FurmazzioniStoria

Pontian Greci - quale hè sta? A storia di i Grechi Pontic

Pontian Greci - un riprisentante di u ethnos Grecu, ca si scrivenu à u pòpulu, quandu davanti à l 'avventu di una nova epica maestrata la costa Mari Francesca Neri (in grecu - nativu). Cumenciu, u so stabilimentu fundute hè nantu à a costa nordu di a Turchia, è solu dopu ch'elli si sparse in tutta a Mari Neru.

Pontic Greci - chi sunnu?

Pont - u nomu storicu di u spaziu à l 'Asia Minori. Sicani, si stendi da i cunfini di Azerbaijan cù a Turchia, traversa u web, costa turca e finiscinu cu la linia cità Nikopol - Akdagma Denis. Comu hà l 'abbitanti di Grecu era tantu luntanu di l' ìsuli assulanatu di a so terra?

L'antichi greci si stabbileru cum'è attore cummircianti e vìnniru. A so casa in casa diffirìanu pocu tarra è tarrenu muntagnusu. Stu creatu cundizioni favurèvuli di nnustrî, ma paisani avianu i tempi difficiuli - tarra muntagnusa scant purtatu un picculu culturi, ca era abbastanza fattu à nutriscia a so famiglie. As patroni primurosi, i Grechi ùn sviluppà addevu palora unprofitable, ma scupertu u verbes di risorsi di marina è Routes cumerciu.

Routes cumerciu

Pontian Greci - un marinaru e trader par. Era un ospiti benvenuta à tutti i spondi di u ecumene. Greci, nvèstinu primura in u sviluppu di u so flotta, messa novu Routes di cumerciu cù tribù luntanu. Hè in u campu di i prudutti pruvista apparsu piccula cità marinara è marcanti chì sò impegnati in u cummerciu in locu cù i pòpuli corsi è resold à prezzi vota bè esoticu in i cità di Grecia, l 'Asia Minori e lu Mediu Urienti.

lu primu a cità

I cchiù vecchi, pecchè cunnisciuti di Pontic greci trova nantu à a costa di l 'Asia Minori, in la cità di Miletu. A picca decine di anni, seculi VIII-IX aC. E. ci hè una grande Sinop, chì avà hè u perle di la costa turca Mari Neru. Tandu, cum'è funghi, dopu à l 'arcusgi ogni cità Amissos, Kotior, Kerasund e tanti àutri. Ancient Erodotu No maravigghia si pò dì chì i Grechi Pontic venenu versu u Mari Neru, com'è ranochji intornu à u bordu di u pozzanghere. Stu métaphore rifletti dapoi a perspettiva è i metudi di resettlement di li Greci.

Nunustanti la culunizzazzioni piuttostu intrusive, ùn Major scontri cù tribbù lucali ùn accade. Pontic greci sapia parrari a indigeni militanti ùn da la forza, ma da specie. Vergogna pulitiche negate i pratesi di u capi di u pòpulu lucali - se qualchissia affinnutu migranti preferiscu à pagà cussa, non à luttà. Pontic greci stabbilutu na granni scanciu di beni - in la casa, si purtava a materia prima è culturi, è in la cità luntanu mandatu oliu d'aliva, vinu, pignulaghju è ghjuta, gioiello.

Religione e tradizione Ponta

How pussutu punition u so sughjornu luntanu da a casa, un riprisentante strasurdinariu di un anticu populu - Pontic Grechi? Riligione di i culoni cunziddiratu cunseguenza la cumminzioni d 'un paese luntanu. Avianu tutti i dii, suprema di Olimpu, ma ch'elli avianu a so favoritos.

Sin'à avà, nantu à a costa di l 'Asia Minori sò l' scanzari di lu Tempiu di Poseidon e Hermes - patronu di u mare è u cummerciu. Pontic Grechi avianu i so tradizioni. Per indettu, tanti di li scegli a spiegari lu so 'urìggini mitu di Jason, è l' Argunauti. Pò dassi chì i piuvìcina assai Golden in sta famosa tradizione simbulizava a ricchezza di u rughjonu Sea Black à u listessu sheepskin (piuvìcina) - unu di i principali muri di u cummerciu.

Cultura e arte

Pontic greci jealously tinutu a so 'identità è si prucramau hellène riprisentante di civilizzazzioni, uppusizzioni a l' barbari - i tribù circondu, chi a ddu tempu era à u stadiu di decomposition sistemu tribali. A pupulazioni di i culoni à priservà a so 'identità è detti a lu munnu, un pòpulu ùnicu, ca addivintau famosu' nta diversi campi. Filosofu Diogene, pulitica Diphilus Heracleides, Stravon. Digià in lu primu millenniu a tiuluggìa apparsu nomi è altri Vissarion, è novi nomi tempu disposti com'è Karatzas, Ypsilanti, Muruzisov è altri.

In termini di Epoch storicu

Duranti lu pirìudu alessandro Makedonskogo sparse nfluenza greca in u sudu di a Turchia - l 'èbbica di Hellenization. In u regnu di Mithridates sta nfruenza era ancora assai forti, - in Asia Minori si stende a so lingua, creatu u monumentu di architittura e arti.

In u heyday di l 'imperu rumanu addivintò Christian Pontic li Greci. À ringrazià à l 'apòstuli Paul è Petru rapprisintanti urientali di u populu era a prima à crià a cumunità cristiana principiu è ricunnisciute Cristu comu a so salvezza. A cumunità sò cultivati in monasteri, unni truvà dédié aggrottu di u novu a fede.

Greci, o li Rumani?

In i tempi Bizantinu li greci Pontic creatu a so pruvincia. At a magia di Justinianu divinni la capitali dû Trebizond (Trebisonda). Just tandu, una siconda self-Pontic Greci - Romans, signìfica "abbitanti di Roma" - spissu veni cunziddiratu comu lu mpiru bizzantinu a Est.

Rapportu "capilocu-provincia" Orgia nativu è Custantinopuli finu à 1204, quannu la capitali di l 'imperu rumanu Eastern sùbitu sutta la murtalità di i Franchi. Dopu à sta mappa cumpari Nicene Statu, chi fu poi incluse in l 'Imperu di Trebizond. Più di dui seculi di a so asistenza, l 'imperu sempri à a guerra cù i tribù circondu di a fede non-cristiani. Soprattuttu assai attaccatu u guvernu di i Rumani, i Turchi, chì in 1461 cunquistati e sua Trebizond.

duminiu mussulmanu

A cattura di Trebizond vulia dì u tramontu è u principiu di u Cristianesimu, a diffusioni di l 'Islam in l' anticu paese di Pontian li Greci. U scumpientu, a viulenza, pogroms è custrittu Islamization sottu lu duluri di fractionization di vita - chì hè ciò chì hè purtatu règula Turkish Grecu. I sopravviventi lassò la cità, i pasculi e la cresia è cummossi à a muntagna per paura di pirsicuzzioni riliggiusi. Ma in u futuru, l 'auturitati Turkish fattu qualchi cuncissioni e permissione li greci à sviluppà certi tipi di pruduzzione - metallurgia è ceramica, per esempiu.

Di tanti seculi Pontic greci firmati unu di i populi più isolé di l 'Imperu Rumanu Turkish. Iddi praticamenti nun si suvrapponnu cu àutri cristiani, ma stava a latu lu Armenians è Kurds. pruduzzione modestu, artigianatu è cogli libre, racolta da a muntagnosa, terra nfertili, ùn siducia l 'attinzioni di ginirali ingordu è Supreme capi Turkish. Forsi chistu è perchè li greci arriniscìu à priservà a so lingua è a cultura, di allargamentu di la zona di u so residenza in u rughjonu Càucasu è i Crimea, è andemu à a cumunità di mondu in i diritti culturali autònuma.

Stu statu di l 'affari cuntinuau finu a lu 1922, quandu i Grechi sò cacciati da i so terreni, chi iddi cunzidiratu lu so parenti di anni.

cacciata

Per parechji anni, l 'auturitati turca nun ricanuscìanu la processu e persecuzione di Armenians. Ma uni pochi ghjente cunnosce chì in u principiu di u seculu XX stati Pirsicutò è altri populi Turkish, cumpresi Pontian li Greci. U processu di i gruppi di a sffarenza hà purtatu à u eliminazioni cumpleta di i Grechi da a so tarra è i so cacciata furzatu da u territoriu di a Turchia. More di 350 mila. People stati lampati in metallo e metallo, i sopravviventi, scappò, abbannunannu tutte e so prupietà. 19 di maghju era un tristu ghjornu sta nazione. Cum'è un risultatu, Pontian Grechi stallati in i tirritori di àutri stati. Iddi foru custrinciuti a lassari a so patria.

Pontic Grechi in Russia, si sò stallati in u territoriu di u Kuban è i Caucasus u Nordu. Maiò parti di li parla in francese, ma supra arcuni di l 'antica tradizzioni di u so pòpulu. Ma a maiò parti di i Grechi Pontic turnau a lu so rive nativu di Grecia.

Cusì, dopu à 2.5 millenniu dopu à a prima migrati manca à a costa, rocheux di Grecia, avìanu a turnari a li casi. U so Lacrime finì cù un ritornu à a so tarra. Ci voli li felicità.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.