FurmazzioniStoria

Literature 18th century

XVIII seculu hè u seculu di i Lumi. Iddu assurbutu l ' anticu a cultura è a rializazioni di u Rinascimentu. Enorme mpattu supra scienza, ètica e morals avutu una literatura di u 18u seculu, chì hà fattu un cuntributu spirianza a cultura munnu. Lumi asìstinu a Rivuluzione francese cambiatu cumplitamenti l ' ordine suciale di l'Europa.

Literatura di u 18u seculu, sirvutu funzioni più pedagogica, si heralds addivintau lu granni filòsufi e scrittori. Iddi avianu una quantità liccione, di a cunniscenza, a voti encyclopedic, è micca senza raghjoni à crede chì solu una persona Caracciolo pò canciari 'stu munnu. Si purtò i so idei umanisticu attraversu litteratura, chì era piuttostu principarmenti di treatises filusòficu. Sti travagghi foru scritti di una abbastanza larga gamma di lettori, rinisciu a pinsari e ragiuni. L'autori di spiranza à esse intesu da più ghjente.

Trà u 1720 è u 1730s hè chjamata classicisme idee. U so cuntenutu principali era u fattu chì i scrittori sò babbiàvanu munarchia assuluta, basatu supra li siquenti sunnu asempî di l 'arti e di letteratura anticu. In sti travagghi sentu pathos è heroism, chì sò solu à l 'idea di a creazione di u Statu di paradisu.

letteratura straniera di u 18u seculu, fattu assai. Idda fu capaci à mustrà i caratteri chì sò veri ribelli. Per sta categuria di ghjente ugualità, fraternities è a libertà sò i priurità principale. Però, si deve esse nutari ca sti caratteri sò cumpletamenti tichja di r'individdualitati, ribomba, ch'elli sò solu spiaghja passioni.

In locu di i Lumi classicisme vene rialisimu Lumi chì danu litteratura di pòpulu vicinu a l 'cuncetti. letteratura straniera di u 18u seculu, ricevutu una nova direzione, una di più realistu è dimucràticu. Scrittura sò allegria à un omu chì discrive a so vita, da pinghje u so dulore è ag. rumanzi Lingua è puemi di scrittura spinge i so lettori di misericordia è di cumpassione. populu Caracciolo di u alfabbèticu 18u seculu, a leghje l 'òpiri di Voltaire, Rousseau, Diderot, Montesquieu, Lessing, national, è Defoe. U principale caratteri - populu strasurdinariu chì ùn ponu sustiniri la morals publica, assai facili è spissu helpless. L'autori di sti travagghi sunnu ancora assai luntanu da imagini letteraria modu realistu di i miti di i seculi u 19u è 20u, ma hè vidisti una passata impurtante versu una di più vitali descrizzioni caratteru.

literatura Russian di u 18u seculu, nasci da la lettura di Petru I, hè pocu sustituì u postu di classicisme Caracciolo a realisimu. rapprisintanti mpurtanti di stu pirìudu era autori com'è Antiochia Cantemir Trediakovskii è Sumarokov. Hanu creatu una terra fertili nant'à tarra Russian di u sviluppu di talentu littirariu. Nigà meriti Lomonosov, Fonvizin, Derzhavin, Radishchev è Karamzin. Avemu assai ancora hannu i so talenti è a citadinanza.

Letteratura inglese di u 18u seculu, caratterizata da a furmazioni di parechji indicazione differente. The British era lu primu a usari tali austriaca comu cunti suciale è a famiglia, chi apparse in talentu l'Richardson, Smollett, Stevenson, è, di sicuru, Agile, Defoe è national. A scrittura di l 'Inghilterra era à mezu à u prima à criticize ùn l' ordine burghesi è i stessi, e so murali è burghesi valori etichi. Tuttavia, Dzhonatan Svift viduta in u so sistemu irunia è assai burghesi, mustrà à i so opari latu più negativu di la. Letteratura inglese di u 18u seculu, si prisenta comu nu finominu ciamatu sentimentalism. Hè pienu di pessimisimu è mancanza di a fede in u ideali e vucazioni hè solu in i sentimenti tendini à amore u cuntenutu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.