FurmazzioniStoria

Marchjà daretu à tempu: cumu è quandu u prima televisioni

Da li primi tempi, omi anu avutu di sapianu ochju granni distanzi. Sta brama chì càmpanu in fàuli e liggenni. Ci sò parechje storie di specchi a magia, minori, è altri mezi fata magicu di trasmissioni imagine. Ma pi fari stu sognu una rialità ùn pudia tantu longa fà - appena à u principiu di u 20u seculu, e quandu lu primu TV - pariva un miraculu. TV Modern hè digià videndu cum'è qualcosa self-evidenti, è nimu pensa di stu invenzione cambiatu u mondu.

TV: Comu si tuttu si messe

Portante, fora li primi ricerchi teorichi è pratica nant'à u tema di televisiò si messe à u fini di u 19u seculu. In 1880, scinziati - American E. Sawyer è Frances Luna Leblan, uffertu u principiu di basi di funziunamentu di televisiò, ma u so finalization hè lu ncigneri tedesco chjamatu Paul Nipkow, chi cchiù appressu patented sta tecnulugia. U so principi di basi sunnu li sicuenti:

ogni elementu ritrattu di scanning è sequentially, linia di ligna e quadru da quadru trasmessi prestu. U dispusitivu, titulu di discu Nipkow, pariva un discu tubu incù un diamitru di 50 cm, chì sò stati i buchi misi. Scanning Image svorgi da u raggiu, è l 'allungamentu trasmissioni di i signali tutu in lu esisti. A prima televisioni era dinù dutatu cù un discu tubu incù e so tane, chì si trovanu daretu à l 'lumera, neon, ma u prucessu narrow statu rializatu in ordine riversu. Cù sta imagine sistemu sèmplice fù pruittata supra a lu schermu. Era la prima TV in u mondu sanu, basatu supra disignu chjinata miccanica, dunque la trasmissioni di a qualità ritrattu ùn hè pussibili. In stu fattu, i gruppi televisiò miccanicu durò un pocu cortu tempu.

Quandu lu primu Corée televisiò rayon-basatu

In u 1888, grazia à u fisicu tedesco Genrihu Gertsu, di u mondu amparatu di l 'effettu photoélectrique. Scinziatu trovu chì luce attaccaticcia u elettricità, ma ùn pudia diferenze di spiigà è ùn dice a natura di u fenomenu. È solu in u 1905 si hè pussibili fà Albertu Eynshteynu. In 1879, scinziatu English Uilyam Kruks creatu prima Corée du-Sud è aprì a storia - l 'phosphors rossa, quand'elli sò sposti à i raggi Corée. Cusì messe u periodu di gruppi televisiò Corée du Sud, chi vi jeru si sparse in u mondu. In u 1936, quandu i primi televisiò in u tempura, u laburatoriu di ricerca americanu guidatu RCA scinziatu Russian Zworykin, accussi si eni cunzidiratu lu funnaturi di televisiò muderna. In u 1939, RCA dimustratu a prima lignu televisiò di pruduzzioni di massa, canusciutu comu RCS TT-5. Quandu lu primu televisiò, ch'ellu era una grande è pisanti scatula di lignu, armati cù solu un screnu 5-parmu. Qualchi tempu malostrochnye (miccanica) sistemu TV coexisted cun ilittronica, ma versu la fini di l 'night di u 20u seculu, si cumpritamenti sustituitu i dispusitivi ilittronica.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.