi di a prima tappa. Hè maiò, frati e soru. Li vene in li diritti làscita quandu ùn ci sò micca eredi di a prima tappa, o ch'elli sò beata indignu di lascita, negolibo abbandonu ùn vene in lascita.

Lascita da vulintà

Da la data di a morte di a persona apre u periodu di crea a lascita. ghjornu intrata hè cunsidaratu u data indettu, u certificatu a morte, o la data pensa, si l 'a morte di u testateur statu stabilitu in corte. Sì una persona hè stata capu dichjaratu mortu, si pò fragnu a so pruprietà ebbi ricevutu cù l 'eccizzioni di securities and soldi.

Da la data di apartura di l 'eredi di u putenziale figghi hannu sei mesi à sustennu i so diritti in lascita. Stu piriudu pò esse decise da u Palazzu, siddu l 'erede nun sacciu nenti di la morti di la testateur, o ùn pudia dumandà di una làscita di mutivi lecite.

Sè i soi ùn lascià una vulintà, u corsu hè a làscita di a lege, a prima, è nanzu, di sicuru, l 'eredi di u prima categuria di speranza. Ùn vi scurdate chì u duminiu, nsemi cu parenti di u turnu sû, si puderà dependents cacciatu in u cura di i soi è incluse almenu unu di 7 queues del Guercino. S'ellu ùn hè micca un parente, si ponu dinù sustennu un sparte, sughjettu à un sughjornu annuale, cù u testateur.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.