FurmazzioniStoria

A storia di a etiquette in da antichità à l 'attuali ghjornu

A storia di a pussibbilità di etiquette in hà i so radichi in antichità. Dapoi u populu sò grande gruppi vivant, avianu un bisognu à arregulà u so esistenza da certe norme, parmittendu à arrivare su cù li cchiù granni cunfortu autra. A principiu simile hè cunservatu à u prisente ghjornu.

Norme di Cundizione di u passatu, centuries

In u mondu di oghje di etiquette in - hè micca nunda, ma un gruppu di rèuli fatte à fà a nostra vita piacevuli è sicuru in cumunicazione cù autra, oltri a prutezzione di elli è altri da a rivindicazione Intrication è Bateria. Tanti di l'esigenze, cume ùn libere à i spaddi di u stranieru, sò famusu subitu è hè dittata da a vita stessa, ma ùn ci sò quelli chì sò trasmessi à l 'usu di l' insignamenti è guida.

A storia di l 'urìggini di etiquette in a so primi forma hè cunnisciutu soprattuttu per via di a sicurità di cunnutta misi fora in i manuscritti Egyptian è rumana, oltri a la "Lacrime" di Omeru. Ancu in issi antichi documenti poi lu principi di li rilazzioni sissuali, supiriori è subordinates, oltri ca comu li règuli stabbilutu di cumunicazioni cù i furesteri. Hè cunnisciutu chì l 'accordi di issi pianti entail i più siveri castigu. In generali, i reguli di cumunicazioni trà populu diventa di più cumplicata in tempu à chì a storia stessa evulùtisi.

Codice Knightly d 'onuri

Etiquette in nta l 'Europa uccidintali hà trovu di iddu stissu un terra particularmenti fertili à X-XI sèculu, cu l' diffunnìu nni l 'tanti privilegiu di a sucetà un sistemu di choeur. Cum'è un risultatu, ci hè u Code di pieve - un gruppu di rèuli, accittò a tecnica micca solu i règuli di cunnutta, ma puru l 'diriggennu culore iocu finiu e stile, di i so panni, oltri sìmmuli Plumage generica.

Duranti stu pirìudu, tanti novi riti assai particulari e abbitùdini, com'è una parti di primura in Rugby knightly è un calmu ft in lu nomu di la signura di lu cori, è ch'elli sò ancu casi induve l 'unu a scelta ùn hè reciprocated. In Pà rispittà tinuti incù u so statutu, Knight avutu à esse bravu, nobile e generosu. Parò, saria necessariu l 'ultimu dui qualità solu in trattendu di u pòpulu, di u so chjerchju. Cù u populu cavaleri cumuna era libbiru di fari comu si futti, ma chì l'altru storia.

Etiquette in, o piuttostu, u so custumi adherence i reguli, fu capaci à ghjucà volte muttu cù quelli chì u stanu à sente blindly. Cunnosce, per indettu, u casu, quandu, duranti la battagghia di Crecy, chì hè divintatu u battagghi cchiù mpurtanti di l 'War centu voce, i cavaleri Francese chi cullonu a so re Filippu, VI cù un missaghju propiu, hà ùn ghjocanu turbati u etiquette in corti è u prima à affruntà ellu. Quannu lu Re infini lasciassi di parlà, si prusternonu per un longu tempu, dannu iddi u dirittu à sta onuri. Cum'è un risultatu, un regulamentu di etiquette in sò state scontra, ma u tempu persu, è u fiuritura è affettu cuerè nant'à a battaglia.

Etiquette in fù più sviluppatu in u XVII- XVIII seculu, a la corti di lu re di Luigi XIV. In fatti, a parola stessa hà Trasivu ni lu munnu, di lu so palazzu, induve durante unu di i scherzi chì ugnunu prisente ricevutu una carta (in francese - etiquete) incù una lista info di règuli di cunnutta, chi iddu avia a cuntinuà à esse guidata.

Storia di etiquette in Russia

In pri-Petrine Russia comu ci sò certe regule di etiquette in, ma ch'elli ùn vene da l 'Europa, ma da a lu mpiru bizzantinu, chi da tempu i più antichi avianu chiudi ligami. Tuttavia, spadda a spadda cu li Marchi su usi salvatichi di antichità paganu, qualchì volta cunduce à a vergogna di ambassadors straneri. Storia di etiquette in Russia, sò statu u sughjettu di duvè fighjà studiu mostra cumu impurtante hè statu datu à u so statutu suciale di na pirsuna.

Hè statu decisu, per esempiu, veni à una visita di i so pari, di entre in lu spiazzu e si firmau a la veranda. Sì u pruprietariu di a casa era di gradu supiriuri, hè statu pensa à sta più nant'à u carrughju, è a caminari pi lu spiazzu. òspite impurtante d'ospiti statu custrettu à scuntrà si tense u apre, ancora, - in u passaghju, è l 'unu ca statu sottu - in la stanza di supranu.

À entre in la stanza statu pensa hatless, ma ùn lascià si à i verso, cum'è un bastone, o un bastone, è vi venia tèniri. Nantu à entrata, i stanzi fù battezu da trè volte à l 'icona, è tandu, s'è u pruprietariu hè sopra à u so rangu, datu iddu prostrate. S'elli sò uguali, allura si scossi e mani. Parenti à u listessu abbracciallu.

A storia di a èbbica etiquette in Russian di u regnu di Petru I in parechji salutà s'assumiglia à a strada chì i paesi European Western aghju fattu, na vota vechju, oltri ca comu la Russia, in la barbarii è incivility. Petru, cum'è tanti monarchs straniera furzà i sugetti furzatu à seguità i normi di a civilisazione. À mezu à i sucità altu si purtaru cu iddi lu vistitu di moda di taglio, European, falli lu caftans arme è l'stemma solu rapprisintanti di i classi cchiù pòviri. Iddu furzatu u boyars sottu pena di imponi una fina à frappare so beards.

In più, grazia à u rè, hè radically canciau lu postu di li fimmini Russian. Se prima di la muggheri e figliole di altu capi ancu avutu a pusà a la casa, ma avà ùn sò divintatu participanti rigulari di tuttu a celebrazione. Iddi vinniru è intrinu in la vita cutidianu di i reguli canadese gallant di droghe cun elli. Stu largamente cuntribuitu à u liveddu europeu nubiltà casanu.

Adulti, ca divinni qartiè

À a fine di u XVIII seculu, è in particulare in u tempu di Alexander I, li nobili ghjunse in educazione Vogue è cuscenza in quistioni di litteratura, è, arte. Di parlà parechje lingue addivintau lu norma. mimetisimu scrupuleux di Western mudelli European, piante è antra parti assuntu u caratteru di un stile, durabile, chjamatu Comme il faut (da u Francese Comme il faut - significa "dritta").

Un esempiu di parcussione di stu hè una imagine pràticu à noi da a scola, Evgeniya Onegina. Basta à rammentu quantu mpurtanti stu navicazzioni particularmente à a so lampa, ma a lu stissu tempu fu capaci à làcrimi in a sucetà, a so cummandu di u lingua francese è familiarità cù l 'antichi puisia.

Sicondu a Pushkin, iddu fu capaci micca solu a ballari a mazurka, ma ancu à fà fora lu epigraph latinu, pinghje a puisia di JUVENAL e poi dà signura brillanti epigrammista. Etiquette in a lu tempu era un tuttu science, ottenimentu di chì dipindia largamente à impiegati è più u prugressu in la sucità.

U intellighentsia è u nove di etiquette in

A chì seguitanu a storia di etiquette in u nostru paese festighjeghja u so apertura di una nova livellu in u mezu di u XIX seculu. Chistu fu duvutu à i riformi di Alexander II, IMPUGNANO un chjassu di struzioni, più ghjente di differente classi suciali. U paese hà un novu è esiste scunnisciutu stratu suciale chjamatu intellighentsia.

À appartinni a ghjenti chì ùn pussede una pusizioni altu in a sucetà, è raprisenta furmati, è, da virtù di struzioni, assimilated bona educazioni mintìrisi. Tuttavia, à mezu à elli eccessivu politeness è adirenza assai scrupuleux à i reguli di etiquette in pigliata durante u supra prima, si messe à circà assai anticu.

Etiquette in XIX seculu, chiamatu di, à mezu à altre cose, è s'imponi adherence ghjuvelli di moda, induve diamanti è d'oru detti modu a l 'antica cameos fattu di canella o di l' apprupriati tippi di petra. In a sucetà u first 'ogettu di rigueur à saccone hairstyle curta pi cummimurari lu assisi di e Rivuluzioni European, finì a so vita nant'à u insce, chì nanzu a so esicuzzioni pocu cropped li capiddi. Dinù in lingua ufficiali, è dunque diventa unu di i bisogni di etiquette in, o rizzuliddi attaccati cu nastri parechji picculi mazzi di li capiddi catìu libertà.

Etiquette in in lu paese di i prulitariatu vitturiosa

Hè u racontu di etiquette in avutu u so mantinimentu duranti l 'èbbica suvietica? Iè, di sicuru, ma in u so integralità di riflette un malfidenti è piena di evenimenti drammatica di u XX seculu. Duranti la Guerra Civili rispinta à u passatu esistenza di una sucità seculari, a stabbiliri na vota li reguli di etiquette in. À u listessu tempu, cumpritamenti fora di educazioni mintìrisi parenti è Decisive. lo accintuatu divintò un segnu di quelle di u prulitariatu - la classe-putenzi. Normi di cumpurtamentu guidata solu diplumatici è singuli espunenti di domani gestione, troppu, ùn hè micca sempre.

Quandu la guerra infini muriu falà, è in a siconda mità di u seculu XX, custrutta in u paese si a vita micca riccu, ma puliticamenti la stadda, più ghjente falava à educazzioni supiriuri, ca era quasi Cosi à u tempu. U numeru di u spechju di a cunniscenza hè divintatu una cultura rampicante cumune di a pupulazione, è cun ella un aumentu bisognu à rispittà i reguli di a cumunicazioni.

A parolla "etiquette in" hè pocu pocu aduprati, ma per qualchissia chì vole à fà si un mprissioni favurevuli à altri, avianu à seguità i reguli di ne rispettu. In a vita bassu ripete stabbilutu un numeru di sprissioni fissu chì hanu vucazione à certi volti. Locuzioni, comu - "s'è vo piacè", "piacè", o "ùn impedì nostru Ridinturi" divinni l 'pourrissement di ogni omu cultivatu.

In quelli anni, u stile, preferitu di panni 'omi l'hè stata un vistitu los è na cammisa cu na cravatta e feminile - padrona custumi, blouse francese è sur sottu u ghjinochju. No panni Sexy ùn hè dirittu. A parolla "ll'è" cu la junta di i nomi usatu smetti suprattuttu comu un omu è una donna. Li rèuli di l "etiquette in Soviet" ùn hè insignatu in scola, ma di più o di menu usu inghjenghi da la maggiuranza di li citadini.

Pictures etiquette in orientali

Tuttu ciò chì fù intèndesi, sopra - hè a storia European di etiquette in da antichità à l 'attuali ghjornu. Ma u racontu ùn saria cumpleta senza una minzioni di comu stu spaziu di cultura umanu sviluppatu in u livanti. Hè cunnisciutu chì più di ste règule di cumpurtamentu e rilazione cù altri membri di u cullettivu particularmente granni mpurtanza. Stu hè capaci di certificà oghje usi prevailing in sti paesi è u so seculi-vecchio, la storia.

Etiquette in a China hè unu di l 'aspettu più anticu di a so cultura. Ciascuna di l 'dinastii regnu successivi fà cambiamenti in u codice di cunnutta e pripara fora esigenze di i stuvigli chì hè attente monitored. Comunqui, nunustanti la diffirenza, si tuttu era in cumunu.

Per esempiu, in tutti i putenti, i panni Chinese avissi truvatu u so statutu è postu in u girarchia ufficiali. Outfits sò usu divisu in quelli chì avianu u dirittu di vèstinu lu mpiraturi, i magistrati di stati vassallu, ministri, nobili, è cetara è cetara. Soprattuttu sèmplice viddanu avia u dirittu à saccone ciò chì hà sempri, e appi a prupone à i normi stabbilutu.

Ogni livellu girarchia corresponded à una certa appeddu, chì ùn fù cacciatu ancu Lucania. populu Chinese ùn fece i so capelli, è messa in hairstyle solu dinù hè un volume di statutu suciale.

Li règuli di cunnutta aduttatu in Korea, è a so storia

largamente etiquette in di stu paese hè simile à u Chinese, perchè tutti i paesi di parechji seculi stata liata da vicinu ligami. Soprattuttu nutava hè u commonality di curturi, dopu à a causa, baruffa in i crisi pulìtica XX seculu, tanti Chinese immigrated à Korea, purtannu cu lu in una parte impurtante di a cultura corsa.

A basi di li règuli di cunnutta custituìanu la esigenze cuntenuta in i dui religione, praticatu in u paese - diffusioni e Buddismu. Sò insignati in istituzioni educative à tutti i livelli di a so matematiche hè purtatu u cuntrollu attenti.

A funzione caratteristica di u etiquette in lucale hè evitendu l 'usu di a seconda pronomi e persone. Addivatu Korean ochji ancu mai dì à circa qualchissia, "iddu" o "ci" e pronounces garbu lu nomu cu l 'agghiunta a lu "M.", "Mrs.", o "maistru".

Features di cumpurtamentu di abitanti di u sole, chê

Storia di etiquette in Japan hè largamente a causa à fermu lu in lu XII-XIII seculu, codice di bushido ( "sempre di u spartiate"). Iddu difinutu lu standard dâ cunnutta e ètica di i gruppi militari, chì hè u duminanti in u statu. In u so mezu, in u un'opera a scola u seculu XX, unni tutti i règuli di cunnutta persona struitu in a sucetà è a casa sò discutitu in tecnica era tiratu all'ariu.

Pays spiciali attinzioni a arti etiquette in a impegnà in dialogu, cù u stile, di cumunicazione hè tutalmente dipindenti da u so statutu suciale di i interlocutore. Fari malafiura pò causari tonu comu insufficiently SUAVE, è politeness eccessivu, chiddha una brama pi evitari la cunversazione. A Japanese cambiatu struitu sò sempre pudè truvà una terra francese medio.

Also cunzidiratu innaccittevuli à sente à i interlocutore in u silenziu, a so parolle deve esse a so nostru situ almenu certi dilujùtu. Altrimenti, si pò pare chì u cunversazione hè tichja di alcunu interessi. In generali, a storia di etiquette in discursu in Japan - una sizzioni spiciali di beni culturali, chì ci hè u studiu più primurosu.

ntiressi rinnuvatu in etiquette in

In lu piriudu post-Soviet in Russia, nsemi a la rinasciuta di vechji valori culturali, avemu trovu nova la vita a tradizione di cumpurtamentu suciale è Language Arts. About l 'intaressu chì hè manifistaru à issi prublematichi, mostra un numaru criscenti di l' artìculi pubblicati in i media, u gren'spinta generale di u quali si pò discrivutu comu "Storia di etiquette in". A prisentazione di u più bellu di li hè spessu evenimentu arquantu luminosu in a vita culturale di u paese.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.