News è societàCultura

Meduse. U mitu di l 'urìggini d'

Sè vo esaminà arechja i miti e liggenni di l 'antichi Greci, addiventa chjaru chì ci eranu parechji gorgons, ma sò mille anni dopu, da a memoria di noi pò ripruduce solu u nomu di una va di li - meduse.

Meduse. U mitu di l 'urìggini d'

U assai prima minzioni in i litteratura di l '' omi snakehead & riferighjenu à l 'AC VIII esimu seculu. In l ' "Lacrime", Homer scrissi meduse - un mostru, da l' infernu, è in la "Posidonu" Ippucrena dice nunda di i trè sureddi nudnik. Giniralmenti, ci sò parechje opzioni su cumu nudnik affaccatu è ciò ch'elli eranu d 'urìggini.

A prima versione di l'apparizione, chì hè inghjenghi da Euripidi - titanic. Si cunta chi la matri era la gorgons Gaia - terra dea è ancestress di li Titani. Sè accussì, allura l 'nudnik meduse è i so sureddi pussutu cumenciu esse mostri.

A seconda versione hè chjamata "poseydonicheskoy". Si pripara fora in i so "Mitamurfosi" by Ovidiu.

Long fà, in li tempi antichi, a FORKIS, chì in a mitulugia greca era u diu di u mare, niuru, e lu so 'soru Forcu, mostru marinu, cum'è un dracuni, appi armenu tri figlie - O bedda carusa, acqua. Ci hè cum'è nomi Stheno (traduttu da anticu Grecu comu "putente"), Euryale ( "luntanu-càuciu") è meduse ( "Warden", "signora").

U più bellu di i sureddi hè meduse. Idda fu accussì abbagliulatu cù i capelli di u diu Poseidon, iddu stancarisi pigliò pusessu di meduse in u tempiu didicatu a Athena. Dea hè furiosa à amparà di u desecration di u so sacru locu, è girò u giuvanotta mare in nudnik - mostru, cupertu cù sfarenti matinu, cù chì sboccani capelli nant'à u capu, inveci di u HYDRA è serpents cun protruding da i masciddi di denti gialli. Stheno Euryale è a dicisioni di fà sparte u destinu di i sureddi è dinù addivintò mostri. È forsi ùn hè à tutti in u tempiu, un putente Athena ghjilosi di u beddu aspettu di meduse è u so diu ghjilosi di u mare.

Meduse - u solu unu di i sureddi hè un servu, è solu ella pudia cù i so ochji chì ghjente in petra. In certi altri u mitu di i trè Gorgons avia un donu trimendu à pagà a ghjente petra è animali, oltri a to freeze, acqua. Quandu i giovani Perseus abbandunatu accasu una frasa chì si pudia tumbà i nudnik meduse, Athena iddu pigliatu à a so parolla. Idda insignatu u eroe cumu a scunfiggiri nudnik è ùn vinaranu à petra, e detti a lu giuvini a so pantaloni, breccia cum'è un specchiu. Eroe tinutu a so prumessa, è purtatu a dea, la testa l'meduse, è panel daretu, in u quali l 'maghjina stampata nudnik.

L'antichi greci cridiani chì u meduse, o piuttostu a so testa, tagghiati - hè un gran manufattu prutittivu chì pruteghji da u male, è l ' "occhiu u male." So ci eranu incantu è si sparse-gorgoneion.

Images di meduse stati applicata a l 'armi, armatura, medallions, oru e facciate di palazzi , micca solu in Grecia, ma dinò in la Roma antica, Byzantium, è u Scythians. First nudnik tracciau ghjova nuttata cum'è un mostru, ma appoi si messe à se meduse cum'è una bella, per via di a donna crimini cun writhing serpi u so capu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.