RilazzioniAmicizia

Lettera suldatu

Amore? Iè, iè hè cum'è u sintimu di una parsona chì ùn hè, mangiare, ùn lu spìritu di u expansions chì sò nantu à u largu è pura ancu una di zitellu. Iddu? tutti avà circa qualchissia pensatu, o si rammintò calcosa. Amore di u so figliolu? No, ùn circa l 'amuri a quistioni. Dì, di cui nomu si prununzia Strood! Avemu amuri? Iè, a vita è in generale hè digià tanticchia cu tutta la dumanna! Pudete ancu pocu à ragiunà nant'à issu sughjettu, ùn ci hà da esse assai liti e traduzzioni sbagghiati. So I Ùn vi dà ogni filosufia pinseri, comu tanti sò dettu, è aghju pussutu navryatli calcosa à aghjunghje à u. I appena vulete à mustrà un excerpt da l 'ordine di u suldatu.

"Bonghjornu, caru. Avete dumandatu s'ellu vi avia scurdatu, accussi comu po 'noi? Dicendu chì ellu stessu ùn pensi? , ma ghjè in vanu. Bè, nunda tù Mulateri Di L'sapere, voi I Chrono, tu in mè. Comu a lu iornu. M'arricordu vi stati stannu in la forma, tù avia assai di genti 500 e forsi tutti li stissi, è vi sò dumandatu ciò chì vi sò differente, tantu ùn aghju micca di risponde, cum'è u tempu ùn saria abbastanza. È a forza ùn avia ddà a parrari. I francisata troppu scritti, leghje, è pò da sapere vuci di me matri.
"Just lu ciavuru di voi tantu, tantu particulare, cù un gustu birrerie è abbituatu. In iddu è caduta in amore hè facile. Me è paura avete nunda, nuddu duluri, ma s'ellu vi hug accasu à u dulore, tantu I preparatu a suppurtari. È à sera hugs e mani sò canzoni, ch'elli sò un riflessu di a vostra anima. cum'è per se humming un soprani, sonnu sottu una ùn grande usure. è in a matina, caffè mane nant'à voi ùn vi aspittà, i passanu una manu nantu à a so faccia, è tù ùn svegliati, pò, sognu di qualcosa qualcosa magicu. è aghju longu sonnii ùn sognu, vi addivintau lu mo sònniu, mio sunnari e guditi IX, cum'è una droga, sai? Ghjè à voi volte capisce, cunfidu présenter, ùn bocca, a so, ùn i spaddi, è certu firucia, a so anima. È à mè l 'altri, è ùn tocca toi basgià tutti i to vulintà, è aghju a manu vulemu tena i vulemu, è si raligrava cun mè è di lacrimi nun fàrilu capiri, quandu mali. Dopu à tutti, mi sugnu nuddu, Socu per voi. Arriti à mè in a duscia, in un film puri à mè u vostru dulore vi tene sempre, a to cuntintezza, u vostru mondu, scàrichi di u linguistiche. a palma hè manghjatu in u vostru antiche, è chì saria in gradu di rompe i nostri mani. Noi ùn tuccherà un anellu à determinà 'amore, avemu un sonniu cumune. Avete trovu rifughju in a mo braccia, è eru u futuru in i vostri ochji, chì di i millai di suldati vydatut pàtria. ' "

Credi in amore, o micca, hè a toia! hè ghjustu una lettera da smearing lacrimi lu russu, ca vi autumàticu i suldati, vicinu à u vostru core.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.