U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Icon "Madre di Diu, di Ghjerusalemme": a storia di u ritrattu è u so significatu

U mondu hè pienu di tutti i tipi di suciale, chì aiuta a vari guai. Tra li sò i Gerusalemmi Santa Icon di a Mamma di Diu. Preghiera in fronte di i so a prutezzione contru à tanti malatii è rimediu di k esistenti, tanti di cui sò statu incurable francese. Stu hè cunfirmatu da cunti eyewitness. Più à spessu purcina di malatie ochju, cumpresi custumi, paralisi. Stu icona pruteghji budget rende a so manera menu difficiuli è a vita sicura. Nanzu i so pricava di prutezzione da principali naturale, suprattuttu un periculu, da l 'attaccu nimicu à una casa, o appartement.

Comu nun lu icona

Icon "Madre di Diu, di Ghjerusalemme" fù prima scrittu da San Lucca. Iddu creatu u dopu à l 'affittu di quindici anni, dopu à u mondu di Ghjesù, in celu, in Getsemani. By chi tempu, la cumunità cristiana in Ghjerusalemme, hà digià statu furmatu, è l 'imagine chì hè u Ordine s'assumigliava à u modu Odigitrii-Putevoditelnitsy, specifiche per ella. U icona hè statu misa a la Chiesa di lu Lunalettuce di Christ. Sicondu a legenda, preganu in stu modu, Santa Maria d 'Egittu, aghju intesu una voce li chiacchiari di a fini di a vita inghjusti è dà i so anni, stà à u serviziu di Diu.

A legenda di comu l 'icona ghjunse à i Pigy tèmpiu

In i tempi antichi, vicinu à l 'Nanna Golden di Costantinopuli era un alivetu, di cui eni cunzidiratu sacru. It nascì lu nomu di Santa Maria. Era famosu per a so surghjente miraculosa. Cù Grove cresce più è finesse più tempu. In fine, sta surgente era persu à mezu à i thickets, è quasi secca. A ddu tempu, u futuru mpiraturi Leo I fu nu semprici surdatu. Una volta in i vechji, si scontra un rùnnini orbi, ha appuculita da siti. Leo 'ntisi' na vuci, prompting u locu surgente. Sta vuci cci ha a essiri lu mpiraturi. Quandu sta succèri, ch'ellu vi tocca a pulizziari la surgente è mettela indù vicinu à a ghjesgia in onuri di Nostra Signora. Iddu la gula lu viaggiaturi. Successivamenti, Leo addivintò Mpiraturi e cumpiì u so scopu: a pulizziari la funtana, custruitu tempiu Pigii, chì fù apprima di l 'icona "The Mamma di Diu, di Ghjerusalemme."

U viaghju storicu di l 'icona

Un pocu più di un seculu, è i reguli di lu mpiraturi Iraklin, catena Scythian pruvatu di cunquistari Costantinòpuli. Tutti l 'townspeople arricugghiuti vicinu à u suciale è prigheri. Cum'è un risultatu, la cità fu ammazzata da attacchi. In onori di stu casu miraculosa l 'imagine fù livatu in a ghjesgia Blachernae. Icon "Madre di Diu, di Ghjerusalemme" in stu tempiu era trè seculi, sinu à u mumentu quandu u bordu, cuminciau a lu mpiraturi Leo VI filòsufu, chì hè Fucus chiamatu lu Wise. In 988, si trasfirìu a maghjina di a cità di Korsun (Chersonese), chì fù più tardi cunquistata da Prince Vladimir. Stu icona fu datu à ellu cum'è un donu, e si trasfirìu a Kiev.

In Ghjerusalemme, icona di a Mamma di Diu, quì ùn hà stari longa. In onori di u battèsimu di Prince Vladimir di Novgorod dete à Linguistique. Idda fu misa a lu Hagia Sophia, chì era circa 400 anni. In 1571, à la dumanda di Tsar Ioanna Groznogo l 'imagine trasfiruta a Cattedrale Santa Maria Assunta di Mosca, unni stesi di più di dui centu anni. Duranti la guerra in lu 1812 dopu à a scunfitta di u French sacchighjatu mudificà capitali. À mezu à i numarosi relìqui tutta a Paris e Jerusalem hè una icona. Ci hè avà in France.

List u suciale è a so sorti

Icon "Madre di Diu, di Ghjerusalemme," hà una quantità bastatu di lucalmente listi. In u capitale ci sò duie precisione. Unu d 'iddi era apprima di u Kremlin invece di persu. U so funzione distinguiri hè a maghjina di u Sacru Apòstuli in li campi. A seconda hè à la cathédrale Pokrovsky.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.