SaluteFit

Po unu ciliegie matri pasciri? Avemu trovu a risposta!

A lista di ciò chì vi pò manghjà pasciri arricchisci hat Pediatri, neonatologists è Nutrizionisti. Sti prufessiunali entre sempri in un dibattiti nantu s'ellu hè pussibule di ghjovani li matri a cumprendi in u cunsumu di unu prodottu, o altru. Calchì volta ste avisi sò principiu à diverge tra d 'iddi. Piglià, per esempiu, di frutta. Ancu 10 anni fa, ogni pédiatrique a quistioni "s'ellu una mamma pasciri ciliegie" firriata in sbalordimentu à e spalle è disse chì, di sicuru, impussibile. Like fravuli, rubi, uva, o di funghi.

Ma u prugressu ùn suspesu è avvicinamenti mudernu a manciari overturn u vechju bastimentu girò u so capu. Accussì, unu di i tiurii muderni di nourrisson di fimmini e Latte capiri ca la prima un zitellu hè cunfidenza cu tutte e speci di i prudutti di i sèculi prima di cumincià à elli aduprà, u più fàciule è serà per adattà à u cunsumu dopu à a nascita è lu passaggiu da breastfeeding a manciari impurtente. Sta dimarchja hà u dirittu à a vita, comu infatti, sicondu à i risultati di studii in donne chì cunsuma assai di manciari allergii durante gravidanza, i zitelli ereditatu immune francese a sti allergens. Mentri i figlioli di quelli chì li matri ca sempre gestation, lattazioni e poi osservanu una dieta quaterni di un certu rigistru di i prudutti, dopu à i testi di manciari cumplementari per un longu tempu à mette a novi prudutti per elli. Pirciò, assai sperti in stu stadiu di la ricerca dà una risposta pusitiva à una quistione nantu s'ì i funghi matri pasciri.

In fatti, sta moru ùn hè micca allergen risistenti. U so cunsumazione in picculu calf è durante gravidenza è lattazioni farà chė parechji benefici. Dopu tuttu, sta moru hè longa statu classificatu à esse la funtana di a ghjuventù, ci hè assai di radicali free, e de frutta, chi aiutà u rispettu tonu peddi, wrinkles liscia. È ancora hè diritta trance chì una ghjovana mamma tantu nicissaria, picchì cu l 'avventu di u zitellu u so vita hè cambiendu drammaticamènti, è assai spessu, a donna in stu periodu spirimintari diprissioni causatu da u seclusion furzatu è inevitevuli in cumunicazione.

E poi ci Nasci assai di e quistione in una seria di "siddu la matri di cura, o un pruduttu" chì ùn aghjunghje ottimisimu. So chì sò parechji iputesi Carta in principali posleberemennom spessu vai à prò di e donne, è dunque u so zitellu.

Plus, la quistioni "s'ellu un ciliegie matri pasciri" a favuri di na risposta pusitivu ghjoca un fattore chì ciliegie cuntene una grossa quantità di limènti: calciu, ferru, iodu, putassiu, u magnesiu. In più, hè micca menu chè u limone, cuntene vitamina C, chì tocca solu à esse riservatu à l 'istati. Un altru argumentu in favore di sta moru - hè assai bonu pi varices, idiopathische, pulisci u fegatu è fegato, è ghjè dopu à un longu prucessu di purtava un zitellu veramenti bisognu di più di i donni, parchì hè varices, daretu prublemi è Loredana Berté sò frequenti cumpagni di la matri expectant.

Bè, per mette si lu primatu drittu «I» in u scopu di "siddu na matri pasciri ciliegie", si deve esse rimarcatu chì quelli chì sò guidata da u principiu chì tutti i duvia esse in modération, pò pagari hè micca solu u pruduttu, ma assai l 'àutri liate à a purtata di dannusu. Allora ci sò una manata di funghi un ghjornu, sè lavau, acquistatu da Haver accéder, ùn la varietà rossu, chì i dui urganismi - mamma e figlio - u solu prò.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.