Arte e spettacoliArte

Picture of IE Grabar "February turchini": discrizzione è festa, ca si duna

la scola Russian di pittura, merita spiciali attinzioni. Tanti patruni intrutu in u Tisoru munnu, di lu pinzeru artistica, addivintannu lu funnaturi di lu novu stile. Tra l 'artisti Russian rolu mpurtanti ghjucatu da Igor Grabar, u ritrattu hè appaghjà imbued cù u spiritu di u populu Russian.

Primi anni di l'artistu

U pittore natu in Budapest in un activist a famiglia è figura publicu E. I. Grabar è fù chjamatu dopu à u so missiavu. By la natura di l 'attivitati di la famigghia fu custrinciuta a lassari a so cità nativa è spustà di Russia in 1876, quandu i giovani Igor Emmanuilovich hè solu 5 anni.

A causa di l'u so babbu, a vita activist picciottu spissu avianu a stà in la cura di 'amichi di famiglia, luntanu da i genitori. Forsi sta nfluinzatu lu figghiu, chi sempri gravitated di disegnu è in lu so tempu senza preferita Tretyakov Gallery sucietà merci.

Education Grabar Igor Emmanuilovich era bunìssimu. Si lauriau da Moscow High School, u giuvanottu va à l 'St. Petersburg State University, è di furmazioni in paralleli à dui Vociaru: Storia e Ciencia e lege. A brama à pusseda un spazzola nascenu Igor Emmanuilovich què in un attellu Ili Repina, cà iddu hè impegnati in li ghjorni studianti. Love cunduce à a creazione di u futuru di la artista à l 'idea di educazione permanente, è Ghjesù intrì in la Petersburg Accademia di Santa Maria di Arts.

ispirazioni

Comu tanti autri pittori, Grabar Igor Emmanuilovich micca pussutu esse senza una fonti di ispirazzioni. Dopu à fratellanza, l 'artista' avvene viaghji à l 'Europa, unni era assai impressiunatu da l' eternu, Roma, Firenze, è Venezia romantica, bundenza aria Berlin e Paris. Hè in ste cità di tuttu u tempu ch'ellu visitatu la galerie è prènniri cunfidenza cu opere uriginale di lingue Renaissance. lìnii puliti e un veru entusiasmu feritu espressi ncantari u ghjovanu, è ch'ellu hastens à sparte emozioni cù a so tela. Eppo, a dicisioni ca iddu avissi cuntinuà à tena travelling, in prisenza di u mondu è a cultura di civilizzazzioni uccidintali.

U tema principale à l 'òpiri

Dopu à l 'Europa, lu futuru artistu IE Grabar turnau a Russia, Mitamurfosi criativa. Sei anni di affare manca un Marque nant'à l 'anima di u pittore, ch'ellu arenaria nant'à u so canvases. Perciò, su 'arrivu à u maestru in casa trova una nova surgente di ispirazioni, chì sarà u tema principale di u so travagliu - a bellezza di a natura Russian. Iddu hè m'incantava da u finezza di arburi azalea, campi, longhi è veru bellezza di i paisaghji, inverno. Tutti stu hè dunau in una nova seria di dipinti, "White inverno", "di marzu Neige" è a famosa "Lapis February." L 'urtimu di li vinni rializzatu cu un' amore spiciali è divintò un simbulu di l 'inguernu Russian.

Picture of IE Grabar "capiddi February"

L'artistu arrinisciutu a catturari on canvas u imagine di u novu a natura, inverno in tutti i so capelli uriginale. Picture of IE Grabar "February blu" scritti nantu à u fora, in un fossu zappatu in u neve, à un certu tempu, quannu ci fu nu forti, u fretu. Tuttavia, stu inconvenente ùn firmò lu patruni, ca era capaci à se PATERNALISTISCHE on canvas tutte e so 'elementi primu di a natura. L'artistu hà dettu chì una volta ch'ellu era furtunatu di vede u cima di un azalea nivi-cupertu è ch'ellu ùn pudia ammucciari lu so campa. Pariva comu si un arcubalenu di colori trovu un novu spiigazione è fatti un sensu esigenza. Eppo parlà avvisti chì tutte ste sfumature di Natali sò nati solu à traversu l 'rossa stili di u celu. Stu scopu hè dunau in u titulu di a pittura di "The Lapis February."

Sta pittura, hè a prima sguardu, micca assai differente da l 'altri, cum'è ellu, ma sta vista, hè cunvinzioni. Hè iniziu piena di i ricchezzi di i culori. Master rinisciu a se l 'tremenda di li cosi sèmplici, scrivennu lu azalea February contru à u celu. culore Major è accenti tuttu bellu staccatu currettamente fà stu ritrattu un artistu quintessential.

Stampa di u ritrattu

Picture of IE Grabar "February blu" cumpari prima di lu pubblicu in forma di un paisaghju, inverno, induve l 'industria di celu iridescent pussutu esse vistu in tutte e so gloria azalea Lezione. Hè dinù chì l 'auturi vulia pòrtanu l' idea di a porta di la primavera, cum'è l 'tela biddezza senza suli. Puru l 'cumpusizioni nclusi tanti alberi azalea, si tutti i cumparisci davanti à l' ochji cum'è unu sistemu synergetic, chì hè guidatu da unu àrburu duminanti, chì hà di tuttu. Tutti i rami, cum'è u sistemu circulatory, culligatu à autra, mi pari, comu si tuttu hè una sola àrburu.

Sky shimmers culore turchinu è rifletti à un neve, luce, dannu lu in una à hue bluish-viola. In la neve, sottu à l 'arburi, ùn ci sò tracci di Thaw, nni cuntava la dimarchja di la primavera. Sè vo pussutu circà in li rami di arburi azalea, pudemu vede ch'elli s'assumiglia à a so pusizioni View vinia da u troncu.

umore u travagliu

Picture of IE Grabar "February celesti" - unu di i migliori criazioni di u artista. Iddu scrissi lu in un entusiasmu spiciali e arriniscìu a pòrtanu lu sfondu di felicità imminenti. U riccu scelta di i culori ùn fù usata in ordine per dà u culore tela è in ordine per dà l 'idia. Fighjulendu stu travagliu di l 'arti, I vulete crede chì dumane ùn hè micca una nova ghjurnata, una nova la vita, chì hà da esse pienu di u listessu culori luminosu. Snow in u cosita cum'è un simbulu di u sfilà di u ghjornu, siguita di la primavera, lu futuru.

Ripruduzzione di "February blu" - un mumentu particulari di la maggiuranza di l 'artisti-principianti, chì sò fatti à amparà u sapè fà micca solu pà dumandà oliu nantu tela, ma dinù à dà populu speranza è felicità. E chistu è lu compitu principali di l 'attività di genti criativa. A griglia di i so impurtanza di u web, à la storia di l 'arti Russian, si deve esse nutari ca Grabar, un ritrattu chì in più casi en paisaghji winter, divintò parti di l'Curriculum la scola.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.