Arte e spettacoliMusica

Clasicismu in musica

In u 17-19 sèculi in a cultura di i stati europei in u locu di l'stili baroccuni pretensiosu è cuntraddizzioni vene un classicismu rationalisticu strettu. I so principii principali sò intesu destinà à creà opini ideali, chjosi, cumprendi ludicamenti è armonii d'arti. L'Clasicismu in a musica hà purtatu a nova tendenza in quantu à u cuntenutu è a forma di l'opere. Duranti stu pirìudu in u travagliu di i cumpusitori di perfezione cum'è generi comu sonata, sinfoniu è opéra.

A verita rivoluzione in l'arte musicale era a riforma di K. Gluck, pruclamendu trè requisite bàsiche pè i travagli: a verità, a natura è a simplicità. À u sforzu di pudè trasmette più facilmente à u visoru u significatu di l'opere dramaticali, sguassà da i puntee tutti i "effetti" extra: decorazioni, tremolo, trills. À u listessu tempu, l'enfasi principale hè nantu à revelà l'impresa poetica di u travagliu, cumprende l'esperimenti internu di u caratteru principale. L'Clasicismu in a musica hè più illustratu in a so opera di K. Gluck Orfeo è Eurydice. Stu travagliu, scrittu in cunfurmità cù l'idee novi, hà marcatu l'iniziu di a riforma deskata prima.

L'Clasicismu in musica alcuna a so apughjola in a seconda mità di u XVIII sèculu. Duranti stu pirìudu, i cumpusitori Jozef Haydn, Ludwig Van Beethoven è Wolfgang Amadeus Mozart creanu a so propria grande maestra maestru in Viena. A principal attentione in u so travagliu chì danu à u geniu sinfoniu. Joseph Haydn hè ragiunatu cunzidiratu u babbu di a musica strumentale clàssica è l'antenatu di l'orchestra. Hè quellu chì stabilitu e lege basca cumu a quali u sviluppu di a simfonia deve esse custruita, stabilitu l'ordine di l'arrangementu di e rùbbriche, li dete una forma finita è truvaru a forma ideale per a rappurtanza di u cuntenutu profondu di l'opari di stu genre - a quattru parti. L'Clasicismu in musica hà ancu stabilitu un novu tipu di una sonata di trè parte. I travagli scritti in questu forma hà acquistatu una simplicità splicita noble, ligerezza, vivacità, gioia di terra è entusiasmu.

U più sviluppu di l'opiri simfonii sò sonatu in u travagliu di WA Mozart. Questu famosu è amatu in a so amica in Viena, basendu annantu à i scontri di Haydn, hà scrittu un numeru d'opere chì sò assai valore per a cultura muderna: "Flauta Magica", "Don Juan", "U Casu di Figaro" è altri.

A musica di l'era di u classicismu hè stata rifatta in u travagliu di u grande cumpusitore L.V. Beethoven - u più grande symphoniste di l'era. I so opere alcune, formatu sottu a influenza di l'avvenimenti rivoluzionarii di stu periodu, sò impregnati cù i pathos di lucha, dramma è grandi heroisimu. Sò cum'è tutta l'umanità. Ludwig van Beethoven hà l'autore di una quantità d'attruvuli simulonii (Coriolanus, Egmont), trenta i dui sonates piano, cinque concertos per piano è altre grande scala. In i so scritti, elabure un oligarchu forte è passioni, un pensatore è un liggeru, chì hà una pratiche dramaticu, mentri mentri di lirica fantasia ùn hè micca aligianu. A musica di u classicismu in l'opere di Beethoven hà cumpiitu u so sviluppu, chì restanu à e generazioni ghjornu l'ideale di l'armunia è rigoro rationale.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.