Arte e spettacoliMusica

Pastorale hè ... U significatu di a parolla. Simfunia pasturali di Ludwig van Beethoven

Pastorale hè un genre in literatura, musica, pintura è teatru. Chì ghjè u significatu di sta parulla? Chì pò esse chjamatu pasturale? Qualessu esse qualchì esempi di l'usu di a parolla in a literatura? Chì hè a musica pastorale? In l'opere di quale i cumpusitori ci sò i travaglii dedicati à a riprisentazione di a vita o a natura campagnola?

U significatu di a parolla pastorale

Eccu, prima di tuttu, un genre chì hè utilizatu in varii tipi d'arti (pittura, musica, littiratura è u teatru). Hè utilita per palesa è poise a vita rurale è pacífica di una persona. Ci hè ancu correlate in significatu cù u nomu. Hè carattarizata com tranquila è pacífica. In a traduzzione da a pastorale francese - hè pastorale, rurale.

Pastoral - un genere unicu

In a cultura artìstica europea , esisti per parechji seculi. A storica cunferma a so longevità è specifica un figura di concerti - 23 seculi. In principiu, hà fattu forma in un genaru specie di puisia. Ma prossimu prestu in altre tipu di littiratura, è in altri arti: pittura, musica, dramma, arti applicata. Forme di a so manifestazioni è e opzioni creati ogni èra. Allura, pastorale - hè un genericu è un generu categurìa generale. U cumpunimentu musicali di a pastoral mentreghje in fonti antichi. Fu sottu a so influenza chì l'artighjani pasturali in l'arti Europei sviluppau. Eranu danza di satirsi è ninfi, canzoni di pastori, ghjucatori nantu à i strumenti "pastorali" (flautichi è altri).

Esempi di l'usu di a parolla in a literatura

"Ròde à trè chilometri trà i deserti ghostly è volcanoi nevicati, chì ùn anu nunda à fà cù l'alte pastorale di u so valle".

"U Cunsigliu era cum'è prima, i so pareti sò stati pinti in un colore verde monocromaticu è ùn ci era micca paisaghji pastorale".

"I spiciaristi cunciti siuravanu è aghjunghjenu u tarritoriu". Per Ghjuvanni, u travagliu pastorale di trimming a erba era un modu di terapia ".

Cumu avemu vistu, in a literatura "pastorale" hè una parolla chì hè spessu usata, chì hè aduprata in parechje volte per accentisce u significatu necessariu. Eccu alcuni exempli più riesciuti è variati.

"Un ghjovanu chì era ghjustu da u sonu pastorale puderia vede un cunghjettu assulanatu chì chjappia nantu à u tettu sopra a so testa".

"Camina à traversu u boscenti incantevuli è incantevuli à u quale hà dedicatu un poema assicurativu, in quali i motivi pastorali sò intirllati cù l'immi mitologichi è sò assuciatu cù valutazioni pulitichi".

"Girau u duminiu pastorale in un dramaticu veru cù u praticu è tràghjanu".

Pastorale in musica

Per a riputazione di a vita o a natura campagnola, ci creanu opere chì pò esse di una forma petite o grande.

In i scalci si trovani ancu diverse. A musica pasturale teni e seguenti caratteristiche:

  • U muvimentu di a melodia hè tranquilla è bella.
  • U più cumune usatu hè 6/8 o 12/8.
  • In a melodia, u terzu hè spessu doppia.

Molti cumprastu tornanu à pastorali. Fate chjamà: ISBaj, A.Vivaldi, F.Cuperen, D.Skarlatti, L.Bethoven è altri. L'opere pastorale sò dispunibili in l'opari di K. Gluck, J. Ramo, J. Lully, V. Mozart, M. Ravel è assai altri cumpunenti.

La VI Sinfonia di Beethoven

A sinfonia pasturali in u travagliu di u cuncorsu hè di u periodu cintrali. A data di a so creazione hè di 1806. In questu work ùn ci hè micca una lotta cù u villane-destinatu. Quì in u primu fiore sò i simule avvenimenti di a vita mundiale è a glurificazione di u grande putere di a natura.

Hè dedicatu à u Prince F. Lobkowitz (filantropu di Vienna), chì era u patronu di u cumpusitore. U 22 di dicembre di 1808, a simfonia hè stata prima per u Teatro Vienna. Inesessuali, era chjamatu "Recollection of rural life".

U primu premiere di u travagliu hè statu un fallimentu. L'orquestru era stata di prefabricated performers è era di un livellu bassu. U salottu era friddu, u pubblicu in fur coat ùn hà micca pigliatu a cumpusizioni com'è un manifestu assai artisticu è ùn l'hà micca apprezzatu.

A sinfonia pasturali di u Beethoven porta un locu spéciale à u travagliu di u cumpusitore. Da i novi esistenti sò solu software. Hà un nomu cumuni è e rumpulu direttamente à ogni parte di e cinque parti. U so numeru è a devenza di u cicitu tradiziunale di quattru parti hè ancu cundutu da u prugramma. A dramma stampa di una timida hè un cuntrastu à i bassi di villaggi senzeli è una tranquillazione finale.

Questa simfonia hè una di e opere più romantichi di Beethoven. U cumpusitori stessu scrissi chì hà stampi u sensu di u cuntattu cù u mondu di a natura è a vita rurale.

Cusì u genere cunzatu hè in diverse tipi d'arti (pittura, literatura, musica, teatro). Molti cumprastu tornanu à pastorali. Un locu spéciale hè occupatu da a Simfunia Pastorale di Beethoven, chì hè una cumpusizioni di prugramma. Hè trasmette sentimenti chinu di ispirazioni da u maravigliu naturali è di a vita campagnola.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.