SaluteMalatii è Conditions

Pelle ferma di e mani - un prublema pràticu à parechje e donne

Guasi ogni donna, hè assai bona di u so aspettu. U sessu fera sempri à circà dopu à elli stessi. Fàricci ogni novu mpirfizzioni di tecnica, per esempiu, un picculu pimple, pratu, russu, o autru, a donna prova pè ottene subitu guariri di lu o almenu disguise. pelle ferma di mani, - chistu è unu di i prublemi cunfruntatu da parechje e donne, a priscinniri di l 'età o di salute megliu. manu secca pò purtari a perdita di elasticity, redness, sbucciatura, oltri a picculu firiti e cracks. Tutti stu, di sicuru, ùn aghjunghje à a bellezza di e donne è micca à addivà i so spiriti. Tuttavia, stu prublema hè cumplitamenti solvable. pruvà subitu a cumprènniri perchè ci pare un prublema, comu li mani a peddi secca.

A sola cundizione in u quali l 'a peddi di i nostri mani, hè direttamente ligata à u travagliu di i ceruminous Carcinoma, mentre ch'elli sò rispunsevuli di Moisturizing. Quessa falli u vostru coghju accennata cum'è un numeru di curà indibulitu. Cusì l 'mancanza di umidità pò esse à tempu in u so peddi è grasse di exhaustion di i palori prutittivu.

Chì l'taliarlu perchè u to peddi diventa secca. I mutivi si pò varià. A più cumuna d 'iddi - hè suttascrittu frequenti è prulungati di mani, in l' acqua. attaccaticcia particularmenti lu statu di li manu di l 'usu di vari tessili. U mutivu hè chì l 'acqua,' n particulari cu Messina pulizia, un sfarente prutittivu hè solu lavau Murat li mani. Quandu i so peddi hè in cuntattu cù 'acqua di un longu tempu, si finisci a t'ani umidità in elli stessi, perchè Stu simpricimenti nun è nicissariu (umidità in l 'acqua, assai). E quandu finisci u travagliu, acqua, braccia, spugliata di umidità è i palori prutittivu hè asciugau, favurèvuli à a peddi secca. In stu casu, si pò sente subbitu u so tightness.

Un altru mutivu chì pò siccari a to pelle - si d'ambiente circondu. L'aria è calda ghjè, u passu cchiù forti di umidità hè persa da u web superficia corpu. Nant'à sta basa, ùn pò esse un colpu di manu di pigghiarivi chì u fretu hè più favurevuli di a pelle, ma ùn hè micca. U tempu friddu di l 'annu participeghja dinù à a dryness di i mani. Quissa hè duvuta à u fattu temperatura. In l 'èbbica lu friddu di l' attelli sò quariàtu, aria humidified cusì debuli in elli. Nantu à exiting la stanza quariàtu nant'à un fora di lu friddu, la peddi pigghia goccia Temperature spertu, lingue sebum thickens e perdi u so capacità à t'ani umidità. Cum'è un risultatu, ci puntanu s'aia peddi.

pelle assai ferma di mani, pò esse quandu vitamina eu o allergy a manciari. L'usu di latte cù certi trattamenti chimichi sò ancu capaci à degrade la peddi. Micca i so peddi di i mani, pò esse una predisposition genetica è certe malatie, cume hot o dermatitis.

U naturale a pupulazione di u so peddi, età-riguardanti, nascenu dinù dryness di a pelle di e mani. In cunnessione incù i cambiamenti età-riguardanti negativu chì accade in u corpu, u ceruminous Carcinoma falsi cumincià à fà menu grassu. In agghiunta, lu calà è u numeru di scinariu in u corpu. Tutti stu ùn pò passà in vanu di l 'peddi.

À ogni parsona, di sicuru, ci hè cunnisciuta chi hè più faciuli à purtà fora prublemi mantene preventive di u so travagliu. pelle ferma di mani, in issu casu hè micca eccessione. Dunque, in ordine per avè u to mani sò sempre stata aspettu beddu è sottucartulari, si deve esse pigliata capunanzu impurtanza. In la météo friddu vèstinu guanti callu. À u listessu tempu, si deve esse mìazzu, ancu s'è tù piglià a stari fora di assai longa. In u tempu calda assulanatu, utilizà una crema, cù effettu sunscreen. Quandu cù acqua, tessili, è in terra, vèstinu guanti gomma, o discu. Fratelli manu, hè megliu à aduprà crema, sapone. Dopu à u cuntattu cù e mani, acqua, dumandà una moisturizer. At a notte, i manu, pò esse lubricating cun Vaseline è vèstinu guanti di cuttuni. All di issi passi funnamintali e sèmplice per un longu tempu t'ani u abbituatu e bellezza di a to manu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.