Arte e spettacoliMovies

Ilya Auerbach, un diriggenti Soviet cosita: biografia, la vita parsunali, filmi

Ilya Auerbach - film director Suviètica, sceneggiaturi è caméraman. In a so parsunalità hè anche tutti i funziunalità tipica di u intellighentsia Léningrad: u unestità umanu e criativu, stuicisimu murali, attitudini bramosu è altruistic versu u so mistieru. Era unu di sti populi di i quali la virità è lu veru costu di più chè ogni ricchezza.

Biography Ili Averbaha

Averbah Ilya Aleksandrovich natu in Léningrad in 1934. I so parenti erani da u nubiltà. Mother - Hera Kurakina - babbu, l'attrice francese - Aleksandr Averbah - economistu. Tutti dui si trasfirìu a circuli ntillittuali, tiatrali, musical, viaghji letteraria li suppurtatu tutta a so vita. Ilya Ros in una atmosfera artisticu, a brama di bellezza instilled in ellu da un 'età principiu.

Nunustanti lu inclinations criativu cunfusione, Ilya Aleksandrovich su vulintà di u so babbu, intrì in la First Léningrad Medical Institute. Circadori cci detti un abbastanza faciuli, grazi à i pusizioni memoria di e menti cuncede, ma di più, è più si 'ntisi chi na bona midicina ùn si trovani in u settore di u so interessi. Paraguni cu lamentu, Bulgakov, chì era dinù duttura da a furmazione, aiutatu per longu.

Dopu à fratellanza, in 1958, Auerbach fù mandatu di sparghjera in nsidiamentu Sheksna. Quì si betu una piena cuppa unsettled vita paesi: una stanza cù sei letti, unu comodino, una sedia, outhouse è acqua, da una surgente.

A ricerca stessa

Dopu à u travagliu di trè anni messa, Auerbach dicisi à ritirava cumplitamenti da l 'na bona midicina. It accuminciau l 'anni difficiuli, duranti cui iddu pruvatu à scrive a puesia, cunti, script di prugrammi televisiò. A so moglia Norkute Abe richiamò chì in stu periodu Averbakh spessu avutu If di despondency è addispiratu. Cuncretizà a so famiglia vultò fora malamenti, stringhjendu Sheksna ùn sò assai nmitava. Infine qualchissia da l 'amici li disse chì in Moscow i Corsi di lingua alba di PROCACCIAVO. U esigenze voce era solu unu puntu - la prisenza di travagghi publicatu. Dentru una corta piriudu Ilya Averbah publicatu parechji piani è un articulu. In u 1964 si scrivi di sti corsi di un attellu di E. Gabrilovich.

I primi passi in u sinemà

Quasi subitu dopu à i Corsi di lingua alba di PROCACCIAVO à u Cumitatu Cinema Statu di l 'Unioni Suvietica, ntô 1967, vitti la libbirtati di "Life Kuzyaeva Valentine." Si era piuttostu di tri rumanzi, dui di i quali - "Lamentu" è "Gigi" - ritirò Ilia Auerbach. Film dici a storia di i studienti liceu su Valentine Kuzyaeva pozvischu Kuzma, chì fù invitatu à participà à u prugrammu: "Quali fà I vulete esse". criticà patrolling valutatu forti negatively u film, postu chì in u slandering la giuvintù Suviètica, lu prutagunista hè stata stampata comu na caricatura di u mudernu ghjuvanottu, è accusatu u diritturi a causa dû tintativu di tarnishing i rialità.

a riescita

A prima cosita funzione statu tombu Averbakh nantu a so scrittura. "U liveddu di risicu" - stu travagliu hè digià signore arquantu mature, gistioni cunvinta di a materia. Great è u lamponu: Boris Livanova cum'è l 'eroi chirurgu Sedov, I. Smoktunovskij cum'è matematica Kirillov, a so pacienza. U dramma di la trama hè basatu nantu à l 'esercitu di sti dui populi cumpritamenti diversi - u filosofu è cynic. Sedov, vistutu cu lu putiri illimitatu più di u populu per via di u so mistieru, furzatu ogni ghjornu à piglià e decisioni pesciu è hà micca sala di errore. Iddu hè propie, è ùn hè micca acostumaus a earn philosophizing. Kirillov, gravi e nun s'aspittava di quessa, ùn fidàrisi la midicina, si ponnu dumanni duru è lamponu dubbitu nantu à a pussibilità di medichi.

A stu tempu, rimesse accettatu i critichi di u film, nutà i cumpitenzi cusì chì mustrò Ilya Auerbach. Lu diretturi, parò, hè infelice cù u risultatu. Dopu, Ghjesù disse chì u cosita hà girava fora midicina, e filosofia - no. Ma, l ' "a liveddu di risicu" ricevutu in 1969 Grand Prix à la lista di funzione filmi à u Festival Film International, didicatu à l' attivitati Cross Red.

"Monologue" è "Fantasy Faryateva" (Ilya Auerbach): filmi chì fà vi pensu

U filmografia Averbakh solu sette funzione filmi, prubbabbirmenti, cusì ognunu d'iddi ha lassatu un marcu ncancillabbili in la memoria di pùblìchi. Unu di sti - "monologue" da un Zeffirelli E. Gabrilovich, chì fù publicatu in 1972. In u centru di u tarrenu - u rapportu di u famosu scinziatu e academician Nikodima Sretenskogo è a so figliola. Lassannu lu articulu di a Direzzione di l'Istitutu, iddu veni cunfruntatu cù i soi faccia-a-faccia a neve. Si gira fora chì, malgratu u lamentu mutuale, certi di u prughjettu ch'elli ponu micca ccchiù autra. Intulleranza dà a nascita à numerosi cunflitti chì portanu a aliénation. In stu film, ghjucatu da Marina Neyolova Stanislav Lyubshin, Margarita Terekhova, Michael Gluzsky. In u 1973, l ', pittura, hà participatu à u Festival Cannes, hà ricevutu una furmazioni onorariu di u Festival International Film in Santa Maria di Leuca.

"Fantasy Faryateva" - stu hè bellu u megliu cosita Ili Averbaha. Unu di l 'recensioni di sta pittura, veni chiamatu "Canta u dulore di àutri." Stu titulu - l 'essenza di micca solu u sensu di u film, ma u web Averbakh criativa. Alexander, o Shura (Marina Neyolova) - insegnante music, campa cù a so mamma, è ùn pò truvà una lingua cumuna cù a so. Quì dinò hè u tema di l'impussibilità di u capisci tra chiddi amatu. l'Schur hopelessly in amore cù un scélérat Bedhudova chì ùn ponu fà i so felice, perchè ùn hè micca in capacità di sentimenti prufonda. Quandu a famiglia vene Faryatev Shura, un artisgianu, n'idealista parlà circa qualchi cosi non-cchiù comu quarchi fattu per accurdata in la vita di i caratteri principali hè prevista una frattura. Iddi aprì un novu munnu si ottene una spiranza di induve u rispettu e amore sò i valori chì definiscenu. rolu Faryateva ghjucatu Andrei Mironov. Di colpu, vede u schjavitu, chì hè assuciata cù una canzona circa una farfalla, a forma di una brutta, girl sunnieghja. Perciò, u nomu hà fattu cù un rolu di tali drammatica è esigenti.

"Surella Lettres" (1979)

Stu cosita hè assuciata incù un ritrattu di "Avemu Mulateri Di L'Live Turchinu Monday". Quì avemu sò capisciu u raportu trà un ghjovanu maestru è u so addevu. Vera Ivanovna (Kupchenko AI) crede chì ci deve esse attivu forti in educazione murali Zina muller: (Smirnov). Tuttavia, la rialità mostra chì u so studienti - ch'elli sò i veri barbari, di i quali Certu altri 'sò solu un' occasioni di risati. Hè una scossa di u maestru, significato videndu u so travagliu in sposa megliu trova da una menti barbara. Idda hè disgustatu a ricanusciri chi iddu ama ùn anu i so lettori. "Littri Love" - un granni dramma nozze cù un membru rugby fina è l 'azzioni càrricu.

Malatìa è a morti

In 1985, Auerbach messu in lu spitali. Avìa un chirurgia u dock, pinsaru tutti i so amici. A prima volta ch'ellu era in bona spìriti, caisse, hè interested in un incontru iucaturi. Però, doppu la prima quessu hè cumplitamenti fenced luntanu da tutte e amici e amici. None di li pudia micca a rumpiri lu. Hè appena transpiring chì pigliò unu di più pocu. Dui mesi tribulatu cu malatia Ilya Auerbach. Causa di a morte, più prubabile si trova in u fattu chì u corpu Corsu diriggenti nun vurria cu la murtalità di l 'Hermitage. Iddu muriu nta lu so 'nativu Léningrad January 11, 1986.

Auerbach fù moglie di volte. Prima moglia - Abe Norkute (in u specialistu Italia stadiu), cù quale ellu hà una figliola, Maria, la secunna - Natalia Ryazantsev, sceneggiaturi. Second matrimoniu di i zitelli u diriggenti nun era.

Ilya Auerbach tombu filmi circa dramas persunale di genti. In u so travagliu ùn ci hè micca locu frasi cumuni, slogan e flashy nabivshim nauseam virità autori. U so caratteri sò aggressively pudia truvà una lingua cumuna cù u mondu sanu, hè à spessu cecu à i so sintimenti. In a so pittura, corsu empathic voce issi dramas, si custituisciunu lu prugramma d'oru di micca solu Russian, ma ancu sinemà munnu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.