AutomobilesTrucks

Oise Simbir - un veru all-terrain vehicle!

Ogni SUV modernu, chì si produci à u UAZ, hà da cunghjelu tutti i qualità pusitivi di un vehicle all-terrain è caravaneiu. Avanzendu da questu, Ulyanovsk, l'ingenieri creanu un mudellu novu novu di SUV "Simbir".

Questa vittura, a diferenza di i so predecessori, hè diventatu più còmode, putulente è faciule di gestisce. A so vista hè claramente chjaru chì a macchina hè designatu per uperazione in ogni cundizione (questu hè una funzione distintiva di tutte "UAZ").

Storia di a creazione

In u iniziale, u 3162 era custruitu nantu à a basa di UAZ 3160, chì hè stata prodotta seriatamente per sete anni, da Agostu 1997 à u 2004. A nova "UAZ Simbir" era una versione più bella di stu mudellu, cù una base larga è un novu ponte. È hè stata produta in l'aprile di u 2000. Perchè quellu tempu hà passatu assai tempu chì u SUV russu hè statu pruvatu bè. Oise "Simbir" - i rispunsèvule di i pruprietori era assai adulteri. I cumpratori anu avutu l'occasione di compra un Ulyanovsk SUV di 6 sei posti in versione di luxu cù 3 fili di sedi, è ancu un sistema di restraint in meccanica.

Ritorna di designu e caratteristiche tècnicu.

Parechji accunsentenu chì Oise 3162 "Simbir" hà avutu appena attrattiva assai piacevule, chì accentuò a solidità di u so patrone. U corpu di u carru hè stata esigetu assai qualitatiiamente (questu cuncrete u disignu è a so durabilità). Avà u ghjocu era più stabilu nantu à i turni forti, è hà sviluppatu una grandezza veloce.

L'internu di u novu mudellu hà diventatu più spazii. Se cambiati è davanti à l'assicuranza di fronte - viaghjanu viaghjate in caru ùn ne più u pneumaticu di u mutori è i passageri. I sedenti dopu si pò fà ricercià facilmente, chì aumentanu significativamente u volumu di u troncu (in ogni casu, era digià assai capaci).

UAZ "Simbir" hè furnutu di power steering, radio tape recorder, air conditioning, power windows è lampati di luci. Hè dinò un locu chjappu è un capuzzu in u cockpit.

A parolla di u mutore

Finu à u 2001, a novità hè cumpletu cun un carbuurore di UMZ 421-10. Dopu quessa, u SUV cuminciò à stallà un motoru più mudernu è putenti di a listessa marca. Un annu dopu a Cumpagnìa prodotta una nova linea di UAZ "Simbir" cù e turbodiesel di a marca ZMZ.

Oise per mezu di l'ochji di i cunsumatori

Uebu jeep di Russia "Simbir" pudete vaghjimu di a so nutiziosa patente, alta mantenimentu è unpretendenza in u serviziu. Ma ancu parechji difetti di fàvula (inclusi i difetti di u mutore, l'augmentu di l'embrague è l'annunzii freti di a putere di l'assistenza) averebbe influenza perchè a reputazione di Ulyanovsk SUVs. A volte, u pòpulu u chjamò "un caru preghjudiziu è disubbidutu". In prima, a nostra industria di l'auto domestica era famosa per i machini inaccessi.

In ogni casu, l'attuali di l'ingegneri d'aghjurnà u mudellu obsessito 469 (u legendariu UAZ "Bobik") ùn era micca in vain. New SUVs anu parechji vantaghji nantu à i so "ancestri". Ma ancu ùn sò micca truvatu micca machini ideali in u mondu, è ogni unu d'elli anu u so difetti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.