Arte e spettacoliLittiratura

Meaning phraseologism "Kazan paroli" è u so storia

Cosa hè vulia dì da "Kazan paroli", più prubabile, ugnunu sà, perchè in lu discursu avemu à spessu utilizà stu littirariu. Ma ciò chì hè a storia, è per quessa ch'ella hè una paroli Kazan - nant'à stu scopu è noi ci pruvà à truvà a risposta.

Meaning phraseologism "paroli Kazan"

lingua russa hè riccu Opere. Per esempiu, una persona chì si prova à rallentà self-cumpassione, mostra stessu mughjà oppressu e marginalisé, à spessu chjamatu "Kazan paroli urfaneddi." Meaning phraseologism assai semplice è chjara. Si cuntinueghja à tempu una pena è una parte di u ridicule francese, l irunia di quelli chì à pruvà à parenu pathetic. Assai spessu, "Kazan paroli" hè chjamatu è l 'omu chi nun arricchisci circa i so fiaschi, ma eranu rispunsevuli li stessu.

Avà u frasa hè tantu prisenti entrenched in a nostra lingua, chi a volte noi nun pensu, chì hè u significatu origginali di u suprannomu - "Kazan paroli urfaneddi." Meaning è urighjini phraseologism Intantu sò assai ntirissanti e hannu i so radichi in u passatu luntanu.

Un pocu di storia

Avemu tutti i ricordu i tanti cunquisti Ivana Groznogo. "Kazan pigliò Astrakhan pigliò, I pigliò Rhubarb" - la famosa frasa caccia da una cosita cummedia. Meaning phraseologism "Kazan paroli" è a so storia appena sò catturaru tempu valeureux di Kazan.

Catturà u Kazan Khanate Guerriera Ivana Groznogo pruvatu trè volte, ma senza successu. In l 'armata ùn ci era micca ordine è coherence. E Ivan Grozny ghjùnsenu cù un muvimentu astuzia, chì era in la cità assediata e un prugressiva rinstringhje di l ' "anellu", cù u risultatu chi la cità ristau senza surghjenti di manciari e aiutu. U scopu hè un successu, è Kazan fù livatu ancu tête spetta da lu guerrieru più amparati. I nun hannu tempu à aiutà, è u Crimean khan, chi era dinù nant'à e mani di u Tsar Russian.

Comu nun lu Ivan Grozny Kazan cu principi prigiuneru? I pruvatu à fà li battìu. I li manca tutte e so prupietà, limòsine donu, mette in u serviziu publicu cù una bona pisata - tuttu a Kazan Khanate era cùn fideli.

L'origini di u frasa "Kazan paroli"

Quì avemu ghjuntu à i più impurtanti valori phraseologism "Kazan paroli" appena furmata durante u catturaru di Kazan. Cusì si ghjunse à esse chjamatu u khans più Kazan, tuttu incù tutte e speci di favuri, ma tuttu u tempu lamintavanu circa lu so amara sorti e carità per elli più è più benefici. U prichendu a lu Re, ca si à spessu chjamatu "orfani". boyars russa, postu chì alcunu di sti pseudo-khans, cù un surrisu, dicendu: "! Chì d'un paroli da a Kazan"

Spressione si spargìu rapidamenti sylvie in tutti i scorni di u paese è grossu in un cortu tempu da piglià un sensu figuratu - dì unu chì avemu aduprà sta frasa à stu ghjornu.

un altru versione

Ci hè un altru puntu di vista, spiigà a frasa "Kazan paroli urfaneddi." valore Phraseologism daretu à a listessa epica storica - ripiglià Kazan Khanates Ivanom Groznym. U fattu hè chì, dopu a cunquista di Kazan, tanti famigghi èranu cumplitamenti tombu, ma qualchi puntu i zitelli solu picculu. Iddi èranu urdinò à pagà l 'aducazzioni dê viddani, boyars e nobili, ancu in sfarente cità è paesi di Russia. Sti figghi sunnu orfani, è fù cunnisciutu com'è Kazan. Ma l 'usu di a frasa in stu senzu appi lu valuri ironicu. Piuttostu, era barbed: la frasa statu usatu in u rispettu di un zitellu lassatu senza genitori è li deti in u cura di cuntrati in una cultura stranieri à ellu.

idioma oghje

Ancu s'è tanti anni sò passatu dapoi quelli chì evenimenti luntanu, idioma "Kazan paroli" hè aiutata entrenched in la lingua è hè anchiamènti usatu à stu ghjornu. Si pò esse intesu in cunversazione bassu, vede e pagine di puisia. Chì ùn tutte e Riflettu nantu à u sensu storicu di a spressione, ma aduprà abbastanza à spessu.

Meaning phraseologism "Kazan paroli" in una cummedia su cosita cunt l'New Year Vladimira Mashkova, ma u sensu hè imbarcati in ella, piuttostu, una barbed, piuttostu chè ne. A cosita circa la ragazza Russian, insegnante, prova à truvà u so babbu, chì ùn hà ancu cunnosce circa a so nascita. A so lettera emi istante, trè omi, ognunu di li quali pudia esse cusì, si circava di. Chì hè una ragazza, finu à pocu cunsideratu à esse un paroli urfaneddi, trovu sulu tri granni babbi!

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.