Casa e FamigliaAnimali ammessi

I scienzi sò stati sappiutu di scuru l'espressioni faciali di i misgi

Gatti cù i so fugliali impenetrable è una espressione sipultuali in u musculu ch'hè longu preoccupatu a mente di i scientisti, essendu u subjecte di numerosi studii. Grazie à un novu esperimentu, i scientifichi di l'America hà da pudè esse affirmate l'espressioni faciali di i misgi cù u so cumpurtamentu. Hè interessante chì in questa suluzione anu aiutu da l'analizamentu di a pusizione di u corpu è i so sanu pruduciutu da l'animali. U studiu participeghja 29 gatti da u babbu di l'animali. Per sta sperimentu, un zitellu speciale hè statu sviluppatu chjamatu CatFacs, chì tratta di scorriggiunà e facial actions, per dette u più chjaru cambiante nantu à a faccia di u cat in l'interazzione cù una persona.

Secrets of the facial expressions of the cat

In questa analizazione, u mimetiziu di i misgi sò principarmenti rapprisintati in trè stati: participazione rilassata, teme è dicepimentu (còllera). Tali emozioni com'è felicità o tristezza, a maiò parte di elli ùn sò micca nutati. Cusì, i misgi o meditate (o scrivite qualcosa), o sò teme o in furore. Cunnemu chì e sti segretu chjucu aiutanu à i propietari capisce megliu l'animali di furia.

E l'attitudine linguale lenta, o l'occhi mediu chjusi. Tali cani ùn anu impressu, accuglianza, stupidie actions di i so patroni. In ogni casu, l'ochji aperti aperti chjode indicanu u scantu di u ghjattu. U so babbu è u culo di u nasu indicanu una disappruveria chì i misgi sò sinonimu di l'angie. Questi marcaduluti includenu etere pressed and meowing with a wide opening of the mouth.

Inoltre, tali muvimentu, cum'è a testa s'inclinava à u partitu, ùn significheghja micca a curiosità, ma u teme. I soliti cattuli avivanu la testa versu a diritta, pruvate d'esseaminatu l'oggettu di teme.

Puderete fallimenti

I scientisti sfaiddianu: a so ricerca hè spirimintali, teorica. Dopu tuttu, hè piacevule di cunsiderà l'espressioni faciale nantu à una bocca chjucata cù i capelli. In ogni casu, u prugramma di computer hè più o menu curaghju cù a so cumpagnia.

Unu di i fatturi chì affettanu nè a verità di u studiu hè chì i misgi, chì anu studiatu e so espressioni facial, eranu da un refuggiu. Allora, a so interaczione cun u populu hè minimu. I scientisti suggerenu: i misgi domestici hannu una varietà più larga di espressioni faciale. Dunque, avete da esse accettatu chì, forsi, ùn capisce micca a vostra mascarta preferita finu à a fine.

Altri studi

Altri studi recenti nantu à i gustu feline anu più ottimista. I scientisti sò ghjunti à a cuncludiarlu chì in u mondu mudernu i misgi vivi una ordine di magnitude più larga ca, dicendu, centu anni fa; Perchè pozzu, per qualcosa stanza straniera, teme di cucumari; I catelli sapanu a voce di u so maestru, ma ti piace à ignurallu; Eccu chì ci hè una chance chì, cundiscendu vaghjime diverse ughjetti di u tavulu, i misgi prupone cumprese e leie di a fisica. Solu, a un cuntrastu di i cani, i misgi ùn sò micca missu maestri - elli pruponenu di guidà una vita in piacè fieru.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.