TelefoniaPrugrammazione

Prugrammazione Environment "Pascal ABC"

"Pascal ABC» - sistemu chì permette à sculari è i studienti què a prènniri cunfidenza cu lu stissu lingua di prugrammazione. Hè statu elaburatu in 2002 da scentifichi Russian. scopu di sviluppu hè di crià un 'ambienti di prugrammazione chì avaristi scuntrà u mudellu di u presente è pussutu facili insignà i studienti.

U pobbe hè creatu per sistemi 32-pocu e òspita lu modu di realisazione di qualchi pussibulità. Nunustanti lu fattu ca la uriginale era statu trovu micca necessariu per amparera.

U compiler pirmetti l 'usu di li formi pratica di constructs lingua, chì favurizeghja a lu passaggiu di lu sistema di basi di modular è oggettu-orientatu.

U "Pascal ABC» versione 3.0 quannu addivintau nu software lìbbiru.

Features

U programma hà minichichje chì sò disponibile quandu scrivu corsu, auto-furmatu, debugger e forma criatori. 'ambienti di prugrammazione fatte per u compitu facili e medie fatica è la lingua di l' istruzzioni.

U compiler hè capaci à pruvà codice appena si face C #, è un pocu più lente cà C ++, «Delfi".

À ringrazià à a piattaforma .com, u prugrammu accumpagna tuttu u prughjettu di Microsoft.NET è a so bibbiuteca. Hè bona di aduprà i ultimi in a so prugrammi, attirannu ancu nant'à quelli chì creatu in una lingua di prugrammazione differente.

"Pascal ABC» è hà una versione online, chì sarà largamenti distribuitu. Si travaglia senza un glitch, u prucessu entrée-pruduzzioni pigghia postu nantu à a reta; prugrammi sò trove cullucate nantu à u servore.

À mezu à tanti programmers si dicìa ca lu "Pascal" - la lingua di i morti, è the termination di u so usu - un tentativu di tempu. Stu vulè hè basatu nantu à u fattu chì i scoli aduprà u vechju ambiente prugrammazione cù carattiristichi limitata. Stu impedisce i studienti di a billezza di tutti i funzioni di a lingua.

moduli amparera

À ringrazià à a Microsoft.NET «Pascal ABC» ricevutu u biblioteca lingua standard, chì hà assai di classi chì permetterà di scioglie i prublemi di diversi cumplessità. Chì hè per quessa u bisognu à sviluppà u vostru propriu moduli hè solu ùn disponibile, ma l 'uccasioni di fà lu, di sicuru. Comu regula, chiddi chi già esisti, grazi à i programmers fighjendu u megliu Acquistu lingua.

Moduli "siti" è "draughtsman" veni usatu a nzignari sculari. Iddi hannu chiù di 200 li siquenti sunnu asempî di cui sò sughjettu à AutoCheck. À ringrazià à a suluzione di sti prublemi, ghjente ponu facirmenti ammaistrà a lingua disignu basi "pasquale".

I moduli in sta lista ùn fini ci. Ci hè un libru ilittronica custruitu-in di i nervi, chì hè interessante per quelli chì amparà nantu à a so propria, o vulete ripetiri materie, puntiddà a cunniscenza.

À creà elementi illustrazioni in "moduli programma Pascal ABC» usatu vitturi è weergave gràfica.

diffirenzi

'ambienti di prugrammazione hà una forma criatori, à quali si pò creà una dumanda finestra. Ô cuntrariu di autri compilers, issu ùn hè micca interfaccia troppu longu e scaltru, ùn creà assai di schedarii. Interazzione incù una piccula programma ", Pascal ABC» forma solu unu elementu in u voglia.

'ambienti di prugrammazione hè un spiciali attesa chì travaglia incù affari stimulus. Entrée e pruduzzioni di infurmazione hè rializatu hè scunnisciuti in u furmulariu di Windows. À mezu à la lingua "nativu" di u programma forti, ùn ci sò Russian è inglese chì permette à voi aduprà a prestazioni lu.

fatti

Affari sò scritte da a lingua di prugrammazione "pasquale". Hè semplice à amparà, accussì lu primu prugrammu pò ancu esse assai fàciule à aduprà. In u mondu in u seguenti ligne sò cunzidiratu comu l 'esordiu:

  • Cumincià.
  • Writeln ( 'Bonghjornu le Monde!').
  • End.

U prima è noms de fila - forca riccio, ca avi a essiri l 'essenza di u prublema. A seconda - à annuncià i cunclusioni di u testu hè a Obed quotation. Quessi sò esempi faciuli. "Pascal ABC» hà in u so libru di prublemi assai di sti prugrammi, chì hè facile è piacè à amparà.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.