Food e bevandeBevande

Migliurà Salute e avena preventive: ricetta

À spessu, ùn firmavanu bere marmillata, quandu vinia fora di li mura di u liceo, è in a cumpetizione di u fattu chì i zitelli marmillata fà bacca, assai pochi ricordu i so parolle tipu - in memoria hè pòpuli assai imagine liquidu lumpy, film Girolamo chi è vivu ùn hè micca I vulemu.

E campavanu, bè cottu pudding - un vivu assai sano, soprattuttu avena, la ricetta di ch'e vocu à dì tù - hè cum'è un balm militaires per tuttu u corpu, è vivu (è di più currettu di dì "ci", comu si gira fora quasi matinu, è à spessu hè necessaria à manghjà cù un cucchiara), una di pudding, hè preziosi in u matina, a curriri facili u web sistemu cannarozza. Ktomu, si tenga faciuli fà in tanti malatii, micca solu di stomacu è bonu e giustu quantu diliziosu è facili (ma micca di basi) hôtes. Un ora dopu, vi venia vogghiu manciari quarchi cosa di più sustanziali.

About stu marmillata herculean, aghju amparatu da u ghjurnale, è ch'elli prima addivintò interested in me matri dipoi nanzu parechji conversations intesu parlà avena, ricetta sulu nun sacciu. È quandu in u ghjurnale leghje u recensioni, avemu decisu di pruvà a còciri, è à stu ghjornu avemu fari cu piaciri.

So, avena - ricetta

À priparà di pudding, o piuttostu à dì? mudellu di sta marmillata salute, noi, sicondu à a ricetta, voi vi tuccherà medità un chilò di ciriali herculean (puru siddu si cumprà u pacchettu di 380-400 grammi di avena, tandu hè abbastanza à u lèvitu - messu in pratica), medità una cuppa di yogourt, 2 tablespoons di zuccaru sabbia, è acqua in piaghja (ùn lu friddu, ma timpiratura nurmali, o Temperature pocu caldi), vo ùn pò piglià bollita e passau attraversu li filtre, o almenu difesu. At a nostra casa, hè sempre un catu chinu d'acqua, settles.

Hercules pienu in una ciaretta biccheri tri-litre statu aghjuntu thereto képhir cu lu zuccaru, cummigghiatu di l 'acqua lattine quasi piena (o ghjustu sopra à u "stemma lui" se i imballaggio di ciriali hè 380 grammi), u tuttu hè cummossa è cupertu cu GAUZE, lassannu a temperatura stanza di circa un ghjornu. Quandu l 'casa, hè assai callu, u menu tempu si face à u lèvitu "matura". Per esempiu, I mette una starter nant'à un vennari o di u sabbatu in u fini di dopu meziornu (d 'ore in 17-18), a la matina (una ora à 10) a avè semi-finitu, e poi cci Pidda per tutta a settimana, è chì ùn hè micca assai troublesome è Portativ nant'à l 'forza di 15-20 minuti, na vota una settimana à priparà una preform.

Vedi u champagne di u lèvitu facirmenti. Na vota ca lu avena Vodicka divintò un pocu acru - accussì, pronto. Arreri bè, voi pigghiari Colander (o di una sieve in) e pripara à traversu sta 'acqua di ogni saccu, aspittannu ca nzinu a tutte e scinnutu cu maltu abbunna, è stu vodichku turbid transfusé in u listessu vasu 3-hlitrovuyu, rinsing lu in anticipu.

Abbunna Risciacquare avena in un Colander litri d'acqua pulita, ma dinù di ogni putere, lassu a suppurtari 15-20 minuti doppu chi la parti alta di u nome, ma chì hè campatu à u fondu, a bois u nordu di un vasettu 3-litre . Ghjè a basa di l 'avvene di gelatina.

Mmagazzinari lu vasu in lu frigorifero deve esse a cugliera, furmà sè stessu ogni dosi la matina doppu mmiscari u cuntenutu. A più parte di u rugby deve esse bollita in un cunillu, o scinniri a quale hè còmuda. Purtate lu mischiu di un bollari, pruvuchendu tuttu u tempu, appena boils, timed 20 seconde (un guardà misurata à 20) è, sempre à move, Pudding bollita, subitu caccià da u caldu, stagione cù u sali à tastà, aghjunghje zùccaru o lu mìeli è un pocu di butiru, o oliu . Tuttu - Hercules Pudding hè pronta! Sè i dischi avutu assai, si gira fora comu marmillata, è s'ellu menu - hè una varianti di viviri, comu vi piaci.

A torta Hercules chi ristau dopu à laver, avemu di solitu vai a lu frittelle. So chì tuttu và à la causa.

Prova si è voi fari sta ricetta avena, la palora dritta, un cuntu, ma u vostru corpu, di sicuru vi cci dicu, "ti ringraziu"!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.