News è societàCélébrités

Pyotr Chaadaev - scrittore Russian, filòsufu e pinzaturi

Pyotr Yakovlevich Chaadaev lettori rigulari cunnosce di più ùn più cum'è un amicu è addressee francese di Pushkin, u gran pueta chì didicatu parechji di i so maiò rimi. Sti dui Neruda scontra in l 'istati di lu 1816 in una festa in Karamzin. Diciassette anni Aleksandr Pushkin, mentri ancora, in liceu, è vinti-di trè Peter Chaadaev da stu tempu hè una marina cummattimentu di brillanti, odore di gunpowder in la battaglia di Borodino e participannu a li campagni militari straneru. Peter sirvutu in u Life Tempe Hussar Regimentu stationed à Tsarskoye Selo. Fate amichi si digià un pocu più tardi, quandu Pushkin maiori da i so studii in u Liceo.

Chaadaev Petr Yakovlevich è Aleksandr Sergeevich Pushkin

Chaadayev ricevutu un attore educazione, avia una menti imbasciatore è dunque nfluinzatu la criazzioni di l 'upinioni Capra ghjovanu pueta. Iddi avianu assai di conversations inteligente è dibattiti quariàtu, a la fini lu tuttu vene davanti à tiucrazzii Russia, incù tutti i so weaknesses - u prezzu di a libertà, sirvitù, atmosfera pisanti e riprissivi vintu ogni locu in u tempu. U diavulu freethinkers Patria à ogni mumentu, eranu pronti à dà u so "granni gusts ànima" ( "To Chaadaev", 1818).

Ch'elli ùn sò dinù u dirittu di u riposu, è lu pinzeru filusòficu e littirari. U so mutuale amicu Ya. I. Saburov disse Chaadayev effettu maravigghiusu su Pushkin, pruvucannu u spechju in lu pinzeru filusòficu. Peter Y. addivintò unu di li cchiù 'amichi di Alexander, è ancu participò in entrata di Commutation di a so sintenza quandu si lampò fora di favuri cù u rè. Dunque I esiliu, prima in Siberia, o in u munasteru Solovetsky, parò, un risultatu mpruvisa hè a lea Italia miridiunali cu lu serviziu traduzzione in Bessarabia.

cambiamentu di la furtuna

Amicizia trà i dui célébrités cuntinuvatu in lèttere, in cui Pushkin spessu ammissu chi a so amicizia incù Chaadayev rimpiazzati felicità e chi unu pò amuri lu so 'anima friddu di un pueta. In 1821, Alexander ellu devotes i so puisii: "In un paese induve I scurdò lu angosce di anni nanzu ..." "Cosa dubbitu friddu?" (1824). All di ste creazioni sò un Svidisi à u fervori di Pushkin à a so età amicu è Lars, ch'ellu chjamò un faisselle di a so forza mintali.

Chaadaev avutu un brillanti carriera, ma dopu à l 'assartò of reggimentu ch'ellu rassignatu (comu Peter Y. manifistaru a so pusizioni opposition). U dopu dui anni, si passò in a ghjurnata, puis manca à mette u so salute in l 'Europa, e sta ellu salvu da la timpesta di dicembre. All 'anni fa, iddu accittò ag mintali, lu cchiù forti crisa spirituali, siveri frattura causatu da a rialità disappruvazioni ambiente. Si arricchisci pinsau circa lu distinu di la Russia. Tutti di u più altu nubiltà, u nubiltà è u cleru chjamò mangiunarii, gnuranti, schiavi pezzacciu è cimetière a scrittura rumanzesca.

In principiu di u vaghjimu 1826 in Moscow quasi simultaneously ritornu à Alexander Pushkin, è Petr Chaadaev. Friends scontra à un amicu mutuale di a so S. A. Sobolevskogo, induve u pueta era cunfidenza cu tuttu lu so puema "Boris Godunov" è dopu ch'elli visitatu u salonu Zenaida Volkonsky. Un pocu più tardi, Pushkin datu à u so amicu Petru, stu gran travagghiu.

Peter Chaadaev: "filosoficu Lettres"

In l'anni 1829-1830 cù critica suciale spertu hè falatu nantu à a publicist Russian Nikolaev è scrisse u so famosu "filosoficu Lettres". U prima hè una prova, una lettera hè Peter Chaadaev, Pushkin, u pueta mintuvà avvinta in a so lettera à un amicu in lu mezzu di estate 1831. Publicà altamente digià in 1836 in u "cannucchiali", mentri A. I. Gertsen cavallu chì issu evenimentu fù tombu sunau fora in la notti scura.

Pushkin dicisi a arrispùnniri e scrissi na littra risponde à i autore, hè è ferma unsent. In lu dissi chi criticà Chaadaeva riguardu à a vita publica Russian, in parechji modi prufundamenti veru è ch'ellu era dinù un peigne cu lu fattu ca attornu a passa, ma Pushkin voti pi onurari chì ùn cambia ciò chì ùn si cambia a so patria è ùn vulianu i avissi una storia differente di a storia di i so antenati, chì mandò à Diu.

Cum'è un risultatu, "Telescopiu" fù chjusu, u scrittore N. I. Nadezhdina fù esiliatu a Siberia, è Chaadaev dichjaratu disertà, è mette sottu custòdia particulare e polizia custanti. Chaadaev sempre apprizzata Pushkin cum'è u so grande amicu, ch'ellu era fieru di lu I Cherish a so amicizia è Pushkin chiamatu "lu genius russi". In 'anni fa, ancu sè cuntinuaru à scuntrà in Moscow, ma chì l' anzianu intimità amichevuli avìanu partutu.

biografia

Peter Chaadaev, quale biografia hè fattivu grazia à l 'articulu, hè da un ricchi di famiglia nobile, è u linia maternu era niputi di lu stòricu è academician M. M. Scherbatova. Iddu era natu in u May 27, 1794, è fù orphaned principiu, u so babbu morse u ghjornu dopu à a so nascita è a so mamma - in 1797.

Peter, nsemi cu u so fratellu Michael pigliò à ellu stessu da i rigioni National Linguistique su educazione in Moscow prufissori - Princess Anna Mihaylovna Scherbatova. Guardian di i zitelli divintò u so maritu - Prince D. M. Scherbatov. Iddi vissutu in l 'Silver Lane, u Arbat, vicinu a Santu Nicola Church Jawlensky.

carrèra

In 1807-1811 anni ch'ellu friquintau Discorsi à Moscow University, hè amichi cù A. S. Griboedovym Decembrist N. I. Turgenevym, I. D. Yakushkinym è altri. It diffirisci micca solu i menti è educazioni mintìrisi inghjuste, ma dinù a reputazione di un dandy in, è beddu. In lu 1812, si feci à u of, tandu in Akhtyrka hussar reggimentu. Carlu participò à a battaglia di Borodino, è dopu à a guerra cuminciò à essa in a corte imperiale è in lu 1819 ricevutu u gradu di capitanu.

Dopu à un tumultu in u reggimentu of ch'ellu prupostu u so dimissioni, è in 1821 juncìu la Società di u Decembrists in 1823 si n'andò. Ci si friquintau Discorsi da u filosofu Je, rinunziò una amicizia incù ellu è riggistrau a so punti è talianu.

disunori

Nantu à u so ritornu à la Russia in 1826, Peter Chaadaev vissutu guasi in seclusion. Solu tandu ùn si scrive u so famosu "filosoficu Lettres", ca sulu ottu anni hè. Sò noms de lettera doppu dda in l ' "Telescopiu" in 1836 seranu critically discutitu in ogni casa. The meaning of hè chì Russia spizzò, luntanu da u sviluppu culturale mondu di u populu Russian - issu hè un difettu in una manera fait l 'esistenza di l'umanità. Herzen statu unu di li picca chi suppurtatu a cuegghiè di u filosofu circa lu malu Russian. Chaadayev cuntrattu dopu sta zerga di u puteri, è ch'ellu era ufficiarmenti dichjaratu disertà.

un tali riazzioni di u puteri è u cundanna unanimità publicu Chaadaeva furzatu a reconsider li punti, è un annu dopu ch'ellu scrisse: "scusa di una Slowfood", induve ci hè dighjà un parè di più optimistic nant'à l 'avvena di la Russia.

Sò urtimi anni ch'ellu campava nantu à i carrughji di New Basman senza pretensione è desertu, ancu s'è a sucetà Moscow attribuisce à ellu un stranu francese freak, ma in u stessu tempu, a so lingua, spertu, tanti si scantau assai.

Chaadayev muriu 14 d'aprile, 1856, ci fù intarratu in lu cimiteru di u Donskoy monastero a Mosca.

Studi di filosofia

Iddu si chiamau "la filusufìa cristiana." filosofia Petra Chaadaeva pò esse direttamente craru, hè impussibile à capì tinuti lu leghje solu una di e so opere. Stu abbisogna à studià u catalogu piena di i so scritti è currispunnenza privatu. Dopu appena trovu fora chì u nunda menu in i so pusizioni avutu un worldview religiosi chì ùn hè micca in u duminiu di Index, Protestantism è Orthodoxy. From u scopu di una sola duttrina cristiana vulia à dà una nova scrittura di tutti i cultura storica e filusòficu. U so studi riliggiusi filusòficu cridete la riligioni di u futuru, fatte à u core di Casa è purtelli profunnu, e lu ùn cunfidirazzioni cu l 'curia di riligione. Quì si diventa similar to Tolstogo Lva Nikolaevicha, chì in u listessu modu hè assai difficiule è tragically permessu una crisa spirituale.

Peter Chaadaev sapia u scrittu è bè spirimintatu in lu. Tuttavia, la quistioni di lu chi vulia à truvà a risposta hè "u misteru di u tempu" e lu significatu di a storia umana. Tutti i risposte ch'ellu circava per a lu cristianesimu.

"Un occhiu di misericordia yasnovidyasche - chi l'a filosofia di u Cristianesimu" - scrissi Pyotr Chaadaev. Quotes aiutà ci scopre a so 'identità di più assai, a unu d' iddi si prisenta comu un prufeta, perchè scrivi chi sucialdimucrazzìa vi tace, in i so parè, è micca perchè hè dritta, ma parchì sò abbirsari èranu sò mali.

chiesa United

Iddu hà cridutu chì u scopu principale è u solu scopu di l 'omi deve esse u stabilimentu di u regnu di Diu su terra, à traversu a so sviluppu di murali, e rutazioni stu prucessu storicu di Providence divinu. Fora di u Cristianesimu, ch'ellu ùn hà più chjare esistenza storica è incarnation: di u regnu di Diu, senza 'na chiesa. È quì ci vole emphasize chì quì Chaadayev parlava di una ghjesgia, ùn divisu in differente siguenti. Hè à chì hà vistu u sensu veru di u domma di a fede in una sola, église, - à traversu u dispusitivu un ordine perfettu nant'à a terra, veni cunziddiratu comu lu regnu di Diu. Deve subitu esse richiamò chì in a fede ortodossa, u regnu di Diu, - un cuncettu mistiche chì faci dopu à a vita vera nant'à a terra (dopu à l 'Critica).

Chaadaev pinsava chì a fede musulmana hè tene luntanu da u veru fondu. United chiesa cristiana, chi addividìrisi nta siguenti - chì hè a vera incarnation Diu. Di tutte e religione si sceddi colpu la cresia cattolica principali, chi supponi largamente facianu pianu di Diu. L'argumentu principali chjamò i altu lu sviluppu di la cultura uccidintali. Sicondu à ellu, Russia, hà datu nunda è a cultura mondu "persu u so modu à a terra." Iddu accusateur u populu Russian e vidi la raggiuni chi la Russia hà aduttatu Orthodoxy da Byzantium.

cunchiusioni

Ma tandu assai arechja hè da nutà chì tutti issi i so pinsamenti sò largamente teorichi in a natura, postu chì si tutti i so vita cunzidiratu stessu urtudossa, è ancu assai scandalizatu quandu ci era dicerii circa lu so passaggiu à a fede cattolica.

Bit bassa in u so classi filusòficu dopu à u nigava di Providence in u distinu di Russia, in 1837, si trattu scrisse una carta, ntitulatu "scusa di una Slowfood", chì hè digià capisciu lu gran destinu di Russia, u so rolu spiciali attribuiti da u Signore.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.