FurmazzioniStoria

Nikolai Orlov - un amicu è a filiera di u imperatore

Nikolai Orlov - Prince è i diplomat Russian. A so famiglia chì appartene à vichjàia. Era imbasciadore in Brussels, Berlinu e Parigi. Nikolai hè u solu è carìssimu figliolu di l 'omu chì diventa u fundatore di u Falchi.

Nikolai Orlov: biografia

Hè natu in u April 27, 1827. U so babbu era Prince Aleksey Fedorovich Orlov è a so mamma - Olga (Ach Zherebtsova).

U picciutteddu si n'andò in casa. Eppo, si messe à studià u corsu di logic, chì fù leghje a lu figghiu di lu mpiraturi Nicola II - Chjami Nikolaevich. A so duttrina Baron Korf.

In 1843 fù attribuitu l 'onori di essa una pagina di a corte reale. In l 'istati di lu 1845 cù onori ea lu esame ufficiale à u Corpu di Pages. Dopu à essai hè statu numinatu à u Guard Life.

Quintu in ghjugnu di u 1846 addivintau Adjudant di Nicola. A picca cchiù tardu, addivintau un tinenti, è si messe à viaghja Chjami Nikolayevich travelling u strangeru.

In lu 1849 si pigghiau parti a la guerra, cun Ungarìa. A cumpagnia Ungherese ricevutu una distinzioni e statu prumossu à captains.

Doppu ca, addivintannu cumannanti in capu, mi n'andò di Varsavia. Ci fù attribuitu cumunicazzioni. Vladimir. U dopu dui anni, di novu si messe à viaghja lu mpiraturi in u Cuntrastu è viaghju in altrò.

In inguernu 1851 fù mandatu à essa in u Dipartimentu di u Staff General. Qualchi mesi dopu cuminciò à essa in i ufficiu di u Ministeru di a Guerra. In su 1855 si pigghiau lu gradu di culunnellu. Fù rinviatu à luttà contru à i Turchi à u Danube. Sottu u so cummandu, era prumessa n'assartu u forte Arab-Tabii. Ci addivintau una Strada - persu un ochju è ricevutu nove firiti. Sire attribuitu u so modu di cumunicazioni. George 4-XX gradu è presentati una spada d'oru. Curà a Nikolai ferti si n'andò à Italy, si passò un annu e menzu. Dopu à cure, ci hè a cultura a maiò generale è distinatu a rigina l'Impiraturi. Duca murìu ntô France 17 di marzu, 1885.

Riuzzu la vita parsunali

In a so ghjuventù, Nikolai Orlov fù in 'amuri cu la figghia di Pushkin - Natalia. Iddu veru vulsutu à spusà, ma u so babbu ùn hè terminus vulete sente ancu avvinta. Invece, u babbu, scigghìu lu Olga Panina, ma u raportu u coppiu ùn hè cultivata inseme.

Nikolai Orlov moglie in 1858 à Princess Catherine Troubetzkoy. Ci hè assai bella e ragazza, bè educatu-. A so qualità di supravisuri hè u scrittore Moritz Hartmann. Princess Trubetskaya Ùn vulemu dà à a so figliola per un mera murtali. Idda vinni of artist zyate o scinziatu. Tutti u listessu ambiente era capaci di u fracicume di l Princess chì Nicholas saria bè di a so figliola è a festa serà u maritu cumpassioni è amare. A cirimonia matrimoniu hè accadutu in France.

Mariée avec Troubetzkoy avianu dui figlioli:

  • Alexei, ca era l 'attaché militare di u imbasciata Russian in France.

  • Vladimir - Lieutenant-General.

A benedizzione di u imperatore

About qualità mintali orlova facial sò cuntimpuranìi tantu beni. Era u figliolu di nobili, ma fù educatu, degnu Riuzzu. Comu l 'eredi di una grande furtuna, si n'andò in a difesa di a so tarra. Participò à a battaglia di Silitriey, induve si perde un ochju, è dumandatu lu Mperu comu na grazia. Last veramenti nun vogghiu lassari un amicu fideli è a filiera. Apparentemente, remote priculu, lu Mpiraturi cci misi supra li rinocchia davanti à l 'icona e diventa ellu stessu. Sò l'tramindui calda prigheri. À a fine di u imperatore è u benedisse. Forsi stu datu Nicola la forza pi supravviviri dopu nove firiti nuttata.

firiti

Per a prima volta, u staff ùn ghjocanu à fà lu in zalata. Ci sò aspittava di a so morte ogni minutu, ma miracolosamente puntu. u so travagliu hè accadutu in Italy. Ferita ci viria mercilessly. Unu 'occhiu era micca, u sicondu, videndu assai pocu. Lu Riuzzu si firmau, lettura, si fù aiutatu da un servu. Prima tempu fora di la testa pigghiavanu pezzi ancu urigginariu. Dannu fattu iddu stissu si 'ntisi headaches forti. Prince causa Toleranzdosis ancu un cortu cunversazione - ch'ellu ci hà imbrugliatu pinsamenti, e parolle, e si misi a cursa pi finiri lu.

Nikolai Orlov hè un omu di cuntu, ùn prupunìa di a so ricchezza. Scinni iddu rispittatu di a so unestità, ùn hè avidità. Iddu pruvatu à aiutà qualchissia chì pudia. Chì d'un tali caratteru chì avia Nikolai Orlov. Photos e ritratti raffigurante so imagine di ntô.

scrittura Creative

Comu nu scritturi circa Nicholas hè cunnisciuta per u so saggìstichi storica. Ghjesù hè u autore di «An Outline di a Guerra franco-prussiana." Prince dinù prisintatu lu mpiraturi nota nantu à u guvernu Russian. Discendenti Nikolaya orlova facial pò esse fieru di u so dumanda à a lu mpiraturi di l 'abbulizzioni di castigu corporals. un cumitatu spiciali fù arricugghiutu, chì, grazie à Prince Amended u sistemu di punishments. Pugna fù cunsidaratu una misura hardens genti e sbarco Camera.

jocu pupulari

In u mondu virtuale, ci hè un jocu pupulari di Assassin de Sanctis. U so caratteru principale - Nikolai Andreyevich Orlov, u figliolu di Andrei Orlov. In u racontu, u quessu si riferisce à l 'Order of l' assassini - la fratellanza di "Narodnaya Volya". Si passava lu modu naturali à u so figliolu, chì era un amicu di Vladimir Ulyanov (Lenin). Nikolai Orlov - Cochon Russian, chì hè di u ghjocu à i scrittori fattu una prova in u Alexander III.

Assassini - sti sunnu pirsuni ca era parti di u famosu ordine di choeur di u Ismailis. Vergogna urganisazione stati basatu in u paesi urientali, è in l 'Asia cintrali. Assassini - sta ùn hè micca un tempu. Ci sò più cum'è u guerilla pelicula ninja Japanese. Guirreri impastughjata in esicuzzioni cuntrattu. ch'elli dinù uccisu populu per via di e sferenze pulitiche o religiose. Ci hè una versione chì l 'assassini usatu hashish, chì fù cunsidaratu un erba sacri. Sottu u so pesu, si cumportanu cum'è fanatics.

Nikolai Orlov era una riprisentante degnu di a so famiglia, è si ne falò in a storia cum'è un guerrieru honnête è una vera patriot. I so figlioli dinù elli cunsacratu à affari militari.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.