FurmazzioniScienza

Quale nvintatu lu cannucchiali prima? U dispusitivu è i tippi di telescopes

Quellu chì nvintatu lu telescopiu, senza dubbitu, si merita u rispettu, è u gratitùdini di tutte e astronomers mudernu. Ghjè unu di li cchiù granni scuperti in a storia. U cannucchiali pirmisu pi studiari l 'vicinu à u spaziu e' mparari assai supra la struttura di l 'universu.

Comu si tuttu si messe

Li primi tintativi di creà un cannucchiali attribuita à i maiò Leonardo da Vinci. Multiculturalism e referenze di u mudellu di u travagliu ci, ma scentifichi anu trovu l 'scanzari di documentata e descrizzioni di bichjeri di cantonu di la luna. Forsi chistu è un altru mitu circa st'omu unichi.

aparechju cannucchiali successa à Thomas Digges, chì fù cunvince à creà lu. Iddu usatu un biccheri convex, è una concavu. In stessu, u più pò u travagliu, e comu, mostra la storia, un tali aparechju vi pò sunari-creatu. Ma sufisticatu, ùn ci era micca i mezi di u realisazione di stu scopu, di crià un mudellu di u funziunamentu di lu è hà fiascatu. Sviluppi ristau unclaimed à u tempu, è Digges intrutu in la storia di l 'astronumìa di i discrizzioni di u sistemu heliocentric.

stradellu chianta spinusa ndìggina

Cosa annu nvintatu lu telescopiu, u scopu ferma cuntruversu. In 1609-m francese scinziatu Olandese Hans Lippersgey Brivettu Office prisenta u so invenzione magnifying. Chjamò i so cannucchiali. Ma u brivettu vinni rifiuta a causa eccessivu simplicità, puru siddu lu cannucchiali statu criatu forti. pupularità Especial hè acquistatu da a spidizioni, è hè troppu dèbbuli pi mutivi astronomical. A passu 'nnavanti hè digià statu fattu.

Chì listessu annu, lu cannucchiali cadiu nta li manu di Thomas Hariota invenzione era garbani, ma ci vole una finezza di u campionu uriginale. Grazie à u so travagliu per a prima volta, astronomers erani capaci di Sm chi la luna hà u so propriu tarrenu.

Galileo Galilei

Upon amparera di lu tentativu di creà un strumentu particulari a aumintari li stiddi, Galileo mutari circa l 'idia. The Italian hà decisu di creà una struttura di listessu per i so studii. canuscenza matimàtica aiutau cù i calculi. U lignu era piuttostu di una prima è inseritu in lens hè fatta di genti cu lu poviru vista. In fatti, ci hè u prima telescopiu.

Oghje, stu tipu di cannucchiali si chjama u citrate. À ringrazià à a una cuncezzione di a Galileo fattu parechje scuperte. Iddu fu capaci di capisce chi a luna hà a forma di una sfera, videndu u so Piena è a muntagna. accrescimentu 20-volte hà u dirittu à guardà u 4 satelliti di Giovi, a presenza di i circuli di Saturnu, è assai di più. A ddu tempu, u dispusitivu pà a esse u strumentu perfetta, ma hà u so scorda. Étroit, tubu mudificà calà u catalogu di i review, è i luddie pruduttu da un gran numaru di lens, facennu lu ritrattu blurred.

L'epica di lu cannucchiali Inna

Chjaramente risponde à a quistione di chì prima nvintatu lu telescopiu, ùn vi travaglià, perchè Galileo migliurà solu u celu pipa esistenti cuntimplazione. si pudia mancu Lippersgeya è ùn cullà cù sta idia. In l 'anni doppu ci hè statu un cambiamentu prugrissivu di migliuranza di u dispusitivu. Mudificà inhibited lu sviluppu di l 'impussibilità di crià una grande lente.

A forza di prumove u sviluppu hè l 'invenzione di un trippedi. Avà l 'pipa nun hannu a tèniri in e so mani, un longu tempu. Stu fattu hè pussibili longitudinalis di u schema. Christiaan Huygens in 1656 iniziatu un dispusitivu cu un magnificazzioni di 100 voti, hè in gradu di ghjunghje ne à issu da fa crìsciri la distanza tra lu lens, sò posti in una lunghezza tubu di 7 metri. Dopu à 4 anni di u telescopiu 45 metri in larghizza statu creatu.

Handicap di a ricerca pussutu diventà ancu un picculu ventu. Accurtà luddie imagine pruvatu à ghjunghje da crescita più i distanza trà i lens. U sviluppu di telescopes hè andatu in u sensu di longitudinalis. U tempu di li chiummu 70 metri. una tale situazione cumplessu assai u travagliu, è u assai assemblea di u dispusitivu.

novu principiu

U sviluppu di ottica u spaziu arrivatu una liti, ma cusì longu micca pussutu cuntinuà. Quale nvintatu lu cannucchiali hè nanzi tuttu un novu mudellu? Fu unu di li cchiù granni scentifichi di tutti i tempi - Isaac Newton. 'Nveci di' na lente à ritruvà si messe à esse usatu un concavu, chi vi guariri di luddie Medispro. telescopes Inna sò andatu, sustituitu da u popolo dritta.

A scuperta di u telescopiu, travagghiannu supra lu principiu di l 'reflector, girò scienza astronomical. U specchiu usata in l 'invenzione, Newton era di fà u so. viande latta ha statu usatu di u so cunfizzioni, di ramu è poisonings. U primu mudellu di travagliu cuntinueghja à esse piazzatu, in stu ghjornu, hè divintatu un paradisu di London Museum di astronumìa. Ma ci hè statu un picculu prublema. À quelli chì nvintatu lu telescopiu, pudia micca per un longu tempu à creà un specchiu di u furmulariu idiali.

avanzà

1720 marcatu un tuttu di u web astronumìa. Era in stu annata Ottici arriniscìu a criari un diamitru specchiu popolo di 15 cm. Par la via, specchiu Newton hà un diamitru di 4 cm. Era un veru avanzà, to penetrate i misteri di l 'universu hè divintatu più faciuli. telescopes Miniature paragunatu à a li gicanti 40-pedi era solu 2 metri in larghizza. Lufttemperatur u spaziu addivintò disponibile di più ghjente.

telescopes Larousse è piacè pussutu diventà campanu qartiè, siddu nun un "ma". viande metallu prestu dimmed è cusì persu u so proprietà riflessivo. Soon custruzzioni specchiu statu ammigghiuratu è acquistatu novu prughjettu.

dui specchi

U prossimu aparechju cannucchiali migliurà deve Frances Kassegrenu. Iddu nvintatu specchi usu 2 vetro, 'nveci di unu, nni fici di viande metallu. So disigna stati travagghiannu, ma iddu stissu era impussibile per vede issu, u usato tècnicu ùn hè dirittu a chiamari lu sonnu.

Telescopes Newtonian è Cassegrain pò digià essiri cunzidiratu lu primu mudelli mudernu. On a basa di u so sviluppu cuntinua hè avà disignu cannucchiali. Sicondu à u principiu di u Cassegrain custruitu un mudernu spaziu cannucchiali "Hubble", chì hà digià pruduttu assai di nfurmazzioni di l 'umanità.

Vultà à Turchinu

Metallu micca pussutu infini da vince. Refractors triunfantimenti ritornu à u podium, cu l 'invenzione di dui novi tippi di vitru: NOK - faciuli è silex - difficiuli. Stu cumminazzioni ghjunse à aiutà quellu chì nvintò la achromatic cannucchiali senza sbagli. Si girò fora à esse un talentu scinziatu J. Dollond, in lu so 'onuri, è un novu tipu di lente fù chjamatu -. Dollondovy.

In lu 19u seculu, cannucchiali citrate hà campatu una storia letteraria. Cù u sviluppu di l 'idei tecnicu hè fatta pussìbbili di fari lu furma idiali lente è taglia crescita. In 1824 diamitru lente Godu hè 24 cm, in 1966, ci crisciu di dui accurtatoghji, è in u 1885 digià totaled 76 centimeters. Abbastanza di parlà, u diamitru di l'lente crisciutu da circa 1, cm à l 'annu. About dispusitivi specchiu quasi scurdatu, mentri li lente hè avà ùn cresce in lunghezza è in u sensu di diamitru crescita. Stu fattu hè pussibili à migliurà u àngulu inaugurazioni è à u listessu tempu foto più.

gran visità

Ripigliatu u popolo astronomers stallazione amatoriale. Unu d 'iddi era Uilyam Gershel, nunustanti lu fattu ca la bona principali di l' attività hè - a mùsica, si fici tanti scuparti. I primi di u so scuperta - hè u pianeta Uranu. a riescita esigenza inspiratu i criazioni di u telescopiu u so diamitru più. By facenu in u vostru labburatoriu in casa un diamitru specchiu di 122 cm, ci hè capaci à vede 2 satellitu di Saturnu, esiste scunnisciutu.

Camina a riescita spintu à nova spirimenti. U prublema maiò di specchi di metallu - fumu viloci - Ùn hè stata a superari. Stu purtau lu fisicu Francese Leona Fuko a pinsari temi in un altru cannucchiali specchiu. In 1856 si pruduce un aparechju magnifying di un specchiu biccheri cu lattice d 'argentu. U risultatu supirau tutti Previsioni.

Un altru impurtanti agghiunciuta Mikhail Lomonosov. Iddu hà cambiatu u sistema tantu ca lu specchiu fù rotated indipindente di u lente. Stu hà u dirittu à minimize la perdita di l 'acqua luci e adjustments imagine. À u listessu tempu cun ellu nant'à un tali apertura, è disse Herschel.

Avà anchiamènti usatu tutti dui disegni, è cuntinueghja à migliurà ottica. Si veni a li computers mudernu è tecnulugia u spaziu. U più cannucchiali di i passi chì si trovanu in u mondu - è lu Great Canary Telescopiu. Ma prestu eclipsed i so amichi, hè digià in i prughjetti specchi incù un diamitru di 30 m 10,4 m francese contra lu.

Telescopes falcunaghju custruitu nant'à un cullina à francà u scundizà di a maghjina di 'atmosfera a l'terra cum'è assai pussibuli. A direzzione spiranza hè a custruzzione di telescopes u spaziu. Ci dà u ritrattu più precisamente cù una decisioni massima. Tutti stu saria impussibili, si, in u telescopiu u 17u seculu, ùn fù creatu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.