U sviluppu intellettualeMisticisimu

Nomu piena di Hera hè u valore è a natura

People à spessu da dumandassi ciò ch'ella vole dì, o chi lu nomu ùn hè micca curiusità appena truvava, vonnu sapiri lu significatu di lu nomu e l 'urìggini parché hè un Storehouse di infurmazioni chì pò aiutà pòpulu à capisce megliu elli stessi, di u mondu in giru è à u pòpulu.

Hè cridiani chì u nomu ùn fà l'omu, è viciversa, ma i nostri antenati sempre attaccati gran 'impurtanza à nomu di na pirsuna, p'asempiu chì certi volti i so assai a vita pò dipennunu u scelta aggalabbata. Pirciò, assai genti antica datu i zitelli una pochi di nomi, unu di i quali era sacra, hè statu cunnisciutu solu à i sacrificadori mossa, l'omu ellu stessu, è i dii, è l 'altru pussutu esse cunsacratu à l' abitanti di u celu à vince u so postu. Gera - nomu, appena didicatu a lu granni dea di Olimpu.

Era in a mitulugia greca

Supreme dea, Hera - la patrona di stu matrimoniu, u campàgna.L'è a famiglia è dénonce sicuru. A passioni difinsore di i donni moglie e fideli ficundanti. I so bestii sacri stati trovi i vacca è u Scene. Gera - lu nomu di l 'dea, cunnisciuti com'è Juno - a so moglia, è surella di u sommu diu di Olimpu Zeus (Giovi), chì, malgradu i so dulori e niuru, longa circava u so locu. Bella è fieru Gera ogni vota rietta u ancianos di Zeus, tantu ch'ellu resorted à una ngannu, facìannu finta di essiri ferita acellu, chì Hera vulutu cuntinuò a so 'pettu. Per esempiu, Zeus, è pigliò lu, cù l ' "locu di a donna debuli" cèlibbri - pena.

Zeus è Hera

U matrimoniu hè dii tempestoso, ancu Zeus è sincerità amatu a so moglia, i so numerosi tradimenti cù altre lettu e donne murtali à spessu u so purtatu à atti dispirata. Sopratuttu chi u assai Gera, allora biddizza, surpassing lucca lettu Olimpia (cuntruversu hè solu una quistioni di supranenza cun Afrodite), hè sempre firmati fidi à u maritu, per ch'ellu hè sempre revered cum'è una dea di fideli, è i masse di felicità a famiglia.

Pirciò lu nomu di Hera significatu piena - "Madame - Natalie." Un esempiu di un attu dispirata hè u racontu di quandu i fieri Hera, stancu di u cumpurtamentu di u so maritu, sè di u titulu di u diu suprema, dicisi à rimbarscià ellu, resorting à l 'aiutu di l' àutri divinitati. pianu di tarrenu hà fiascatu, è Zeus hà urdinatu à castigà casticatu Hera, la dea statu messi in catena d'oru e pusau falà da u celu. Ma u castigu di norme divinu ùn durà longu, cum'è Zeus hà amatu a so moglia è sintia u so dulore cum'è a so, dopu à i dii, notte càrzaru giuntu reunite. In cambiu di a libertà, è u ritornu di u so statutu di Zeus cun Hera I pigliò una prumissa mai à ribellu contr'à ellu. Dapoi i palummi ch'ella ùn era dignu u so nomu Gera è u so maritu accittò à i cundizioni, à tena a famiglia di nzemi. Dea pulito solu u so stile, di cumpurtamentu. Avà ch'ella hè astuzia è a magia interfered cù i piani di Zeus, li cambià u vostru propriu. In la mituluggìa di tanti asempi riguardanti a so intervenzione in la vita di mistresses è i zitelli daretu di Zeus. U più famosu sò i miti circa immurtale eroe Hercules.

Gera: nomu piena

nomu, è populu corsu Full - Gera, forma accussì: Gerochka, Heruni, Gerusya. Comu lu nomu hà antica urìggini greca di lu cristianesimu ùn hè micca l'ànghjulu guardianu currispundenza thereto. Per quessa, à u battèsimu di Gera s'avvicinò un nomu Christian cunnizzioni. Gera (nomu piena traducennu comu "forti", chi, di sicuru, ùn hè micca contru à u spiritu è caratteru di u lettu menacing è fieru di Olimpu) hè statu forte micca solu fisicamenti, ma ancu malati. U mitu hè un esempiu di a so risistenza contru à quelli chì pruvatu à incantatu a so, tantu di un tali tintativu Issioni invece d 'amuri Hera ricevutu prigione eterna in Tartaru.

Gera: valori tutali di lu nomu e so caratteristiche

Santu patronu di lu nomu, Hera hà un caratteru forte, una menti spertu, hà i qualità Picbille, oltri un benifari è féminité rimarchevuli. So ch'ella ùn hannu prublemi in cumunicari cu 'altri, in particulare cù u cuntrariu sex, genti si attrattu. In lu studiu dî suggetti a scola Hera elabureghja è parla tutte e accuminciau prima di la fini, hè tuttu u mio parè chi spissu inghjenna scontri cù i maiò. Jucaturi Crisciutu, gira in una bella criatura, ca pò rispose: "e la menti, è tutte e pigghiò." Da a scelta di u partenariatu cù a vita si rifirisci assai cura Gera. Name custrinci a so à esse mitrailleur, perchè ùn ccchiù minzogni, tradimenti è rilazione Sant. In amore comu vasciu e abbisogna una risposta da a surella. A famiglia di Gera - una moglie amurusa e mamma, è à u travagliu - un impiigatu di primura.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.