U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Preghiera di amici e di a famiglia

Di solitu, populu visita in lu tèmpiu di Diu, in un tempu quannu si hannu i so parenti è i so amici cari, ùn ci sò parechji prublemi. A quistione Nasci: ciò chì a fari? A faire? U plea hè ammucciatu e lu duluri, una fede è spiranza e amuri.

Preghiera di amici e di a famiglia

Paghjella per aiutu da u Diu hè nicissariu micca solu per sè stessu. Diu stessu ci hà datu tutti i prega. À tutti per tuttu. Preghiera per amichi è dumandendu circa lu cuntrollu di l 'à tè, u pirdunu di cortesia e liberazione da a tentazione. Si hà densita lu putiri.

In la canzuni di a famiglia è amichi in bisognu. Vi tocca à pricà, genti e cci la stissa cosa è vulemu creda. Stu hè assai impurtante.

Preghiera per amichi ponu esse in forma muderna, dì cusì in u vostru propriu e parolle. A sola cundizione principale: tutti richiesti deve vene da u core. Babbu cilesta sente e manna loda sinceru e succorsu da ailments.

lu putiri

A cosa più impurtanti. Dì e preghere per amichi, vi tocca à capisce chì u Criaturi in ogni casu, ùn hà da abbandunà voi. Tuttavia, issu ùn dì chì m'aiuti - hè l 'unu in u quali genti spiranza. Per esempiu, in u casu, quandu un amicacciu hè in spitali in cundizione critica, hè necessaria à appellu à a lingua, ca veni a la casa di Diu, è dumandendu di u salvamentu di persone. Tuttavia, dumandemu per ùn pò predict ciò chì si hà da esse Corsets à l 'altre persone in sta assai a salvezza - malatia, salute, esistenza, è a morte.

Réciter prieri di amici, parenti e amichi, avete à capisce chì laca passà u stanca à la manu di Diu. Dopu tuttu, solu Diu sà ciò chì un omu chì vole da u scopu di l 'eternità. As una regula, è dumandendu populu, di visità u tempiu di Diu, gridendu à 'aiutu di u Signore,, I voli chì tuttu hè campatu cum'è pari più sicura. Ma si capisci umanu di bè, di solitu assuciata incù a cunniscenza di e merchenzie inghjuste e tirreni.

Di visità a chiesa, e girannusi versu lu Signore, Diu, ogni individuale deve piglià u fede, à capisce chì u Criaturi sà cumu, chi è ciò chì vi hannu veramenti bonu. Chì ghjè ùtule micca solu à u nivellu di u latu u cunsumadore di a vita, ma dinò da u signe di pircizzioni spirituali. À sta fine, di visità u tèmpiu, gridendu à Diu per aiutu, vi tuccherà à appruntà di lu visita di Diu. È per sta hè necessaria a me vulintà è a fede.

Diva succedi cù una liberazione trattu di parenti è amichi di quelli, o altri illnesses, rinunziò e disgrazi. Tuttavia, issu ùn sempre succede. Assai di più à spessu ghjente andà à u tèmpiu, è dì e preghere per amichi, o ancu amata, hè à esse pazienti, è piglià in contu u fattu chì i malatii accadutu è prublemi ùn sò solving sparring. li curregge abbisogna Megliu è custanti applicazzioni di nu sforzu cunziddirèvuli è u travagliu di cambià micca u megliu situazzioni prevailing. Dunque pricava amichi chianci circa lu benessiri e salute di i pazienti. Però, di cresce sempre: "a to vi pò fà."

comu arte

In bracciu da l'oghje di a vita, in ordine à ammaistrà u arti di la prichera, vi ci vole sempre stà cun Diu. Si face senza sfarenza induve una persona hè. Hè impurtante di pruvà appena à esse sempri cù u nostru Babbu San Francesco. Principianu ogni los, cumplettani un prugettu, vi tuccherà à dì "ti ringraziu" a Diu. Dì una prighera sincerità è da u core.

Precu à Diu, èni raccumannatu di modu rigulari, si parrava di ellu ùn forte, micca cum'è regule memorized, in la matina o di sera. Leghje a prighera deve esse seriu, pacenza, ogni ghjornu, a agghiunciri a la solita ghjocu di prichendu. In u casu induve a richiesta infurmazione à Diu di lu benessiri di amichi, si sarà finanzatu da bona scopi e cambiamenti in a so vita persunale, - ci hè micca dubbitu chì Diu vi à sente i petizioni è u ricumpensa hè ciò chì vi tuccherà à parenti è amichi di a persona in u nomu di u salvamentu di persone.

Preghiera per amichi in versu

à mè Vogliu felicità, O Signore, u mo amichi,
Love in a so famiglia, è a pace di la menti,
Dà li u mondu! In preghiera nanzu
Tutti i grazi di lu core prima di voi.

Oghje in tutta la libbirtati di "piena fiera", induve si pò truvà prieri di differente volti. Omu hà i mezi di sceglie ciò chì hè dirittu ind'a lu significatu di e pitizioni.

So pricà per amichi un Buona Pasqua hannu ghjustu in a strada se vo vulete à bona salute è ancu-essendu un cumpagnu fidu à a vigiglia di a casa forti. U listessu andat di Natale, u uva, u ghjornu di San Petru è Paulu. Però, ùn vi scurdate di priari pi la so 'amici micca solu nantu vacanze. Precu ogni ghjornu. vi benedica, O Signore.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.