Arte e spettacoliArte

Metonymy - hè qualcosa, senza chì a nostra lingua hà da perde expressiveness

i mezi figurativa-sprissivu di a lingua hè anchiamènti usatu micca solu à i testi di pueticu, ma ancu in prosa. Assai di li sò divintatu parte di a nostra vita ogni ghjornu, da u purtata apparenti si n'andò in u mitafuri ammucciatu, personifications and so on. Unu di u fenomenu linguisticu più intarissanti - metonymy.

Definizione è Esempii

A pussibbilità di tropes basatu nantu ligami associative uggetti, finòmini, proprietà di qualità. U listessu principiu fù stabilitu metonymy. A parolla vene da u grecu e significa "rinumate". Chì hè metonymy - un sustituiri, sustituzzioni, usu di una sola oggettu o finominu di rimpiazzà un altru. Per esempiu, Pushkin chjama u sole di a puesia Russian, ricanuscennu u so gran rolu in arte e letteratura. Stu parauni hè tantu curati inseme in a nostra menti a maghjina di u pueta, chì quandu avemu à sente o leghje ste parolle, voi vi capisce automaticamente circa qualchissia capisciu. Or, dicendu: "Francesca", avemu dì micca tantu una funzione geografica, comu lu cèlibbri American "American Idol."

Hè chjaru chì metonymy - hè l 'usu di e parolle, o frase in u sensu figuratu. I radiche di stu fenominu si trovani in u spechju passatu di umanità. À l 'arba di a so zitiddina (dinù metonymy) antichi' omu hà cridutu chì a so vita hè sanu dipinnenza di li forzi u bè è u male. Provu à burlatu i spìriti maligni, cci detti 'na doppia nomi stessi è i so figlioli - unu veru, è u statu tinutu sicretu, è un altru - ngannu, è si pò esse parlata, Ed. Cusì, tutti quelli chì pudia male: un zitellu, è attizzava, com'è u pòpulu, iddi, in a so vista, schiarisci a esse sicuru. Dunque, in cumenciu metonymy - un tipu di Talisman, a cunniscenza pruibbizzioni, sicretu circa la vera natura, di e cose, è attente ammucciatu sutta lu.

Sustituì u nomi di certi altri fenomenu chì sò vicinu à elli, Ghjesù intrì prima prisenti in u corpu è e pratiche lingua tutte e generazioni chì seguitanu di a sucetà umana. Cusì, in lu medievu si scantava si pronuncia u nomu di u principale diavulu e rimpiazzati cu àutri malignu, curnutu, diavulu. Chì hè metonymy - hè u sustituiri di nomi qualchi nomi di lucca cuncetti simile à u primu.

Metonymy attornu

A prima metonymy in essayer discursu, oltri ca comu lu tèrmini stissu, datu à noi da i Grechi è hè fattu da i cultura greca. Ci hè divintatu u Méditation di Omeru. So quandu avemu à sente: "Je suis aller à la campagna, lodà da Omeru," hè chjaru chì ci sò capisciu Grecia. Quì si tratta, un vivi esempiu di metonymy!

Metonimija comu vidi furmatu mezi linguisticu sparghji la manera broadest. Idda custruitu parechji virnàculi, li pruverbi e ditti, aphorisms. Modern parranti nativi ùn ponu sente nunda di circa la vera Kroze, rè di Lydia, circa u so grande ricchezza. Ma ellu avia intesu a spressione "u riccu cum'è Croesus," sà ciò chì si leva di, è usatu successu di u locu in u so discorsu. Or, Moscow. Hè à spessu chjamatu "antica capitali", cù a parolla comu lu secunnu nomu di la cità. A legi centu-carenza hè chjamatu l "Franklin" nant'à i passi spartu nantu à u prisidenti.

Cum'è tutti i mezi figuratu-sprissivu, metonymy arricchennula u nostru discursu, facènnunni più vivi, di modu forti, critica. Hè anchiamènti usatu in i media, ghjochi è tanti lochi chì sò assuciati incù u mpattu supra a cuscenza umana. Cusì publicitariu metonymy pò esse presentati cum'è un slogan lusso.

riassuntu

Cum'è ogni corsa artistica, metonymy hè distinatu à dà u nostru Levante lingua, puesia, expressiveness e biddizza. Hè qualitatively difinutu fideli Bramati pinsamenti è imagine.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.