Arte e spettacoliArte

Makovsky Chjami Egorovich: biografia, carrera

Makovsky Chjami Egorovich (1839-1915) - una bella cuntenti di la furtuna - crisciutu in un ambiente induve tuttu rispirava, arte. Iddu hà amatu bellezza in tutti i so formi è Pifania è curri u so catturaru nant'à u so canvases.

a famiglia Makovsky

Makovsky grande famiglia, cumpunuta di babbu Yegor Ivanovich, chì hà amatu l 'arti di distingués è fattu assai pi criari la Scola di Pittura e scultura in Moscow, cantanti bedda matri Ljubov Kornilievny, trè figlioli è dui sureddi chi biviant in una grande appartement à accoglia i Moskva, fiume, terrapieno. U Kremlin hè videvule da a li finestri. In lu ci era Glinka, Gogol, Pushkin, Shchepkin, è più tardi K. P. Bryullov, VA Tropinin. Tutti i zitelli crisciutu, p'asempiu la tutalità di u so babbu, à sente à conversations circa art, mùsica, teatru e littiratura. Babbu si rifirisci reverently à l 'arti, cunziddirannu ca nun instills in un' umanità persona. Si travaglia incù i so figlioli, insignava à elli à fà quelle di i so antiche raru. Ma in particulari di i zitelli I fatti Tropinin, chì seguita attentamenti daretu à elli. All di li addivintau poi artista, ma travaglia in differente austriaca. Makovsky Chjami Egorovich, partendu dicimi da quattru anni à dodici anni, principia à arrivare educazione prufessiunale.

Anni di studiu

In 1851 inteligente picciottu trasiu la Scola Moscow di Painting. Avìa i prufessori MI Scotty è SK Zaryanko. Ma una grande influenza nantu ad ellu è Tropinin è Bryullov, chì era tandu à l 'àpici di fama. Sei anni, in sa scola a curriri comu un lampu, è avà Makovsky Chjami Egorovich in su 1857, mandonu à cuntinuà i so studii in St. Petersburg, à l 'Académia d' Fine Arts. Era interested in pittura, storica. È in u quinta annata di a furmazione in 1862, arriciviu u pusessu di a pittura, "A voline di u figliolu pretender Dmitri Aÿ Borisa Godunova." Hè scritta cum'è un travagliu stòricu romantica. Ma un annu dopu, pappajaddu a mettiri supra lu tema pruposta da u Academy, Makovsky Chjami Egorovich vinia fora di l 'Académia d' Arts. Iddu ricevutu u titulu di solu 2 gradi l'artistu. Assai più tardi, ci avissi addivintatu un academician.

Getting passé

U ghjovanu artistu ùn fù fattu aback. Ch'ellu avia digià fatti fama da scrivennu un ritrattu di a Tsar libbiraturi di la Ambasciata Russian in Londra in un tempu assai cortu, tutti in una sessione. Stu attente à u so travagliu di a famiglia reale ùn hè furzatu à aspittà di ordini da u clienti qartiè. In u 60s l 'artistu hà travagliatu nantu à i ritratti di persunaggi. Certu, u novu è i so prufitti. Cum'è un risultatu, Makovsky Chjami Egorovich Iddu si la gloria brillanti ritraversando. U so ritratti furmali sò assai bedda, comu in culore e cumpusizioni. Coquille stanzi scritti cu ciatu di luce et tissu trasparente e rigati, giuielli spumante nant'à e so mani, capizzuni, aricchi, pavimenti, cornice, sashes elli l 'òrdini. Tremenda psiculugia disclosure dipintu u caratteru ch'elli ùn differ. Ma ùn micca bisognu di i so clienti.

Ritratti di i membri di a famiglia reale è u so rigina

Da l 'assai ghjovanu à l' assai vichjàia sarà una corte pittore Makovsky. Iddu urdinò lu ritrattu di lu Mpiraturi e Mpiratrici, u granduca è Duchessa, è u so ambiente-alta fascismo. Tutti issi quadri riflèttiri li fa crìsciri aptitude tecnicu di l'artistu. Aesthetically ch'elli sò solu piacia à l 'occhiu. Bella è i mudeli pà iddi stissi è tutta a guardii attornu a li. "Portrait of Cuntissa Maria Mikhailovna Volkonskaya" svorgi contru à u fondu di u spechju drapes Borgogna. A sedia, assai nantu à quali si trova la Cuntissa, scarlet, tagliata cun d 'oru, e supra lu AMMACCANTE ittatu supra li niuri cu trim Maria. La testa di la Cuntissa cù un cuntu li capiddi liscia studiata cù nerite scura cù gioielli, chì vene cù u stile, di l 'abbillimentu u collu. mudellu padrona Snow-biancu competes cun finezza peddi bianca di e mani è e spalle. U so collu annata hè studiata cù un nastro blue, pinni e brooch cun emeralds. In a so manu, bedda cu braccialetti è i chjerchji, - francese fan mezzo-aperta. Ricami da u goccia-davanti à l 'orlu di i fiori vitreous è dicurazioni fogliame completes la padrona. U mudellu hè prucessu dignità tranquillu.

domesticity

Qualchi tempu Makovsky staciuni in u stile, di realisimu. Quissa hè un periodu di assai pulèmicu cu la SC. Makovsky Chjami Egorovich, quale i dipinti riflèttiri li dipinti Fola nantu la vita dî pirsuni strasurdinariu in St. Petersburg, per esempiu, "dona", o "Belgium", nunda à fà cù rialisimu critica hannu. Ma era in l 'anni '70 Makovsky diriggennusi cchiù vicina a lu munnu, musicali di Petersburg in 1866 è sposa attrice Elena Timofyevna Burkova. In a so casa, cuntenti è accuglienti ci sò animali, musicanti, cantadori è i membri di a "Loi manciata". Ma la cuntintizza di un ghjovanu coppiu si ne fora per esse cortu-abitanti - a moglia addivintò gestu cun: tuberculosis è mortu in lu 1873. In 1874, "ammenzu u da di u ballò," l 'artista Makovsky Chjami Egorovich cunfidenza cu una zitedda di culpisce beauty - Sami Pavlovna Letkovoy. Idda hè micca solu bella cum'è un anghjulu, ma musicali. Her soprano, è negru Ye hè micca solu bella, ancu-lieu, vulendu, ma hà ancu un bellu baryton, canta u stadiu prufessiunale. So taliari nanzu u matrimoniu Makovsky Chjami Egorovich. U ritrattu di u so propriu. In generali, u matrimoniu hè accadutu in 1875. A diffirenza ùn li hà disturbu in vinti anni. Ma in 1873 - 1876 anni, l 'artista ricatu a l' Africa, e cchiù pricisamenti, in Cairo. Da culà, u artistu dipinti e traduzione Makovsky Chjami Egorovich vìa esoticu. U so culori hè luminosu in u livente incù imagine piena di vita cunvinzione. A bellezza fata-racontu e pitturisca, birrerie un gustu piccante, di l 'Est, a pittura di "The allargamentu di Sacred Pulitura in Cairo" (1896), lignu p'addivintari lu mpiraturi. a famiglia Makovsky stà in Parigi, u scontru ci cù a famiglia Viardot, po in San Pietroburgo, cumunicari cu artisti Russian. U so matrimoniu, ca curri finu à u 1898, hè natu tri figghi. Ma l 'artista Dogana tracciau lu attenzioni di u vulendu bellezza Maria Alekseevnu Matavtinu, i quali si maritau doppu lu divorziu. Stu fronti avutu quattru figlioli. L'artistu li piacia à piglià è i zitelli, è ritratti di famiglia. Si tinni assai assai.

Dipinti su temi storicu

Makovsky ricevutu da a so passioni babbu di cugghiennu e cullezzione. Si circarà sempre e àvi voci di a vita antica, essayer, piante, chì ponu tandu esse usatu in a pittura. Compositionally, ùn s'assumiglia à un stadiu tiatrali, cum'è un artistu hè sempre stata interested in teatru. Vergogna à un "missi" un ritrattu pò esse cunsideratu "festa Boyarsky nozze in u XVII seculu" (1883). Stu multi-figura pittura dicurativi attaccaticcia, abbunnanza arechja disegnata voci frati soi (mùscanu), stirà oltremare e tazzi di vari formi tuhaf, panni esoticu è cauciucata di brocade è rytogo villutu. Festa vene à compia, è fà una pignatta signature - un cignu. A pittura, comu tanti àutri travagghi di l 'artista, "manca" in altrò, a prima ch'ella hè in America, è avà - in i Paesi Bassi. Also, vivaci e àutri òpiri par l'artiste, seguita dopu - "Negru di u càmera à l 'altare" (1890), "o di basgiammi rituali" (1895), basatu nant'à un episodiu di u rumanzu da Tolstoy "Silver Prince", è tanti altri, in sta seria. Opare deve esse cunsideratu arechja, rughjonu assai ditagli, détails in tutti i so capelli, prufitta di i so culore d 'oru, o arghjentu cumune. Esoticu "Boyarsky Genre" inventata Chjami Egorovich Makovsky. Description of images di pocu adopru, solu 'ochji di u scrupoloso e iddu mostra u filu di cauciucata è dicurazioni di i loca, è i magre peddi dillicatu u feroci di li fimmineddi, a so timichezza, divisi polychromatic. Tutti stu hè stranieri assai affettu, è a maiò parti di l 'òpiri sò in cullezzione privatu u strangeru. Makovsky Art anticipò la nascita di China è Art Nouveau. Hè dinù appena matruzza bellezza irriali.

teste di i zitelli di e donne è

Issi picculi dipinti era sempre assai pupulari. Bella faccia a lu boyaryshen blu appena dà un casu a tuccari purezza l'figghjola e biddizza, cauciucata schjuma lati, perline multi-fila, attaccatu a bancarella. ochji tempurale chì vulete affucatu, Eyebrows a sable scura vrazlet, labbra rossu cù scorni risuscitatu - tutti i admirable. No ricchezza ch'elli curputu cunseguenza, o publicatu in u carti pustali.

a morte l'artistu

Makovsky Chjami Egorovich, quale biografia nant'à u friscalette, ci hè statu un felice, morse pocu nanzu i rivuluzioni, in 1915. Era settanta-sei anni. Lascendu una lascita impurtante, parte di u quali hè vindutu à a vèduva. Idda hè intarratu in artistu St. Petersburg. Ma dopu à i fatti, rivoluzionariu di i sta tomba era persu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.