U sviluppu intellettualeCristianèsimu

Icon "libbiralli" Madre di Diu,

Icon di Nostra Signora, di cui eni cunzidiratu vertu, situatu in l 'Caucasus, unu di i tedeschi. In sta manera un longa storia piena di liggenni e miraculi.

stage icona

À u mumentu, l 'icona dû "Campagna" Vergine si trova in u New Pasquale Simon cattedrale Zelota à u pedi di u Monti Pasquale in Abkhazia. Stu munasteru, fundata in 1875 da i monachi di u tempiu di St. Panteleimon incù u participazione di Russian Emperor, Alessandro, III.

Dapoi u 2011, si trasfirìu a la chiesa ortodossa Abé. pilligrini Christian decine è na cintinara di capitulo, rumpi lu longu viaghju à se rendre à stu cattedrale. Ùn si li putissi, è maravigghiusa icona raffigurante la Vergine Maria. Icon "Campagna" hè statu datu à u Monti Pasquale in Grecia, induve ci sò vechji chì prega à chjese di u salvamentu di a razza umana da parechji infirmità.

Capo detti novi Casanova indù Martinian in 1884. Campava in la Abbazia di Santa Maria Panteleimon, ca veni tradizziunarmenti cunzidiratu à esse Russian.

Martinian te l 'icona "libbiralli" di Theodulus, si zealot. Tuttavia, à u cartulari, église, era solu retellings circa l 'malfatte miraculosa di u imagine à un tempu, quannu era tinutu da un monacu. Theodulus ùn fù donu cun i mezi à retell a vulintà di u Vèrgine Maria.

Legenda di Grécia

Icon "libbiralli" criatu assai di miraculi, ùn appena à pruvà chi idda si pò rispose. U so primu miraculu hè u salvamentu di u tutta a cità.

Sicondu a legenda, u imagine hà aiutatu l 'abitanti di a cità greca di Sparta pi sustiniri lu attaccu di grilli. Storm vinniru bottu, quandu u townspeople ùn sò pronti. Large sciami di nsetti hannu accuminciatu a lampà culturi e genti fôru cunnannatu a manciari e mora.

In a so cità si firmau Martinian cù l 'icona miraculosa. Hà amparatu chì ghjente in i cità sò a paura di a morte prussimu, è li cunvinciu a principiatu a tirari pricava Mamma di Diu. Cinquemila cridenti seguita u monacu chi avia vinutu di lu campu di vicinu è si messe à pricà à l 'icona, chì hè stallatu in lu mezzu di lu vicchiarìaddu.

È tandu un miraculu hè accadutu. Sintennu la canzuni di parisians, l 'icona di a Mamma di Diu "libbiralli" piazze salvate da grilli. People pussutu dinò vede u sole, chì era stata digià piattu per milioni di nsetti.

È i grilli, chì ferma sempre, finitu a so banda di aceddi chì vene da indocu.

Boy Anastasius e scappu miraculosa

Hè cusì chì in u listessu locu è à u tempu era picciriddu malati, li cui nomu era Anastasia. Parents mmatula tribulatu cù una k incurable francese. Quandu hà cuminciatu à prugressu è spergu à fà, ma u caprettu dumandatu Rosa. Ma prete lucali ùn avemu tempu à vene à tempu. Iddu invitatu longu è Martinian. Insemi si n'andò in a casa di u pacienza. Ma micca avà. Anastasius muriu.

U prete sapia micca riposu perchè di essa a fini di l òmu. Martinian purtatu cun ellu una icona, è chì, per via incù u prete si messe à pricà a Mamma di Diu, chi idda hà aiutatu è ripigliatu u zitellu. Icon "libbiralli da guai" era sempre in u so corpu. Dumandatu u prete, è u fattu mmicchiari, è genitori di u zitellu motti.

Doppu la prichera hè più, l 'icona trè Martinian dubbed facci l'Anastasia. Poi 'ochji di u zitellu apertu. Dopu à cummunione i preti u so zitellu ripigliò è da a so malatia prima.

Doppu tali righjoni liccione, di u maiò micca amparatu solu tutta a cità, ma dinò à e fruntiere. A iddu ogni ghjornu ci vene novi parsoni è dumanda aiutu.

Care Martinian

Cù ogni jornu passava i pinsamenti vechja diventa di più è più serii. Iddu nun piaciu lu fattu ca lu populu chì vene à ellu per 'aiutu, cumincià à leghje, comu emblematicu di stessa è u so.

Decidi ca era tempu di lascià à u pòpulu. Quandu Martinian trovu una grotta luntani da u mare, riva è s'indirizza à campà ci, aghju avutu à ellu à una visione di a Vergine Maria. Disse ch'ellu turnava à i peni è i cuntinua accomplishes bonu travagghi, guariscendu altri. Martinian ubbiditu. Da u tempu ch'ellu hè fora di la grutta, li svegliu di i parenti di qualchi ragazza francese chjamatu Elena, chì fù chì avia da un demoniu. Solu l 'icona "libbiralli da guai" fu capaci di guariri di Helen situata dintra lu diavulu.

U icona aiuta in Russia

Doppu anni di aiutanu populu vechju omu era di vultà à u Monti Pasquale, unni pigliò è assai vratarnitsu. Panteleimonov purtonu à u munasteru. Ci hè dinù una icona, hè statu decisu di trasfiriri a Russia. Da culà ch'ella si n'andò nantu à curà i pilligrini.

In u 1891, l 'di stampa publicatu un articulu su comu li tri peni in u cunventu purcina icona miraculosa di u "libbiralli".

Tutti l 'òpiri chi l imagine arregistrata in u listi di Saint-Petersburg, in la ghjesgia di l' uspitali navali. From ci possi amparà circa lu miraculosa miraculosa di i travagliadori tutta a pianta, duranti l 'epidemic cholera in 1892. Induve workaholic pricatu a faccia, micca una sola manera di l 'Hermitage. Lucca attelli sò stati ferti.

U icona hè spessu mìazzu nant'à i pianti, pricava à l 'aiutu di Santa vergine è a prutezzione di i k.

Trasferimentu di suciale, alberghi

Originally una casa in onuri di l 'imagine hè statu assignati a lu 4 d'aprile. Ma nant'à stu ghjornu in 1866 era attaccatu lu mpiraturi Alexander II. Nunustanti lu fattu ca la prova à sparà pè tumbà u rè hà fiascatu, la casa vinni posticipatu.

icona ghjornu hè stata celebrata u 17 uttobre, hè sempre in lu vecchiu, stile. U numeru ùn fù sceltu da casu, ma in onuri di lu fattu ca lu mpiraturi Alexander III fu capaci pi supravviviri miracolosamente incù tutti i so famiglia impiechi à l 'accidente gara F. Hè statu pinsatu chì u emblematicu di u "libbiralli da guai" Virgin iddi aiutavanu.

Avà u visu di u Sacru dui vacanze. One 30 d'aprile, è lu secunnu - u 30 di uttùviru.

icona, stile,

Icon di u Mother of "libbiralli" Diu, appartene à un particulare stili chiamatu "Hodegetria". Si pò esse dicifratu comu "Putevoditelnitsa". Issu stile, hè caratterizata da a maghjina di a santa Vèrgine Maria solu da a li cianchi up. In a so manu manca ci hè u Cristu zitellu. No di i santi sò infurmazione à u fidu in fronte, d 'iddi. A manu dritta hè un bébé cunquistata in un epressioni di binidizioni, e cci lassaru un libru.

Sò Mother manu, senza di Diu hè vicinu à u so pettu versu u so figliolu.

In i tempi antichi, u suciale di a Vergine Maria hè chidi cun ancu una pentagram - una stella cincu-nutari. Idda fu pensa à up fideli è invitu. Ma dopu à a fine di u 16u seculu, urganisazione loghje sò apprupriatu u simbulu, è più tardi - è i cumunisti, i stelle si firmau a girari u suciale.

Our Lady spessu chidi nanzu è fà si trova sempri cù u so figliolu in u lu tronu di lu celu. Stu hè fatta in modu à emphasize u statu riali di a Vergine Maria, è u Figliolu di Diu. Iddi dipinze dinù cù curone, mette in u so capu.

features, caratteristica di stu icona

  • a Nostra Signora hà una curona riali, è u so figliolu ùn hè micca;
  • Scrittura di a Vergine "libbiralli" assai pochi piccula parti differente da u imagine, chiamatu "Quick a Senti";
  • l imagine fù cunsideratu per un longu fortimenti tempu di famigghi monarchicu, in particulare a famigghia Riali Romanov. Però, l 'icona pòniri a prutezzione di a famiglia di l' ultimu Zar Nicola II di u scumpientu;
  • Ci hè un altru versione di u visu. It mostra St. Panteleimon faisselle da lu Munti Pasquale, è Simon Kananit. Sia accettanu u icona of "Campagna". A pocu luntanu da elli ci hè un tempiu. E supra di li in i registri, à pusà à un tavulinu di trè ànghjuli.

Icon "libbiralli da guai Tashlinskaya" eni cunzidiratu pi essiri purtati da a lu Munti Pasquale in u 1917 in u rughjonu Samara. Sicondu à ricordi, chiesa, qualchi Chugunovoy Ekaterine, un resident di u paesi Tashla trè volte durante ogni notte, ghjunse in un sonnu di la Vergini Maria. Idda insistia nant'à u fattu chì in un barrancu vicinu à i paesi sippillutu a so icona. Dopu trè ghjorni dopu chì a donna era vicinu à u locu in fronte, si ci hè un image of Our Lady. Leake purtatu da dui ànghjuli e si sciogghi lu in u barrancu. Idda cci dissi circa u so sonniu in a ghjesgia, è, cridendu stu segnu, icona te subbitu fori di la terra.

Induve unearthed kul, ci hè statu un branu miraculosa. It suffertu in a Chiesa di Santa Maria Assunta, chi tandu feci una prighera publicu. U listessu ghjornu, quandu ci era un 'icona, qualchi Trolova Anna da u listessu paese dopu à 32 anni di malatia miracolosamente guarì. Vicinu à a surgente di u bè fù custruitu, à chì u fidu ghjunse à i so richiesti per i malati.

Dopu à sopravviventi, chiesa persecuzione, l 'icona in 2005 dinò turnaru a la cresia, si-costruiu in u so unori. Strewn cun débris ripigghiau beni e vitti ca l 'acqua, cuntinueghja a purtata ddà.

stile Image hè assai sfarente da u icona in u munasteru Caucasus. scorni Inside sò studiata cù i dipinti secondu Pasquale, stile, Italia. Hè un fiore, cù dece petali, mentri su Tashlinsky cauziunatu di ottu petali, è lu Virgin prupone à u so figliolu. Un zitellu in i so pedi ritrattu tuccari quasi lu funnu.

Quale precu nanzu emblematicu

Fratelli chì hè malatu da ogni guai, ghjuntu à i aiutu di l 'Mamma di Diu, di parlà di a so à l' imagine santu. Icon di l ' "libbiralli" Virgin, secondu a cumminzioni chiesa, risponde la canzuni di nettu spiritu di u pòpulu.

Più à spessu priari a so casa, à quelli chì:

  • militanti incù ogni Addiction: alcolu, Lusinghi, birrerie e accussì su;
  • soffre e malatie;
  • Vonnu pi guariri di u dulori mentale;
  • dumandendu aiutu à u mumentu di a malata;
  • inventà cunsigli in una situazione difficiule.

Omericu in onuri di l 'Mamma di Diu,

A prima akathist icona "libbiralli" scrittu dumanna chi l 'Mamma di Diu, pigliò da u nemicu l' uccasioni di influenzari elli, è a cuntintezza nauchilat è canzoni in u nomu di a Beata Vèrgine, chì tù poi addifenni da u ills di lu duluri di la morti.

Lu secunnu cantu si rifirisci a la Mamma di Diu, cum'è un prutettore di u populu, è u patronu di l'ànghjuli, mandò à l 'aiutu di l' umanità.

In lu terzu novu grannuli cum'è l 'assai Madre di Diu, è u so figliolu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.