News è societàCélébrités

Photographer Sebastian Salgado: biografia, creatività

Sebastian Salgado scupertu u arti di la fotografia guasgiu da ncidenti. Compiu ch'ellu travagliava cum'è un economistu. Avà cunzidiratu unu di i ritrattadori più bellu è bè cunnisciutu-nant'à u pianeta Terra. Comu u so destinu accussì cumplessu? Mentre ch'ellu viaghjava à u so successu? Tutti stu vi pò leghje in u articulu.

ghjuventù

Sebastian Salgado nasciu February 8 , 1944 in lu paiseddu di Aymorese, induve ùn ci era solu sidici mila abitanti. In quiddi anni, circa settanta centu di u spaziu di u rughjonu era occupata da a furesta, chì hè oghji cunsidaratu u "pulmoni di u pianeta". Dopu à u spaziu machja Brazilian hè volte la grannizza di, diri, France. Avà à u spaziu di a furesta hè solu setti centu di u pesu iniziale. Quandu Sebastian era ghjovanu, a so cità nativu pussutu offre u solu à a scola primaria. Per quessa, à amparà di più, ci fu custrittu a lassari lu è vai à Vitoria, capitale di u Statu di Janeiro. Ci si lauriau da liceu in 1962, è scrivi à l'Università. Doppu essiri lauriatu in lu 1967, si maritò Lelii Delyuyz Vanik.

maturità

Sebastian Salgado divinni prestu u babbu di dui picciotti - Giuliano e Rodrigo. Però, lu aspittava di u grande testu. U figliolu era un k terribili - Imbruglia sintumu. La famigghia si trasfirìu a Sao Paulo, induve Sebastian te licenza l'altru maestru in ecunumia, è a so moglia compie a so educazioni musicali. Idda maiori da u cunsirvatoriu cum'è un Pianist.

Allora, in lu 1969, si spustò a l 'Europa, è ghjè in Paris. Ci, Sebastian travagliatu nant'à u so dutturatu, è Lelia accuminciò a studiari a divintari un architettu. In u 1971, a famiglia di novu tramutu. Sebastian invitatu à travaglià cum'è un economistu di l 'organizzazzioni International Coffee. Iddu hà ricatu extensively, participannu a vari missione c'avia da u Bank le Monde. Assai à spessu ch'ellu era in Africa. Era ci chì cuminciò a fari a so prima images.

novu carriera

Un ghjornu, dopu à a vultata à London da un altru viaghju, Sebastian Salgado avvisti chì i images fici li strinciri lu in più è più. Si ancu decisu di ittari lu econumia in ordine per dà a so vita à fotografia. Per quessa, ellu è a so moglia ritornu à Paris, di cui eni cunzidiratu lu solu a cità, adattatu per sta filiera. Cumenciu, si travaglia cum'è una freelancers, ma dipoi 1974, Sebastian joins in l 'agenzia "Sigma". Si manda lu in a Portugal, Angola e Mozambique, induve u fotografu falsi arenaria u so arte.

Eppo, hà cambiatu u so Serreli. U novu agenzia - "Gamma" - cci detti a pussibilità di viaghjà guasi tutti i più di l 'Europa, l' Africa è America latina. Duranti stu tempu a so moglia à compie a so educazione, è fatti à luna carrera-urbanist. In u 1977, Sebastian accuminzau a travagghiari supra un tempurale seria di imagini didicatu à a vita di indiani è paisani in America latina.

missione umanitarii

In 1979, u fotografu torna cambiatu u so locu di travagliu. A so cumpagnia hà pigliatu "Magnum", chi iddu didicata quindici anni di a vita. A stu tempu hè micca solu famosu per a so Reegan da parechji paesi è images, publicatu in u più prestigiosu Journals di u mondu, ma dinù infini compie a so epupea circa la vita dî pirsuni 'strasurdinariu in u cuntinente South American. In u so mezu, pubbricau lu primu libru in u 1984. Hè statu chjamatu l "Autres America" è publicatu simultaneously in i Stati Uniti d'America, France è Spain.

So Sebastian Salgado, le foto di cui iddu un cèlibbri internaziunale fatta, hà trovu a so vera strata a vita. Iddu si misi a diri no circa la situazioni di pòvira genti e li aiutanu, cumprisu lu fattu chi dui anni, travagghiau cu l 'urganizzazzioni umanitari "Medici senza eucaristia", vote u so nomi tirribili sceni di caristia in Africa. Hà publicatu dui libbra, sottu à u nome "Sahel" - " 'omu addispiratu" è "Suldatu di a Strada", è organizatu tanti altri. Cusì, iddu scigghìu lu travagghiu di "Medici senza eucaristia".

"Upirara" è "Migration"

In l'anni 1986-1992 Sebastian Salgado visitatu vinti-di trè paesi, di creà una seria di travagghi di lu travagghiu manuali gruelling. Iddi foru lu pubbricò a "Rossi" libru in u 1993. Stu travagliu hè vindutu intornu à u sensu munnu di 100 mila copi e foto di u mostra chì hè più cà 60 musei.

Cum'è un tramandera di u "maestru upirara 'accumincia lu prossimu seria di ritratta intitulé" Migration ". Stu prugettu pigliavanu à 43 paesi. Iddu îu 'travers cuntinenti pi mustrari la sorti di pirsuni ca sunnu custrinciuti a lassari la campagne à spustà a cità. Per esempiu, si pigghiò nove cità cù i pupulazioni più recenti dicennii hà cresce drammaticamènti. Assai pupulari era lu so ritratta da u seria "Portraits di i zitelli di a migrazione." U fundamentu di ste fotografie foru acciati li manifesti, publicatu un libru novu, crià prugrammi pedagogica spiciali è altri à vede trè millioni di ghjente.

Ma Sebastian Salgado, quale biografia hè u sughjettu di u nostru picculu studiu, ùn avaria pussutu fà tuttu di sta senza l 'aiutu di a so moglia. Fu idda ca era l 'elementu criativu principale di u tuttu di prumuzioni di l' arti di u so maritu. Dunque, in lu 1994 si dicidi di creà u so propriu los.

"Amazonaz Imedzhes"

Forsi sta agenzia pò esse chjamatu u mondu di più chjuca. Ma hè quì chì Sebastian Salgado è a so moglia era in gradu di realizà u piena forza di u so attività didicatu à l 'disclosure di i lati più fosche di a sucità muderna, u tazzeghji di guerra, la suffirenza di lu populu mischinu è a fame, luntanu da la vita ricca di i paesi ricchi. Corsi pò esse chjamatu l autore di fotografia suciale. In u centru di a so arti - la facci nòbbili, anchi si spissu distorted da suffirenza. Tutti i so caratteri hannu una pace nternu prufonda chì Gaffory solu i so cumpusizioni di persunale competent è i mezi à ghjucà cù luci e ùmmira. Sibbeni arcuni commentators iddu accusati aesthetization dolore, in fatti Sebastian hè piazzà a girari attente à, prublemi chì nimu voli vede, pè ottene scioglie i prublemi di dda parti di l 'umanità, chì hè longa fà rinunziatu.

"I Muvrini" è altri prughjetti

Da u 2004 à u 2011 travaglia cum'è un fotografu nant'à una seria di giganti di images chjamati "I Muvrini". prughjettu "I Muvrini" hè citatu à spessu in i ambienti Russian-di parlà. Ghjè forsi i travagli più grandiose chi fici Sebastian Salgado. Animali e cumpagnia, fauna, è cumunità umanu, cunciliu e armunia, a nascita è a morte - tutti i prisenti in stu spettaculu storia foto circa curturi tradizziunali e tribù chì ricusò di seguità u percorsu di a civilisazione muderna e lu prugressu ticnulòggicu.

È in u 2007, l 'artista creatu u prugettu "Caffè", ca dimustratu chì u prezzu di creà una vivu pupulare u piantazione in Brasile, India, Guatemala, e àutri paisi. Assemi a so moglia Sebastiano prova pi rimettiri la Forest Atlantic persu in a so patria. Si creò un statutu "Istituto Terra", da ch'ellu hè capaci di fari sta parti di Brasile a riserva. U fotografu hà ricevutu numerosi volti è significatu mundiale diventa un Goodwill ammasciaturi di unicef. Ancu in cosita lassaru un chjassu Sebastian Salgado. "Salt di u Terra", una cosita avvinta (in u 2014), chì fù anale da Wim Wenders , è u figliu di u fotografu Zhulianu Salgado, vinciu un vie à Cannes.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.