U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Panteleimon i Rom. Icon è i manifistazioni di u so influenza therapeutic

U Chjese hannu imagini di i santi, chi dunati essayer d'oru: i chjerchji, bancarella. Lassàlli a salvezza di a vita o à aiutà populu gravi capaci di Panteleimon i Rom. U icona dimostra u so bellu ghjuvanottu. A brevi a storia di a so vita, a capacità à guarì populu è aiutà i Luna mudernu in preghiera - tuttu stu sarà discutitu in i pubblicazione.

Chi tipu di vita vissutu St. Panteleimon i Rom?

U icona di a Great Martyr oghje u più revered à mezu à i cridenti Russian di u so maravigghiusu capacità à curà i populi. Pantelejmon chidi picciotti cu na penna (lzhitsey) in una manu e cun tavulini midicina à un altru. Ma ciò chì era distinu?

Great Martyr chjamatu Pantoleon nati in lu nord ovest di l 'Asia Minori, in la cità di Nicomedia. Ora stu locu appartene à a Turchia, chiamatu la cità - Ismid. A so mamma era un Cristianu è un babbu paganu. Dopu pigliatu la criazzioni picciottu basi amparatu capacità à Euphrasinia chi facevanu lu mpiraturi curativi.

Diu voli Pantoleon ncuntrò un Prédicateur Ermolai nsignò a fede in Diu. U carusu arechja delved in tutti i knowable, stupiti di capacità di u Salvadore di risanà i malati è addivà i. Compiu Pantoleon videndu di seriu in un tali miraculu: cunversione à Cristu, fu capaci di fà rinviviscia u zitellu, chì fù bitten da una sarpi. Dapoi tandu, u futuru martiri in Ermolai christened sottu u nomu Panteleimon (l 'currettu la sarsa di la "le"), chì in i mezi Grecu "vsemilostliv", "dutturi da Diu." Dapoi tandu, cumpassioni ghjuvanottu dumandatu aiutu a putenza cilesta di livaritìlli genti ca si vutau a iddu. Iddu s'aiutavanu ntra d 'iddi, mener, li à crede. Un ghjornu Panteleimon aiutatu un cecu chì hà persu speranza di vede. Quannu turnau a iddu la capacità à vede, stu casu hè divintatu unu di i più grandi miraculi.

Compiu duttura ùn accetta a fede in Cristu, fu cuntatu a lu mpiraturi Panteleimon, esigenti castigu di u so cunfissioni di Diu. Quannu lu carusu faisselle purtatu à Maximilian, dissi, chi ùn lu nomu di Cristu, e cci dumannò a daricci un casu à pruvà si. U palazzu di cundottu paralìtichi, omu ha appuculita chì per parechji anni soffre da u so distinu. No mpurtanza comu prova à mette ci nantu à a so nazioni pedi - a nuddu risurtatu. Quandu l 'hà patitu ghjunse à Pantalaimon è leghje i prighera, si podit s'arrizzò a li peri e' ntisi a grana. Si trova a fede in Diu, è si messe à ludà à Ghjesù Cristu, u guarì. Tuttavia, stu corsu di evenimenti nun accèttanu tutti li imperatori paganu, chì subitu urdinau l 'esicuzzioni guarì, è Panteleimon cunnannati a siveri turtura, u causannu a abbannunari Diu.

U giuvanottu ùn hà. Ci eranu miraculi: tutti i mezi chì tocchi i so corpu diventa cumplitamenti nnòqua, spizzò, persu rigidity! Rom pruvatu à offre cannili, ma appena si avvicina è quessa, u fiara rataru. Allora si lampò in un Pack di marini, ma accuminzau a pisciulia i so pedi. Ogni modu, Maximilian dicisi à pruvà i Sammartini picciottu fora di la citati, un arvulu secca.

Quandu l 'guàrdie Andavanu à purtà fora l' ordine, i so armi divintatu Chjara. Si crede in Diu, è dumandatu di pirdunu da Panteleimon. Perciò, u giuvanottu dettu di fà ciò chì li mpiraturi urdinatu. Quandu m'hè accaduta, hè accadutu aspittassila, sangue, si ne in u latti è frutti siccati cupertu cu alivi.

Icon Panteleimon i Rom. Impurtanza in a vita muderna

L'imagine di sta bona carusi faisselle in li ghjesci di pricà per u pirdunu assai di i cridenti. A si trattò populu chì avia persu speranza di canta u populu e so passi amatu. Iddi sò dumandendu aiutu in casu di lagnanza, illnesses, dopu à Panteleimon didicatu a so vita corta suffirenza disgraziati da l 'Hermitage. Ci era parechji casi in cui lu santu dunque mandatu da u celu per aiutà tutti quelli chì cercanu li dumandò avvinta. In gratitùdini, i fideli lascià e cose preziosi in u imagine di u Great Martyr, faci doni à u tempiu. Per stu mutivu, Panteleimon i Rom - l 'icona eni cunzidiratu miraculosa.

Oghje, duranti l 'Epifania, quandu u Serra di unse di u Sick è a benedizzione di l' acqua, pricava allegria à stu ghjuvanottu cumpassioni. Sò d e prega di genti mali. A festa di u ghjornu di stu santu fatta à fà u novu stile, 9 di austu (vechji - 27 di giugnettu).

Panteleimon i Rom - l 'icona, ca porta i dui valori

Panteleimon - divinni un giuvanottu, quannu addivintau una vera faisselle. In i paesi Western, si eni cunzidiratu lu santu patronu di medichi. Perciò, u nomu chì u giuvanottu era arme nanzu battèsimu - Pantoleon micca statu scurdati a la chiesa ortodossa. It traducennu comu "lionu in tuttu". Dunque crede chì Panteleimon i Rom - l 'icona dû santu patronu di li surdati, un santu ostaculu. Ci hè una chiudi rilazioni trà elli, sò più atta à facissi li surdati, e si di più chè à qualchissia altru a bisognu di cure.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.