News è societàCultura

Pruverbiu di u bè è u male cum'è una manera sicuru, di l 'aducazzioni di valura murali in a sucetà

Ci hè un anticu a saviezza: omu u male ùn vi campà in una bona età. Ma orammai, si ricorda un pocu, e comu un numeru, murali è spirituality: hè statu stabbirmenti lampassi. Ma ci erani ghjorni, quandu i nostri grandfathers lassari lu ghjovanu quantu à circà bè à e cose: evitari minzogni, à fà u bè, è si jittau luttà contru à malfatte u male.

Parechje di e so insignamenti è ancora, cunsirvatu in arte antichi orale. Oltri a chistu, lu pruverbiu circa bè è u male, ancu oghje, stà com'è apprupriati è interessante cum'è mai. Dopu tuttu, si 'nzignari ghjente ciò chì hè bonu, è ciò chì hè mali. È dunque mancu à ciò chì hè u rollu di li pruverbi in l 'educazione murali di a sucetà.

anticu a saviezza

Long fà, i nostri antenati anu lasciatu una parolla impurtante: "Bona genti bona e ricìa." Chì hà guidata a Slavs in a furmazione di i zitelli in a spiranza chì e so parolle da esse spustatu è i so discendenti, è, infine, cosi boni seranu distribuite intornu à u lume biancu.

In più, ch'elli avianu sempre un altru verità inesorabbili ch'elli circonu à invistiscia in parechji pruverbi: bona azziuni di più di u male. Per esempiu, u "santu ùn more, è u male da spariscia" o di "Lamentu di u male ùn cambia."

Education valori supiriuri a murali

In generali, u pruverbiu di u bè è di u male mostra ghjente quantu à viaghjà in un casu particulare. Spiega perchè bonu - hè u bè è u male - ùn hè, è ciò chì principi vi tuccherà à seguità in ordine per ghjunghje ne à u cuntrollu murali di a sucetà.

Per esempiu, à spessu aduprà i seguenti pruverbiu: "A bona die die, ma a so causa ùn hè persa." Dunque, un omu chì furmavanu l'idea chì u so atti lume hà da stà in la memoria di a so razza di tanti seculi, è hè ellu mutivatu à agisce secondu a cuscenza.

O un dicennu comu "Fai bonu, è hè sicuru di ritornu à voi". Hè sempre pussibule à ricaccià un pocu un'antra manera: "Comu vai a siminari, accussì ti vi n'avemu." Simply misi, tutti a nostra azzione vi entail per elli stessi i cunsiquenzi: Grazii a la bona, lu malu vi esse cundannati.

In più, in parechji pruverbi cundannati u male in tuttu u so Pifania. Piglià, per esempiu, una spressione cum'è "Ellu hè affucari, è altri, per una casa." O "povera cun cummanda ntilligenti, iè, dui vi dinochju in a fossa."

Pruverbiu di u bè è u male: esempii cuncreti

Sfurtunatamente, arcuni di l 'òpiri d' tra hè longa statu trafalatu in la fossa. Dopu tuttu, memoria d'una parsona ùn hè micca quì, è qualchì volta fora di lu pò spariscia, ancu i più grandi cunniscenza. Ma assai pruverbi di u bè è u male sò turnati à i nostri ghjorni. All di li cchiù possibbili di liste, ma li siquenti sunnu asempî di u best of elli hè vera.

  • Micca a resistenza hoodoos contra bona.
  • lamìanti arraggiatu di centu, genti bona - fora di cumpassione.
  • Good capu à nutriscia lu paìsi, è tintu, e iddi stissi vi mettiri in u tomba.
  • Life hè datu a bona causi.
  • A bellezza di l'attrachjata, è pari sempri.
  • Quale face bè, chi Diu vi pirdunu tutti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.