FurmazzioniScienza

L'invernu

Hè ùn sicretu chì u solstiziu - un pocu di tempu differente di annata, chì hè carattarizatu da u ghjornu shortest e la notti tempu di l 'annu. Ghjè un fenomenu astrological hè assuciata incù u muvimentu di i corpi cilesti. Solstice cade in u 21 o 22 di dicembre. E se a serenità addivintò Augusto nzinu a stu mumentu, dopu à ellu osservatu un accrescimentu prugressiva.

Ghjornu di u solstiziu era di granni significatu simbolichi di e culture anziane. Quasi tutti li paisi celebrata stu ghjornu in a so manera, è qualchi san sò statu cunsirvatu a stu jornu.

Ghjornu di u solstiziu e Spagna: ciò chì hè a diffarenza?

Nunustanti lu fattu ca sti termini sò à spessu ci hà imbrugliatu, si sò antìtisi. Solstice si pò veda volte un annu, a dìciri francu - in dicembre è di ghjugnu. mesi inguernu serà marcatu da u notte tempu, è di ghjugnu - u ghjornu di tempu.

À spessu, u Spagna solstiziu cunfusu incù ciò chì hè tortu. Spagna dinù usanza volte à l 'annu - in May, è di settembre. In issi tempi di u ghjornu hè dura esattamente u listessu cum'è a notte è.

L'invernu in la cultura di l 'anticu Slavs

L'antica Slavs cridutu 21 dicembre (Solstice) u principiu di l'annu novu. Ddu iornu si messe un mese kolyaden. U statu hà cridutu chì a certe volte di u ghjornu hè natu lu novu diu suli - Kolyada. Stu Cristu hè simbulizava bona camping è a racolta. Chì hè per quessa a festa in lu so 'onuri duratu circa 21 ghjorni.

À tempu di Natale genti vistuti in nova, panni cari, tavule, coperto è vulutu autra bona furtuna. U Slavs cridiani chì u novu annata ghjente passà esattamente cum'è si scontra. In più, u solstiziu d 'invernu fù cunsidaratu un piriudu magicu quandu i ligna trà u mondu vivant e forze scure addivintò assai magre. À Chiedi luntanu di spìriti maligni locu Diavule stati custruiti, è genti vistuti in custumi di l 'animali è omi Supernatural.

Un altru tradizione bellu - si kolyadovschiki. Young carusi incascià in picculi gruppi, è andonu da a casa, a casa, congratulating i patroni u annata vene è chì venenu à bon viaggiu e pruspirità. È comu na ricumpenza giovani cantadori ricevutu dolci è altri trattà. Incidentally, sta tradizione hè sempre viva in stu ghjornu.

solstiziu e tudischi di Natale

tribbù girmànichi dinù celebrata stu ghjornu cum'è u so puntu di passaggiu ntra l 'anni è i novi annata. Like a Slavs, i festi sò accumpagnati da i fochi. U puntu fundamintali - hè un lumi simbolichi di grande azzioni, charbon quali hè po mmiscatu cu la grana. In agghiunta, case, carrughji è arburi doti cu brucia lumini - perchè ghjente dumandatu aiutu è a prutezzione di i spiriti di i so antenati morti. Par la via, u focu, divintò u mudeddu di l 'abbillimentu mudernu di cullane.

Ma chì ùn hè tuttu. Here I nasciu la tradizzioni di der la casa cu rami di arburi cherza - arburi di Natale, gui, edera è linda. Sti decoru era un sìmmulu è nustalgicu di chi a notte è u fretu periculu chì partenu.

L'invernu, è u so rolu in a storia

In fatti, stu tempu di annata hè cunsidaratu un magicu micca solu in tribbù girmànichi è slavi. Sò celebravanu l 'anticu Celt, comu puru l' abitanti di l 'est, cumpresi China è Japan. Per seculi, l 'abbitanti di lu munnu anticu timendu so dii, joué offerte è a fede di u futuru.

Ma avà, qualchi san sò statu cunsirvatu. Solu avà genti attornu a lu munnu, celebreghjanu a Natale. Iè, hè bellu, chi la nascita di Ghjesù ùn hè scritta in rinchjusu à ogni ghjornu, è parlò à u veranu. Solu parechji anni dopu, Day Christmas fù cummossu di a fine di dicembre. È à issu ghjornu ristau tradizioni pagani cum'è l 'arvulu di Natale, varios di gui, colinde, cena e rigali.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.