Arte e spettacoliLittiratura

"Poser": riassuntu pianu, i caratteri principali

Unu di u più famosu opere di litteratura antica hè l ' "poser", u pianu è u cuntenutu di u quali noi vi discurremu a stu articulu.

A lenza di a liggenni eroicu

U pruduttu di "poser" discrivi un tempu quandu dû Rus hà persu a so forza è a chiacchiariari in lite. U fragmentation Traduzioni di u statu è cunciliu à mezu à i prìncipi (tutti - parchì di u altu altare) stati rinfurzata da un altru fattore - invasioni, polovtsian di u so tarritoriu. Catena arrubbatu è tombu, nt'on prigiuneri induve furzatu a travagliari forti di anni.

Solu i sforzi signu di prìncipi Russian pussutu pacify u francese steppe. È ùn ci hè una campagna di riescita, chì u ritornu in casa di genti languishing, sottu à u duminiu. Tuttavia, Linguistique-Seversky Prince dicisi in u so propriu pi fari un viaggiu a arrivare assai di fama è pruduzzione. "Poser", chì vi pò serve un pocu più tardi, si dici di u pianu di ballò, ca tantu assai malamenti. Igor hè cunquistata assemi a so 'figghiu e nobili, li Munniali di la maggiuranza di cadiri a battaglia, è i sopravviventi - diventa dinù un schiavu.

À traversu i sforzi di tutti i principi di Russia, si passa à una riscattu di riscattari cucinu. Tuttavia, Igor capu di scappari - micca senza l 'aiutu di l' Polovtsy Ovlur, quale mamma hè Russian. Perciò, i soldi racolta hè abbastanza à vultà in casa ogni retainer Prince, chì participò à a campagna hà fiascatu.

"Poser": Pianu

I travagli, chì ha scinnutu da u passatu solu in lu retelling è quelle, una assai cumplessu e diversi. Hè un insèmule di diversi parti, chì, cum'è un labirintu, criannu una sola ritrattu - a vita è prublemi di Russia in lu XII sèculu. Iddi sunnu:

  • L'entrata in u quali l autore dici la storia di la gran cantadori di antichità - Boyana, nant'à i terreni di Rus 'è i so abitanti, i Principi è u so campagni. Quì sò cullucate (è retold) liggenni antichi circa lu malfatte eroicu di i dirigenti di i dii pagani.
  • rivendicatu l'Igor. Sta rùbbrica discrivi la campagna assai Fratelli, unni accuminciau a eclisse di u sole. Ma nunustanti lu segnu mali, marcia principia, è, comu boni e truppe furtuna. Eranu vitturiosa e catturau nutevuli spòglie. Tuttavia, inveci di colpu, di vultà in casa, vigilantes Russian acconcianu una festa. Iddi sò piscadore su cu lu Polovtsy forze principali è mercilessly tombu, cummuvente quelli chì per quale hè pussibili à fabricà un riscattu.
  • parolla Svyatoslav Golden. Sta parte di a storia, chì i malavita vi appena lompi a Kiev. Great Prince Svyatoslav Oghji, da essa stunatu si videvanu datti è vide un sonnu. Ma quì, i autore discrivi la granni vittoria di u principe di Kiev in l 'ultimi campagna a Polovtsy (chì ùn participà Novgorod-Severtsev). Iddu Appellu di assistenza calaru parenti.
  • Appellu a lu Riuzzu. U Populu ùn hè micca chjaru siddu la chiamata passiunati parìa da i labbra di Prince Svyatoslav è hè u autore palesa a so pensamentu. Ma tandu in lu "Signuruzzu ..." lu corsu un discursu in ch'ellu prupostu l'idea di unificazzioni. L'autore ricorda tutti i gran magistrati di a tarra russa, lu cchiù forti di lu prìncipi è i so discendenti. Iddu li dumanda à firmavanu infighting è vindicà a scunfitta di Igor.
  • Lamentu di l'Yaroslavna. Quissa hè a parti più minori di u travagliu, induve u caratteru principale pesa cum'è moglia di Igor - Yaroslavna. "The Disco di Campagna di Igor" t'hà u so assai in amuri cu la muggheri, a nutizia di a so scunfitta è cunquistà si capisci com'è una tragedia. Ogni matina nantu à u porte a cità hà chianci, Appellu di u ventu, di u sole è u dizziunariu, fiume, li accusà di fallimentu. Idda hè prontu a vulari lu gadduzzu a sanari li firiti nant'à u corpu di u so maritu.
  • Igor Inchiuvatu da impastughjati. Dapoi Prince capisce chì un grande riscattu, distinatu à a so testa, è, figliolu di u so capu, luvàri ammiranu i pusizioni finanziariu di Russia, Igor dares a scappari. L'autore pari a curriri, lungo, cun ellu, presa lu ribbellu di u core. Prince cuntribuiscia micca solu amichi, ma dinò stelle. Polovtsy ellu cuntinuà nantu à i so spaddi, ma lu ciàuru gestisce a scappari e se rendre à u so paese nativu.

Major caratteri epupea Russian

imagini assai ntirissanti mintuvate in stu travagghiu. "Poser" si rifirisci a Prince Igor, u capu di Novgorod-Seversky, è u so fidu moglia Yaroslavna. Quessi sò i principali caratteri. Prince - à u principiu di l 'omu fieru è fissatu chi è capaci di cumpurtamentu emutivu, ùn pinsava fora à la fini. À u prodottu fine pensemu cum'è cridìu sàviu capu è chì si capissi u sbagghiu, è hè prontu à cumprà lu. U morsu stringhje tutti i guerilla da impastughjati, surrisu cu l 'àutri principi, e li ringraziu per u so aiutu. Yaroslavna - surrisu è nnamurata, li sintimenti salvà u so maritu, idda Polulu Corsu cun ellu, è li chiacchiari di aiutu tutti i forzi di a natura.

Prince Svyatoslav appari comu nu saggiu capu di a tarra russa, si tratta di lu patri simbolichi di prìncipi e principati. Micca per nunda fora di a so bocca, u populu corsu un discursu circa l 'associu, è aiutu. Bojan - un omu chì si avia cacciatu da a l 'eventi, ma u so capacità datu, sopra, hè t'inspira è sustegnu. U Populu ùn conta chì longu mortu, a so memoria di l'orbu stà in lu cori di la genti.

Features di u prodottu

"Poser", chì hè un pianu supiriuri chì hà un numeru di funziunalità. Stu hè micca solu un puema eroicu, hè quant'è à l "Iliadi" è "Lacrime" di Omeru. Quissa hè una vera epupea, creatu in u megliu tradizioni di u medievu. Hè spartutu da una lingua spiciali, Musica, piena di fiertà di vittori passatu. Ma trà u solcu di a tristezza si 'ntisi, comu l' auturi vede cum'è i dirigenti di lite, Saridda l 'na vota granni putiri. Iddu l'ochju fundia di u prublema maiò di Russia - la mancanza di unitati tra li principi, chì ùn pò sparte a lascita, è fatti à campà nant'à u tronu di Kiev.

Ma micca solu spidizzioni stende li disse "poser". Caratteristiche di ogni Riuzzu parmetti à stallà u ritrattu storica di i dirigenti, à revitalize e so aspirazioni e la spranza. Iddi agitu unori è, malgradu u fattu chì u guvernatore di Novgorod-Seversky principato fattu assai decision. Insieme sò dighjà soldi per cumprà torna i prigiuneri di Igor è i so retainers, aligria salutò lu Riuzzu libbirata. Eppuru a lezziò di a storia fù sminticatu, com'è divisive è ùn si firmau.

tecnichi di a mitulugia è artisticu

U travagliu hè piena di motivi antichi slavi, frase puetica, liggenni di miti epupea. It S'avissi a nutari ca "Parola ..." veni usatu, e mituluggìa antica. L'autore chiama lu prìncipi figliulini Dazhdbog, Bojana - un discendente di Veles, i venti sò chjamati i figlioli di Stribog. Didáctica hè dinù fattu tali castità cum'è Karna è Zhel, cummerbund di tristezza è bramosu, hè chjamatu u gran diu Horse. U Populu ùn hè smachjera chì u Troyan - s'ellu si tratta dû mpiraturi rumanu, s'ellu hè una prumissa a cità greca, à tene l 'assediu di deci anni, s'ellu hè un favulusi divinità di u Slavs. Sta duna raggiuni a cridite chì ancu à a fine di u XII seculu, quandu hè stata scritta, "The Word ...", pòpulu sempre sò micca scurdatu di a so dii pagani, è li timendu nantu par cù u Diu Cristianu.

: Quale hè u autore?

U più u travagliu di "poser". u so autore capitu bè i rilazioni trà l 'principi, vita, dentro Russia. Ma iddu discrivi dinù in tecnica i voti, manovre chì Igor hà fattu duranti lu cummattimentu. Si dà u dirittu di pigghiarivi li ch'ellu participò à a campagna militare, hè druzhina o vicinu à u guvernatore. È veru, sulu scurdà lu nomu di sta persona oghje ùn hè micca pussibule.

Versioni e spiculazioni

Storia di u so paese nativu (Kiev, in u Casanova di u Seversky Donets è Uda) hè piena di "poser". L'autore pò sò viaggiu assai di Russia, tantu cunnosci bè u spaziu. Certi circadori crede chì un travagliu scritti Kirill Turovsky, Prince Igor ellu stessu, Vladimir lu Great, o di la figghia di Svyatoslav Vselodovicha Boleslav. Ci hè una versione chì u travagliu chì hè partutu falà in a storia, scrisse: Peter Boyar Borislavovich da a Kiev, chì hè citatu in u listinu Ipatiev. Ma qualchi stòrici crìdinu ca nu travagghiu accussì cumplessu, hà parechji autori, micca unu. Ci sò quelli scentifichi chì credi "The Word ..." uniforma di qualità, micca una vera ducumentu storicu, soprattuttu perchè u uriginale ùn ghjunghje sin'à u nostru tempu. Ma esse chi comu si po ', lu criaturi puema fattu un granni travagghiu, chi lassa nimu hà primura.

'nveci di un epilogue &

U pruduttu merita esse leghje da ogni persona - in piena, in la lingua uriginale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.