Casa e FamigliaAnimali ammessi

Attenti, vermi in i misgi!

A data, i vermi in i misgi sò una di e malatiei più frequenti. Prima o dopu, ogni criatori face u prublema. Oghje di vermi (o helmintii) pò esse in unu di questi paesi chì avete sceltu per un passaghju, per esempiu, in i jardini, in patios, parchi è chjazzi.

Serà ingiuvutu per crede chì, se u vostru animali ùn sia micca in la strata, u riscu di metà malatu hè ridottu à u minimu. I siddu pò piglià ova di parassiti nantu à i scarpi è di a robba in a casa è, perde, infettanu animali. Hè per quessa, chì i vermi è i gattini, quessi migliori di nanzu nascitu, ùn sò micca cusì rari.

U vostru cat, gattu o gatte pò mancu mischjà manghjendu pezza o pesce crudu, quandu si ncontranu o persone o animali, cù quale, per esempiu, i vostri amici o amici venenu à voi. È ancu per sicuru chì a vostra mascu, cum'è l'altri gatti, amori di caccia per mosca, è hè mosca chì sò i carrières di vermi è e so larva.

Worms in i misgi prupone un immensu dannu à u corpu di l'animali: l'immunità disminuye, u metabolismu hè imprecisamente incautu, ancu i organi internu sò danimati.

Se u tottu hè un vermiculatu, puderà stabilisce questa probabilità incluso da signali esterni. Di solitu, tali u zitellu hà un capeddu mattu è un gustu bellu. A petite apprezzà perde u so pesu, si debilitava, è quandu a situazione hè agravatu da l'anemia è di averia. A strada, i signori di vermbi in i misgi è i misgi sò i stessi, ma hanu paravanu spessu oculus. U diagnosticu esattu hè fattu solu dopu l'identificazione di uvaghji di vermi in l'arcu di l'animali.

Qualchese veterinariu accunsente chì i vermi in gatmi sò speciali periculosi. Ancu sò assai tanti chì ponu tàeppule è eventualmente uccisione a mura di l'intestini, chì guverta a morti imminenti di l'animali.

Ancu vogliu avvistà chì - una persona è i femici sò spessu appartenentà tipulare di helmintie, perchè i misgi, i misgi o gatti sò persi periculosi per i populi è sopratuttu pè i zitelli.

Helmintini in i misgi

I parasità più cumuni in i misgi sò l'helmintii di dui tipi: vermicelli (nematodi) è tapeworms (cestodi). Fighjemu in più dittori nantu à tutti di elli.

I nummeddi sò picculi zicchini, a larga di quale pò esse di 6 à 13 mm. Hè una forma di filamentu caracteristica. Quessi vermossi in i misgi sò capaci di attache à u muru di u intestinu chinu è cresce nantu à u sangue di u locu. I nematodi infettati ponu esse in cuntattu cù a terra contaminata o cù farfassi di altre animali, chì cuntenenu larva. In u corpu di u ghjattu, i larvule migrari immediatamente à i pulmoni è solu da quì digià entre in u intestinu. Dopu dui simani, i ova di i vermi ci saranu stati.

I Cestiatimi sò vermi cilesti chì anu più canti adulti. U corpu di u parasitiu s'assumiglia à una strisa strisa da u tissuti è compone di una quantità numerosa di segmenti, in u quali elabura larves. À u turnu, segmenze cù e farfatti avianu fora, cusì infinezione cù questu parasite hè simplice per vede cù l'occhiu nuru.

Worms in i misgi: trattamentu è prevenzione

Per fà u trattamentu è u mantenimentu preventivu di i vermi ùn custianu micca menu spessu, di 2 volte à l'annu. E questu ùn deveria micca di u tempu di l'annu, nè nantu à nantu à chì i vostri corse cammelli nantu à a strada.

Ùn vi scurdate di guidà u vermi è dopo di ogni vaccina, altrimente l'animali pò esse accuminzatu cù cumponimentu severu. In l'eventu chì avete una casa abitata da parechje animali, dà a preparazione antilima da tuttu una volta. Per via, i pugni sò ancu cunsiderate trasportatori di parechji tipi di vermudi, per quessa, prima di dà una preparazione antilimintica, avete da esse ancu da eliminà e brighte.

In regula, u cursu di a zoppu parmettini deve esse cunsistenti di una amministrazzioni di dui drogherie à intervalli di 10 ghjorni à duie simane. Perchè - A cosa hè chì per a prisenza ùn sò micca stati medicini chì avete da esse attu nantu à e larva di u cucchie, perch'elli ùn anu micca pussutu cura l'animali da i parassiti.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.