BusinessAgricultura

Pumati in la cultura, serra è cura

How granni a crisciri i pumati in l 'istati in u so propriu à u giardinu, è ancu pussibilitati digià in principiu di veranu a hannu li in u so' scrivania. Pumati crescente in una serra, induve si pò sempre andà incù u laziu è tempu, a surgente di a cuntintezza, ma in u stessu tempu di priculu, parchì i cultura di i pumati in la serra hè assai differente di a cultura all aperto.

Pumati in la serra vyaraschivanie: cavoletti

Crescente pumati u windowsill li anticipa crescente in una serra. Prima vi tuccherà à a siminari la simenza in scatuli particulare in i ghjorni davanti à u terzu, foglie, culori solu 3 volte, multilinguism cun sos. U primu tempu tuccherà à vin, dopu a prima tinnaroni, seconda, quandu un coppiu di settimane, quandu lu primu e lu terzu, foglia di 3 ore nanzu sparring ripicca a li grasti.

Nota. Hè megliu pianuri à i radichi, evitendu ingress d 'acqua nantu à i casci. A temperatura acqua deve esse 20 gradi Celsius è praticà.

Chi ripicca ùn sò stese in una direzzione, incù u ripicca bisognu di puericultura ogni ghjornu à fà l 'autru latu di l' bicchìari. E la scatula deve esse nantu un candileru, micca nantu à a finestra, rebord.

Ripicca jittannu in grasti incù un diamitru di 8 à 10 cm, induve a crisciri di 22-25 di ghjorni. Poi di novu, si tocca à jittannu ni li grasti più diamitru di sculari 12-14 cm. L'acqua una volta à settimana.

Crescia u ripicca u windowsill a casa, si pò esse posti in la serra à la fini d 'aprile à a mità di-May. Ma a stu tempu hè sempri friddu, accussì tu bisognu di una serra a riparu altru sfarente di u cosita à una distanza di 3-4 cm, chì ponu esse cacciatu in principiu di ghjugnu. In la serra deve esse una finestra, micca solu nantu à i lati, è in u cima, chistu è duvutu a lu fattu ca pumati bisognu assai bonu Cappa.

Nota. Pumati ùn deve esse messi in una serra di parechji stagioni in una fila. Ideal - i alternation di armée è pumata. È in ogni casu, si nun si pò mette inseme, pirchi bisognu di e cundizioni assai differente di crescita è di sviluppu.

Pumati in la cultura, serra deve piglià postu à un lume Sognu longu tutti i ghjorni, in ogni casu, arburi ùn deve Découvrir si, si vi scummove i culturi.

Pumati crescente in una serra: la priparazzioni di seedbeds

A settimana nanzu vena deve esse preparatu per scogli vena. Iddi sò fatti longu la serra, à una distanza di micca menu di 60 cm e un chjassu trà i scogli devi avè almenu una meza metre.

Sè u lettu di a tarra rossa, o loamy tarra hè stata mmiscatu cu 1 inglese sq. sugnu un friscalettu di sawdust, penat, humus m. Bè, siddu lu letti di penat, hè necessaria à aghjunghje li à u friscalettu di tarra inglese sod, sawdust è mezu un friscalettu di rena joke. Dopu à sta vi tocca à aghjunghje 1 tbsp. l '. ETALINGUASSIEZ, 1 tbsp. l '. sulphate putassiu è 2 tbsp. l '. nitrophosphate. Allora, tutte e arechja compru.

Subitu nanzu piantatura terra suluzione di Japanese putassiu culori, dilute 1G par 10 litri d'acqua. A suluzione di Japanese putassiu di 50 gradi Celsius di 1-1.5 à l spartu in tutti li beni.

Pumati in la cultura, serra: ripicca piantatura

ripicca nurmali ncontra 'na lunghizza di 25 cm, è posti in terra pignata solu leggiu tuttu. Sè l 'ripicca criscia, po in ogni casu, nun intarrà in lu fustu di la terra. ripicca canna recessed subitu dugnu lu novu radiche, di pruvucari na suspinsioni in crèscita è fiori dropping name a prima spazzola, chì ùn hè micca preziosi.

Hè assai megliu per fà i seguenti: fà un pirtusu in u tremenda di pirtusu 12 cm Lingua in un altru pignata, e addumaru lu tremenda per ripicca, ùn si lampò cima, s'addrummiscì. Quandu l 'ripicca piglià ràdica, vi ponu riempia i terra si in 12 ghjorni.

Ùn vi scurdate chi i casci bassa, prima comu lu ripicca bisognu à esse partuti à sminuì u risicu di a pianta. Cacciate i casci, priurità, lassannu li 0,5 cm Lingua di u gambu, accussì comu micca à essa l 'zasohnuv gambu, ch'ellu vi spariscia.

Racolta è larga.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.