FurmazzioniScienza

Cumu hè ch'ella difesu u so tesi

A prutezzione hè nanzi tuttu un dibattiti piglia postu in u tramontu di altu standard, at a strettu francese nominal di ètica scientificu. Inclusa in la spiritualità insemi è cuegghiè, comu nu cuvernu purtà à i siti è analizà u calmu appaghjà.
Di solitu, dopu un mese, è una mità di dopu à a publicazione di u principale spiritualità di tesa studiente Lauriatu mandata di difesa (u locu di a furmazione o studianti Lauriatu in un altru a cità, s'è u Cunsigliu ùn hè micca in u universitaria). Ma i studianti Lauriatu hà u dirittu di sceglie un pinseri di u so ghjustificazione, ancu s'è ùn ci hè prisenti in a so cità.

Lauriatu studiente tesa isklyuchitalno accennatu à a prisenza di u Cunsigliu insemi, Lsacia à u tempu di difenda i so tesi di più cà i 2/3 di a cumpusizioni. Pruteghji u maestru ùn deve scurdà chì u astrattu di lu so insemi te tutti in la stanza, cusì ùn leghje lu, è u spettaculu hè megliu à ritruvà u novi scuperti, ca si sviluppau lu Rapporteur, o chì sò statu sviluppatu cù a participazione diretta. Sì bisogna, pudete puru cunsultà à a pagina di l'astrattu direttamente tesa, tavule, o figure pri-Priparati. Parraturi deve pòrtanu chjaramente è dapoi l 'essenza di a so difesa di a tesa. Hè dinù impurtante di tutta a tesa hè baseless. Rapporteur chi era chiaru e capiu di u Cunsigliu insemi, avissi a parrari chjaramente è misura Murat. Un altru impurtanti pezzu di cunsigli. Pi evitari liati à figure è micca à cuntà i zeros in elli, esse sicuru a scrìviri li falà à e parolle. Stu pò esse impurtante s'è vo sò difenda una tesa nant'à u esempiu di u mercatu real estate cumunali, unni assai di numari.
On a difesa di l'insemi deve suvità micca solu i tempi di l ', ma dinù gesti è altri cumpurtamenti. Leghje u rapportu di u Rapporteur deve esse da i podio, è solu in certi casi, si pò nesciri fora di it (à insignà calcosa à l 'aise, o scrive ogni fòrmula o' equazzioni) lascià u so locu ùn deve esse in altri casi. Dopu à u cumpiimentu di u raportu, i membri di u Cunsigliu Scentificu pò dumandu ogni quistioni. Dumande sò dumandatu in ordine per ognunu, in u listessu modu una studiente Lauriatu è completu à elli. Si avissi li offre, micca à dumandà torna a la risposta. Una volta tutti i quistione sò dumandatu, hè nicissariu pi ringraziari la i membri di u cunsigliu di elli. Rispunniri a na dumanna, ùn ritruvà u so muschi, nun pò distract da i temi extraneous. Nantu à maturà di i risposti à tutte e quistione hè par quiddi prisenti, u studiente studii hè datu tempu nantu à a parolla finali. Dopu chì, un bon sicretu hè pòpuli. Sè l '2/3 vutatu per, puis un studiente Lauriatu diventa un candidatu di scienze.

Source http://dissertacii.com

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.