U sviluppu intellettualeRiliggiuni

Monumentu Muslim u loculu

Ogni riligione predicat so attitudini versu a morte, rispittivamenti, usi è riti di u ground di i morti, è u so inhumation in ogni fede differente. A religione musulmana hè micca eccessione. Si hà regule piuttostu quaterni di militari di i soi, è à i monumenti Muslim sò messi avanti bisogni specifichi. Chì permette à voi à rifà i musulmani tomba chì ponu esse figurata nantu à a so munumenti, è chì hè usu pruibitu da u Kettani è Sharia, avemu guardà a stu articulu. Per un esempiu visuale, quì sò parechji photos de monumentu islamicu.

cumpurtamentu Muslim à a morte

Prima di tuttu, vi duvite sapè chì ci hè una morti in a so cunniscenza di a riligione islamicu. À una Muslim di a so morte ùn hè micca cosa terribbili, è ùn pò esse stupente. People di a morte chì l'religione hè vistu com'è un finominu sbaddi, è a maiò parti di l 'articulu di u PATERNALISTICA. Hè ritinutu ca 'na bona Musulmani, chi duranti a so vita hà appartinutu à Diu, torna, dopu a morte di Ghjesù. Scusate di sta hè interdetta.

funerali Muslim deve esse tinia pudori è discreetly. Cuntrariu di cristiani, musulmani ùn sò micca accettatu entre rattristari e chianciri forti. Hangar lacrimi di i morti hè u dirittu solu per e donne è i zitelli. Dapoi i motti frombu di Allah è ch'ellu hè accurdata pruspirità dopu à a morte, scrittura su monumentu islamicu e parolle tristu circa la morti di la motti, rigrettu e prumisi un longu tempu à rattristari per ellu hè interdetta.

Timida, Devianz Elastam tutti li ricchi

Quasi tuttu u pòpulu, chì numarosi à a religione cristiana, hè cunsidaratu un debitu d 'onuri a addivà i so famiglie e amichi di a ghjente cù tomba monumentu meritu. Iddi funnatu supra la tomba di u tempurale, costruzioni granitu, munumenti, statues, pò esse stallatu in la forma di angeli, è di i soi. U stich sò muntati offre vasi, fiore, vicinu à a tomba sò crià Recinzioni inteligente è altre strutture in u quali u so parenti ti serebbe abbastatu fantasia è, di sicuru, u materiale significa.

People pensu chì da culà assai di soldi, di la custruzzioni di munumenti lussu, ci dicissi u so amore per a pirsuna avi, mostra quantu era impurtante à elli, è quantu si trova. Musulmani crede dinù chì u rispettu di u bisognu avi a essiri in preghiera avvinta, ma ùn mantellu, monument, funnatu supra la fossa. munumentu Muslim in lu cimiteru deve circà modestu, no-Elastam, è u pathos. Iddu hà solu una funzione - specificà chì a stu puntu la persona hè intarratu.

Tradition parrari locu inhumation nasci in unu di i hadiths. Si dici chì, dopu à a morti di Uthman werde Maz'oon prufeta mette in u so postu un pré petra è li disse chì avà si saparia induve i sta tomba di u so fratellu. Dinù, u Isotta hè pruibitu a leggiri u pedi di u tomba è u locu inhumation di i musulmani. Pràtica, monumentu aiutà à identificà ste piazze.

gravure testu accittabbili

Sicondu à una versione, u prufeta vietaru musulmani a attaccari la tomba di qualcosa, qualcosa di custruisce nantu à più di elli, è li copre cù calcina. Stu significa chi èbbuca scrive nant'à u monumentu di Muslim dinù ùn pò esse. Certi scentifichi cridiri ca 'sti paroli di l'èbbuca deve esse micca, videndu cum'è un pruibisce, oltri effetti assai nun disidiràbbili. Sì, per esempiu, u sipolcru apparteni a battaglia, u ghjustu, o lu scinziatu bè cunnisciutu-, u simbulu di a tomba di a so nomu avissi a essiri cunzidiratu na bona cosa.

U tomba di i musulmani strasurdinariu sò u dirittu di specificà u nomu di u mortu solu à disignau elli. Scriviri la data di a morte hè nun disidiràbbili (makruh), ma hè permessa.

Cuntruversu hè a quistione di s'ellu hè pussibule di ornate la tomba di u Kettani Taglia o incisa nantu ad elli u e parolle di u prufeta. Recently, tali incisione in cimiteri Muslim sò assai cumuna. Ma s'è no duvimu à a storia, si diventa chjara chì stu hè haram (peccatu). Sicondu a unu hadith, u prufeta engrave parolle Sura e versi di u Kettani ùn pò esse, perchè più di tempu i sepultura sò abbattuti è vi marchjà a to pedi nant'à elli. E parolle di u prufeta, dunque, ponu esse desecrated.

Chì ùn deve esse u monumentu islamicu è sepultura

Grave prisente Muslim deve esse modestu. U munumentu ùn deve esse un segnu di parenti lu luttu e 'amichi. Postu a foto u munumentu à i morti, è ùn tene lu.

U tomba ùn hè tantu a permissione di fà i tombi, mausoleum è tombi. Sharia pruibite innalzà troppu beddi e di dimustrà a ricchezza di munumenti parenti. Hè pinsatu chì i sfarenti monumenti e sipolcri richly doti pò causari quarrels à mezu à i morti. Stu li vi firmavanu da prufitta di pruspirità datu da Diu, dopu à a morte.

Per un longu tempu la muschea ùn permette solu scrive nant'à u nomu monumentu di i soi è a data di a so morti, hè avà u dirittu à prividia certi caratteri. Su monumentu a ghjente di pò esse figurata da una falce è feminile - ciuri (u numaru si rifirisci a lu numaru di picciriddi). monumentu Photo Muslim u tomba cu tali simboli, sò fora, in l 'articulu.

A forma di u munumentu, è u materiali da ch'elli sò fatti

monumentu islamicu a lu cimiteru, induve si pò vede a scultura in l 'articulu, innalzà, di solitu fattu di marmaru o granitu. À spessu sò fatti in a forma di un tipu di a struttura, voûte, chì s'assumiglia à a cima di u cupola. Hijo de la cima di u munimentu fattu a forma di l 'cupola di a muschea, o in la forma di un public.

In ciò chì a direzzione deve esse versu lu munumentu

A quistione comu a quali via hè a taliari munumentu à i musulmani hè cruciale. bisognu Grave à custruì un tali modu cum'è à esse in gradu di Piatra si morse affruntà Mecca. Sta tradizioni hè propriu impussibile a rumpiri, è u muschea appartene à u so rispettu incù assai s'imponi. Rispittivamenti, è lu munumentu hè solu stallatu di punta à a est. Per stu mutivu, tuttu u monumentu di cimiteri Muslim sò girava in solu una direzzione. Accessu à issi cimiteri hè assai fàciule à definisce a direzzione. U latu urientali è sempri ddà, chi hè di punta à tutte e strutture in u tomba.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.