Arte e spettacoliMusica

Oleg Karavaichuk: biografia, opere

Oleg Nikolayevich Karavaichuk hè un musicista chì ùn hè cunnisciutu micca solu in Russia, ma ancu in l'esteru. In ogni casu, a prima associazione chì vene in mente quandu senti u so nome ùn hè micca un pensamentu di una persona riescita in u sensu mudernu di a parolla. L'Imaginazione volte nasce a l'imaghjini di un omu eccintricu, pocu sociable, incomprensibile, in u so mondu efímero, induve ùn ci hè micca un gramma sola di materiale. Quale hè ellu, chì respira è ciò chì passa in u so spaziu persunale - leghjite tuttu ciò chì in u nostru articulu.

Karavaychuk - quale hè?

Oleg Karavaichuk hè un cumpusitore di Russia, chì hà scrittu a musica per una quantità numerosa di filmi è realizazione, nò solu micca di l'internu, ma ancu di stranieri. L'opere di l'autore sò saputo da parechje, in ogni casu a parsunalità di u cumpusitore stessu remplita un misteru, chì hè impossitu di risolve. Certi anu cunzidiettu un genius, l'altri - un oddball, un omu cun rarità. Ci sò lighjendi è rumuri di quellu chì face a realità in a ficzioni. Una cosa pò esse dicita sicura: Oleg Karavaichuk hè una persona straordinaria, a diversione di quale. Viiu in u so mondu, cunnisciutu solu per ellu. In questu munnu ùn ci hè postu per i cosi materiali. Tuttu ciò chì succorsi ùn avete micca moltu à u maestru in tuttu, ùn interessa micca ciò chì pensanu è di ciò chì dicenu d'ellu. Si preocupa sulu di musica.

Oleg Nikolaevich Karavaychuk hè natu in dicembre 1927 in Kiev. Accuminzau a sente musicu da una ghjovana età, è quandu era quattru hà scrittu u primu munzeddu di musica. Eppo sempre hà parlatu è hà fattu ciò chì hà vistu fittevi senza avè avvisu l'opinioni di l'altri. Nuova Sunglasses, beret, strappatura sopra ghiaccia - a so manera di dressing in i tempi Soviets hè stata perciata cum'è una cosa anorme. Un omu era spessu mistaditu per un spia è pruvatu di rinuncia à a pulizzia. In ogni modu, cun perestroika hà vinutu una percepzione nova di i persone di Karavaiciuk. Addivintò una ligenda, un eroi, un certu caratteru.

Biografia

A biografia di u cumpusitori hè spartu cun assai scuri scuri è spots bianchi. Quarchi cosa hè difficiule ghjustificate qualcosa chì hè veru, ma chì hè a fiction. Ci hè infurmazione chì, cum'è un ziteddu, Oleg hà ghjucatu davanti à Stalin stessu, è u guvernu di tutti i nazioni hà datu u zitellu un grand piano biancu.

Cum'è un zitellu, u futuru cumpusitore starred in a pittura legendaria "Volga-Volga". I paisani di Oleg Karavaichuk sò persone intelligente. U mo babbu era ingannatu à a musica prufissiunali - ellu hà fattu u violino, ma l'omu era arristatu quandu Oleg Nikolaevich era solu duii anni. U so babbu ùn hà micca cunnisciutu u cumpusitore. A mo mamma Karavaiciuk anu avutu ancu una educazione conservatòria.

In u 1945 Oleg Nikolaevich fù graduatu da a scola di musica in piano in Leningrad. Immediatamenti entra in u Conservatoriu Statali, induve sò studiatu durante quattru anni. Aghju dettu chì quì à i so anni studianti, Karavaychuk si cumpurtava, per trattà in modu ligu, pocu cunveventu. Per esempiu, spessu ùn accunsintenu micca cù u prufessore, chì hà insignatu "cum'è esse", è u musicu vole di fà cum'è "hà sentitu". Oleg Karavaichuk, cunforme cù ellu stessu è solu cun ellu stessu. Hà fattu solu ciò chì a so liberta di l'internu avia detta. À qualchi puntu, studii in generale addiventanu una farina, è Oleg Nikolayevich si firmò à assistenu à e classi. À l'esame finale in u cunservatori, hà fattu un scandalu è per parechji anni si n'andò da u big stage.

Attività

Quasi dui decenni, Oleg Nikolaevich Karavaichuk hà travagliatu in u cinema. Manifestazione di libertà hà fattu un favuritu di i ghjudiziati russo. In u cuntestu di u cumpusore ci sò più di centu cinquanta ghjurnati è documentarii à a quale hà cumpurtatu a musica. Unu di i travaglii più riisciuti sò travagli per i film "Monologue", "Città di Masters", "Mom sposò". Alcune di l'opere di Karavaiciuk impresa in l'estettu sò stati cumpresi in dui music collections - Concerto Grosso è "Valsals è interluddi". Molti di creazioni musicale di maestru sò micca canusciuti à l'oghjettu di u russu, ma sò assai venerati fora di a nostra patria. Karavaychuk hà scrittu music per parechji balli.

Ntô principiu di l'anni 60 l'unica attività publica di Oleg Nikolayevich in u Concert Hall di Leningrad. A prima volta, cù un vastu pirsinu, Karavaiciuk hà scontru solu vint'anni dopu - in 1984 u cumpusitori realizava a musica di Beethoven è Mussorgsky nantu à u palcuscenicu di a Casa Stanislavsky di l'Attorii.

Finu à u 1990, cuncerti di Karavaiciuk fôru pruibbiti, i so scritti eranu retirati, è a famiglia era persuasi. Probabilmente, per questa mutivu, u cumpusitori cuminciò à evità a cumunicazione innecesaria. A manera chjesa di a vita duve vene questu ghjornu.

Oleg Karavaichuk: vita persunale

Un certu misteriu sempre circundatu u cumpusitori, ma cun certenza si pò dì chì in u 50 è 60 prima di u guidanu un modu di vita "nurmale", stete in una dacha in Lahti, hà guardatu da e donne di Leningrad.

A so vita persunale di Karavaychuk hè quellu chì nunda ùn hè cunnisciutu. Ùn era mai spusatu, ma ùn ci hè rumore di un gran numaru di fanni di a creatività di u cumpusitore, chì vainly seeked l'attinzioni di u maestru. A strada, nantu à e donne chì era in l'amore, Karavaychuk rici cun interesse. Uni di elli, per esempiu, Catherine II, hà dedicatu parechji di i so vessi. Ripresenti muderni muderni di u musicista ùn inspira micca. Un omu lamenta chì u mondu hà cambiatu assai, è e donne anu cambiatu cù ellu.

Per un bellu tempu, Oleg Nikolayevich campò cù a so mamma in u Vasilievsky Island. Hè u so maestru chì u cunsidereghja per esse u megliu u più maestru veru. Sicondu Karavaiciuk, a mo mamma era una donna verita, hà avutu sangue francese in i so vini, è French era a so lingua nativa. A donna graduatu da u cunservatore, era amici cù u pianista Horowitz - u geniu di a musica. A me mamma hà sempri caputu d'Oleg, ùn hà mai fattu u puderà di qualcosa, hè ghjustu vicinu. Sicondu u cumpusitori, ùn hà mai scontatu novi maestri.

Dognu è cumu hà vicinu

Dopu a partenza di a mamma, Karavaychuk addivintò un recluse. Hà una piccula casetta in u paese di Komarovo. In un locu cumbreghju densu à una volta, è micca di vedà a piccula capanna chjara. U musicista ùn ùn ricunnosce a moda muderna per un grande è, sicondu l'ellu, "mortu" e case senza alcuni cù spazii chjarii induve ùn ci hè micca arbre. Hè pity alla lchja di grass, paesi, animali, dicendu chì ci hè più vita è verità in elli chì in un omu mudernu.

Un musicu piace solitu. Argumenta chì hè quì, quì, da a natura, chì pudete fugliate è dissolve, è hè megliu di questu statu per ellu. In i mumenti di u vacu tutale, quandu ùn sò micca nuddi o penseri, a musica veni.

Karavaychuk Oleg Nikolaevich dici: "Tutti ci vonnu fà mè" sensu, "curretta". È ellu ùn hà micca bisognu. Quandu u maestru si trova à l'instrumentu, i so diti accuminzanu a vive una vita siparta di u mondu sanu. A gente ricunnosce u genius di Karavaychuk, è ellu dici: "Ùn aghju micca chì hè brillanti. Aghju ghjucatu, è a musica vende di u cori. Ùn sò micca sentitu una gota di genius, ma se mi sentu meiu, ùn aghju micca a ghjucà.

About music

Oleg Nikolaevich scrive music à notte, in u silenziu. Nunda hà impedisce, è per creà, ùn es necessariu un ambiente especial. Questi nantu à quelli chì ci sò crisi o torrenze in a so vita creativa, u maestru rispondi chì tuttu sianu inprumèvule, a musica hè solu ghjustu in una tempiu quandu l'omu hè in un statu di avventura.

Ùn prova micca di pensà à a musica, perchè traspurta psicolugia interna. Sicondu Karavaiciuk, una nota arricchjata da a filusufìa hè assai pitruna d'una nota. Ùn pudete micca penserà assai di a musica, ùn pudete micca sentire o inviste in sensu, avete bisognu di ghjucà. Quandu a ispirazioni hè ghjuntu, u principale hè chì in questa cosa sia ghjucatu - ùn importa micca ciò chì hè - una nota notebook o u restu di u vechju wallpaper.

Hà una forma assuluta, di quale l'altri pruvendu per parechji anni - questu hè chì Oleg Karavaychuk spessu discussioni à u so interlucutore. "Waltz of a Madman" hè unu di i travagli di u cumpusitore, chì dà u listener una idea bona di l'uraganu di passioni chì incuscia in l'anima di l'autoru. Grandi prima facianu un sketch, sguassate dopu a furmazione, è Karavaychuk pò esse prestu in l'istante, cum'è in un colpu - "benchì di u lettu, ancu di u casottu". Prima di toccu l'instrumentu, i so mani sò traghetti in l'aria.

Concerti di u maestru

Ogni misi in u museu-appartement di l'artista Brodsky ci sò cuncerti di Oleg Karavaichuk. In ogni modu, hè difficiule di chjamà un cuncertu da un musicu un cuncertu in u sensu di a parolla. Ogni vota sta sta improvisazioni, senza un certu programma, senza assicuranza. À notte musicali, u cumpusitori combina i so cumposti cun l'immortali travaglii di i classici, u sirvemu à a salsa particulari, in modu cusì peccatu à ellu solu.

A strada, prima di u cuncerta, Karavaychuk spessu ponuta per sguassà e prime fila da u hall - u so strumentu produci un sonu assai putente, è u maestru hè scantu d'astutà u so audutu senza prevedentmenti. Ma questu quì, hè a sola raghjoni Perchè u cumpusitori ricurdeghja u listener. Sicondu u stessu admissione di u musicu, ùn ùn percive alcuni in cuncerti. Per annunzià da u cumbugliu, u Karavaichuk ponu una pillowcase nantu à a testa in u performance. L'annu passatu hè stata in questa forma chì l'u spettore hà cuntemplatu. Oghje, dicenu, u maestru hà riabilitatu à stu abituu, ma spessu si permette di rializar una cosa pocu cumuni in u spettaculu - per esempiu, ghjucatu à a ghjurnata.

Cosa hè nternu

Karavaychuk esiste in u so mondu universitu cumpratu di musica. Ùn avete micca una TV, ùn ùn ùn leghje ghjurnali, ùn ùn importa micca da ciò chì succede in ellu, ciò chì scrive à circà - ùn hè micca interessatu. Tuttavia, ci sò cose chì anu influitu à u musicista, per esempiu, di a pintura. Karavaichuk si confessa chì questu hè una forza putente chì pò assicutà e ghjente. Hè stata impressuatu da a visita à i galeries d'arte durante a so visita in Spagna. Inoltre u musicista era assai piacevule à a danza spagnola nazionale - flamenco.

Iddu aducciona Petersburg. U cumpusitore pussedi una percepzione specifica di questa cità. L'affari Karavaychuk chì un impattu incridibile nantu à una persona pruduci una cità nantu à a Neva in un ghjornu grezzu, cù un nìulu grisu è minacciale. Hè una formidable grisizza, da quale hè mostru grandezza. E quì sottu - l'usu "seryatin" è "pathetic man".

U musicista ùn hà pocu micca amici. Riccu spessu: "Aghju campatu secondu Pushkin. Ddiu, salvà da i vostri amichi, è vi sceranu di i mio nimici. "... Appearance ùn importa micca à mè" - hè per quessa ch'ellu ùn mai pensa à quandu ellu viaghja, Oleg Karavaichuk. U musicista di entrevista rattighi. In i so parolle, manca di narcisisimu. U maestru ùn hà micca alcune prediletti, è ùn ùn piace à vede.

Karavaychuk hà una attitudine speciale versu u cinema. Prestu ùn si verdi micca. U musicista dice chì, cum'è a musica, u cinema ùn deve micca diventatu in una tribuna cun idee, a scelta hè simplificatu di vede quarchi cosa.

Perchè so ghjucatu?

Avà, Karavaychuk solu participeghja in quelli prublemi chì interessanu creativamente. In quellu chì situazione finanziaria hè maestru, refusa l'offerta cummerciale. Ellu cunjetta maestria per ellu in musica per ùn esse maestru in tuttu. A so idea hè di guidà a ghjente in un mondu bellu è intangible. "... Quand'ju ghjucò, in u listener hà qualcosa prima di spruta, è sente u mondu".

Hè statu prejuetanu per un bellu tempu, è solu dopu una visita in u RU, unni Karavaychuk hà parlatu à l'emissione di a BBC per l'audacia russa è anche l'anziani di a radiu cù a so energia, era apprezzatu à a so vera autore in casa.

Oleg Nikolayevich Karavaichuk hà travagliatu cù Vasily Shukshin, Ilya Averbakh, Kira Muratova. U maestru era amichi cù u musicista di avant-garde Sergey Kuryokhin, Shostakovich, studiat a Richter. Hè una persona insolita, nò solu un cumpusitori - hè più largu è più profundo di questu cuncettu. Tuttavia, tuttu ciò chì ferma fisicu di i so anni di travagliu, in più di travaglià in u cinema, hè di dui discu compacti. Hè struitu chì in casa à u maestru - una muntagna sana di travagliu cù i so propri registri.

Certu, u so talentu hè marcatu da parechji premii. Per esempiu, in u 2002, Karavaichuk ricevi u Golden Eagle per a so musica per a film Dark Night, è in u 2009 hà uttenitu u Premiu Sergei Kuryokhin per Meriti in the Development of Contemporary Art. In u 2010, u maestru hè statu nominatu per u premi "Steppe Wolf" in a categuria "Alteranza". Eppuru, da e grande, Karavaychuk hè fora di u sistema suciale. Ùn ùn distingui micca u travagliu è a vita, chì a musica per ellu - questa hè a vita stessa. È per questu quì hè digià rispettu ind'e immensamenti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.