News è societàCélébrités

Natalia Goncharova - artista biografia e scultura

Natalia Goncharova - pittore astrattu, chì hè quasi un raru feminile arte avant-di garde. A so vita, è u travagliu sò un chjaru riflessu di u multilinguismo in lu sviluppu di a sucetà è a cultura di u 20u seculu. A so pittura, sò avà tene assai di quattru muniti, ma à u tempu ch'ella fù Pirsicutò è anu criticatu di a so particulare, vista di u mondu.

Zitellina è urighjini

Natalia Goncharova nasciu June 4, 1881 in u paesi di regione Ladyzhino Tula in u duminiu di a so minnanna, chì ùn hè luntanu da a Yasnaya Polyana. Paternu Natalia và à la natura di Goncharova, moglie di Pushkin ghjunse da a, l 'artista Gardon Natalia Goncharova. U so genaru vene da u marcante Athanasius Abramovich - u fundatore di l'usina linu in u rughjonu Kaluga. minnanna l'Natalia ghjunse da una famiglia bè cunnisciutu-matimaticu P. Chebyshev.

Lu patri di l 'artista Sergei Mikhailovich statu un architettu, i ripresentanti di i Moscow Art Nouveau. Accords Catherine Ilinichna - la figlia d'un prufissuri di l'Academy Fert Mosca. Zitiddina trascorsi u duminiu in la pruvincia, è hè sempre instilled in a so un 'amore di a vita rurale. Contact cun arte folk, lassaru un Marque in u so pircizzioni di u mondu, è chì hè ciò chì i sturiani, arte di spiigà issu effettu dicurativi di u so travagliu. Quandu era 10 anni, la famigghia si trasfirìu a Mosca.

amparera

On ghjunta in Moscow, Anton Goncharova, un artistu in lu futuru, ntrasi 'insignamentu di u e donne, chi tutti dui maiori in u 1898 cù una medaglia d' argentu. Nunustanti lu fattu ca li fimmineddi era la simpatia undoubted a girari, ùn hè cunsideratu seria in ghjuventù l 'uccasioni di divintà un artistu. Dopu à liceu, circava per sè stessu, è pruvatu à u travagliu in midicina, si misi a jiri a la universitaria, ma hè micca pè ottene forti. In u 1900, idda addivintò assai interested in arte, è un annu dopu intrutu in i School Moscow di Painting in lu cetu di scultura, S. Volnukhin è Trubetskoy.

Corso di lingua fu datu à u so bè in u 1904 hà ancu ricevutu un picculu midagghia d 'argentu di u so travagliu, ma prestu lassò la scola. In 1903 hà ricatu a lu viaghju los criativu di Crimea è Chisinau, chi fu suprannuminatu: dicimi manifesti di u spaziu di agricultura, oltri ca comu scrissi storia e acquarellu in stile impressionistic.

L'artistu Mikhail Larionov u so dettu Ùn a perdi tempu nantu, scultura, e pittura di a fari ", menu u to ochji di i to ochji. Avete un gustu di culore è formanu vi sò missioni ", - li disse. Riunioni cu Larionov cambiatu a so vita, è scopi, ch'ella principia à scrive assai è truvà u so stile.

In 1904 Goncharova turnaru a la scola, ma andat in l 'attellu à u dipintu da Chjami Korovin. Scultura di u ragazza ùn hà rinunziatu, è in u 1907 ricevutu una medaglia. In u 1909, Natalia dicisi infini à firmavanu i so studii, tocca à u fronte, di altri orizonti.

raggi

Assemi Mihailom Larionovym Natalia Goncharova, artista biografia hè avà sempre assuciata incù u novu arti in u principiu di 1910s, addivintau lu funnaturi di l 'multilinguismo avant-garde nel Pittura - Rayonism. Ci hà chjamatu per un ritornu à l 'urighjini nicessaria di antichi' arti. Particulari mpurtanza statu attaccatu à u ritmu di mùsica folk, dà accessu à a mimoria storica di na pirsuna è svegliammi fantasia artistica.

Man, secondu a Goncharova è Larionov, capisci u mondu cum'è un ghjocu di fasci GUAICURIAN, è u compitu di l 'artista a pòrtanu sta visione cu l' aiutu di li linii culurata. travaglia principiu Goncharova era assai forti è sprissivu. U Populu ùn hè solu imbued cù l 'idea Rayonism, ma dinù circava à purtà novi idei, ca si po piena di culture.

biografia criativu

Dapoi u 1906, Natalia Goncharova, artiste, le foto di opari chì pò esse vistu oghje in i cataloghi di i più importanti musei di u mondu, principia à scrive assai intensively. A distanza à Paris, induve ella hè inspiratu da l 'òpiri di i Fauves è Paul Gauguin, furzò a so a terra move luntanu da Impressiunisimu è piglià a so attinzioni à novi tinnenzi. artiste Addicting pruvatu a so primitivism ( "tela Luntane", 1910), cubisme ( "Portrait of Mikhail Larionov", 1913), un curriculum.

Assai più tardi, critichi vi dicu chì tale-santànnucci ùn permette a so à sviluppà a putenza di u so talentu. In issu casu, hè assai pruduttivi e attivu. Da u 1908 à u 1911 hà dà lizioni privati in u Studio, arte di u pittore Mashkov. Natalia rende dinù à l 'arti dicurativi: scrittura mutivi di carta da parati, friezes basa casi. L'artistu participeghja à u travagliu di i dill'urtimu società, in cullaburazioni cù V. Khlebnikov è Kruchenykh.

In 1913 Goncharova fù rinunziatu a la cosita spirimintali "Lady in lu tèrzu jazz №13», u cassetta ùn hè cunservatu. Nantu a scena nue solu sopravviventi cunquistata Goncharova in i mani di M. Larionov. In u 1914 hà dinò visitatu Paris à l 'invitu di Sergei Diaghilev. In u 1915, l 'artista veni cunfruntatu cu grossi prublemi di cinsura. In 1916 si pigghiau un offerta à fà una pittura di a ghjesgia in Bessarabia, ma sti piani eranu ruttu da a guerra.

attivitati exposition

In lu 1910s Goncharova assai bè, cuimmurciuti a so attività di suceta artistica. In u 1911 hà, nsemi cu M. Larionov cuurganizighja a mostra "Jack di Primavera" in 1912 - "cuda di sceccu" è "Salon di u piuvìcina Golden", "le Monde di Art", "obiettivi", "№4". L'artistu hè parte di a Cumpagnìa Munich "Blue Rider". PADURIANU hà primura suppurtatu numerosi azzione è iniziative di ddu tempu. Nsemmula cu lu tèrzu, hà marchjatu circa Petersburg cu facci tinciuta, étoilés in i so filmi. Quasi tuttu di sti cosi, macari altri, tantu in scandalu è chjama i giandarmi.

In u 1914 si tinni un grandi mostra chì si masturba di opari par Goncharova, induve èranu esposi 762 quadri. Ma dinù ùn hè stata senza scandalu: i travagli hè rinunziatu à accusa di lushuria è offending gustu publicu.

U mutivu di tali Edizione in l 'eventi avant-di garde à spessu hè Natalia Goncharova, l' artista, u spaziu di u quali l 'urtimu si tinia in la Russia in lu 1915. Doppu chi Russia mai vistu altri persunali di sta artistu uriginale.

Forza e ristrizzione

In 1910 à u spaziu di u Società di Free Estètica Natalia Goncharova, l 'artista, quale u travagliu in u passatu hà curputu statu ricanusciutu comu nun murali, si mostra parechji images di donne, nudu in u spiritu di statuette Venus. Travagghi foru arristati in accusa di pornography, chì hè sfarente di ddu piriudu di tsarist Russia, unni travagghi di l 'arti ùn sò sughjettu di cinsura. Dopu à un altru scandalu babbu di Natalia scrisse una lettera aperta à u ghjurnale, a cui criticu sopr'à ch'elli ùn vede u spiritu vivant di creatività in i travagli di a so figliola.

In u 1912, u famosu mostra "cuda di sceccu" Natalia Goncharova, u artistu hà cun avangardistki riputazioni stabbilutu, esponi un routes di 4 dipinti "evangelists." Stu travagliu hè causatu furia à mezu à i so censors imagini banale di i santi. In u 1914, una mostra chì si masturba di l 'artista sò statu cacciatu 22 travagghiu, allura l' censors ancu si n'andò à a corte, accusatu di i'mpiu più tèmpii PADURIANU. Daretu à u so c'era tanti artisti di u tempu: Tolstoy, M. Dobuzhinsky, N. Wrangel. À ringrazià à un avvucatu casu M. Khodasevich fù cunquistata, cinzurata annullati. PADURIANU spessu à amichi chi idda nun ci capisci chì si trascinatu da veru a fede in Diu.

Goncharova - Illustrator

Natalia Goncharova - un artistu chì dabbled in differente Pifania. A so amicizia cù i dill'urtimu so purtatu à pagà gràfica. In u 1912, hà creatu libri Kruchenykh è Khlebnikov "Mirskontsa», «The Game in Hell". In u 1913 - u travagliu Kruchenykh "Vzorval", "Agustín. Pustynnitsy "è u manuale" Zadok i ghjudici №2 »libri K. Bolshakov. Goncharova unu di i primi illustrators libru in Auropa à aduprà a tecnica di Collage. In certi di i so travagghi, sorgi supra nu para uguali cù l 'omi di littri.

Per esempiu, u libru Kruchenykh "due rime," un e sette-pagina 14 disigna pustati chì in u listessu usu comu l 'idea di u travagliu, oltri ca comu e parolle. In seguitu, digià u strangeru Goncharova crèa illustrazioni di "poser" di l 'pirsuna tedesco di "The Disco di Tsar Saltan".

migrazzioni

In 1915, Goncharova Natalya Sergeevna (artiste avant-di garde), assemi cu lu so 'cumpagnu di vita M. Larionov si n'andò à Paris à u travagliu cù u teatru Sergeya Dyagileva. Torna in Russia ch'ellu défendu la rivoluzioni. Si stalla in lu Quarter latinu di Parigi, induve l 'crema di migrazzioni Russian visitatu.

In Francia, un coppiu di bisannuelle juncìu lu circulu di bohemians lucali. populu Young organizatu baddi carità per artista apprinnista. A casa di Goncharova, Larionov hè un estru friquenti Nikolai Gumilyov, più tardi, Marina Tsvetaeva, chì diventa chiudi amici cu Nataley Sergeevnoy.

Goncharova travagliatu assai difficiuli duranti l 'esiliu, ma un scòppiu tali criativu à u 10-IES, in Russia, si hè micca più amparati. Ancu s'è u so ciculu "Peacocks", "Magnolia", ", fiori, chianta spinusa ndìggina" di parlà di a so cum'è una artisti matura e emergenti.

u travagliu teatru

Natalia Goncharova - un artistu, un teatru di chì hè una vera vucazioni. Idda ha travagliatu cun Alexander parisi mirdita à u Teatru Càmera nant'à i pruduzzioni di "Veer". Stu travagliu hè assai apprizzati V. Meyerhold. Dinù in u 10-IES, idda accumenza a travagghiari cu Diaghilev, rende fora in i so frasi, "Seasons Russian". In Paris, travaglia incù u occidental "The слушают:", "Italia", "The Wedding." PADURIANU cuntinueghja à ghjocu incù u teatru ancu dopu à a morte di un Giovanni.

megliu u travagliu

Ùn ci sò tanti artisti feminile, u più successu. Unu di sti first unicu hè Natalia Goncharova. Artist "Flu Spanish" chì hà vindutu più di 6 milioni di rotulu, ha lassatu una ricca lascita. U so travagliu è in parechji grandi musei e cullezzione privatu intornu à u mondu sanu. Ntra lu megghiu travagghi incrudunu: "tela Luntane", "a cugliera mela", na serî di "infruenza spagnola", "Phoenix Ventu", "Forest", "paghjella di u trenu". Natalia Goncharova - artista feminile incù i quadri più cari. U so travagliu "subbitu mele" (1909) fù vindutu aux enchères per guasi 5 £ millioni.

la vita parsunali

Natalia Goncharova - artista, ca la vita parsunali hè pussutu ntrizzati incù u criativa. Ancu in liceu ch'ella scontra Mihailom Larionovym, cun ellu, è attaccatu u distinu di 'na vita. Iddi eranu cum'è-arachide amici, amici assai vicinu. Ancu quandu in Paris Larionov Alexandra maturare Tomilina coppie arresta inseme. In 1955, si marita, ma u rapportu cù Tomilina da Larionov cuntinuava. All vissutu in l 'edificiu, ma in u leccia differente. È una volta in la facci supra la scala cu pupulazzioni, lu poviru moglia di u so amante, Natalia S. Tomilina ammuttari. Sta calata accelerated morte Goncharova. October 17, 1962, lu munnu ha lassatu una suprattuttu artistu Russian. Vurvicaru in lu cimiteru Paris di Ivry.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.