FurmazzioniScienza

Lens: tippi di lens (fìsica). Forma di racoglia lente errant òttica,. How to definisce u tippu di lente?

U lens tendini à avè una superficia vinculum, o quasi vinculum. Si pò esse convex, concavu o di chiana (raghju di infinita). Hà dui supirfici pi menzu ca passa di luce. Ci ponu esse cumminata in versi a furmari sfarenti tippi di lens (foto datu dopu a stu articulu):

  • Sè dui supirfici sò convex (armenu metallo) parte centrale hè finesse u bordu.
  • Lens cun zoni convex è concavu hè chjamatu u meniscus.
  • Lens incù una superficia appartamentu hè chjamata una Trinci-concavu o Trinci-convex, sicondu à a natura di l 'àutri, sfera.

How to definisce u tippu di lente? Andemu esaminà sta in più tecnica.

Cugghiennu lens: tippi di lens

Priscinniri di supirfici coupling | s'è i so usi in la parti cintrali hè più cà i spiculi, sò disciplinatu da a cugghiennu. Hannu na lunghizza aperture pusitivu. Li siquenti tippi di converging lens:

  • Trinci-convex,
  • biconvex,
  • un concavo-convex (meniscus).

Iddi sunnu chiamati "pusitivu".

lens diffusioni: tippi di lens

Sè a so usi hè diluente à u centru di a lu bordu, sò chjamati ghirlanda. Hannu nu nigativu lunghezza aperture. Ci sò certi tipi di ghirlanda lens:

  • Trinci-concavu,
  • biconcave,
  • concavu-convex (meniscus).

Iddi sunnu chiamati "negativu".

cuncetti funnamintali

I raggi diverge da una surgente puntu d 'una sola puntu. Sò chjamati Fasciu. Quandu u raggiu t'avissi a lente, ognunu Fasciu hè refracted da cambià u so direzzione. Per stu mutivu, lu Fasciu pò nesciri lu lente in un divirgenti di più o di menu.

Certi tipi di lens òttica di canciari la dirizzioni di i raggi cusì ch'elli cunverghjini à una sola puntu. Sè i surghjente lume hè colpi almenu in u luntanu aperture, lu Fasciu converges à un puntu chì, almenu à a listessa distanza.

imagini Real e Virtual

A surghjente puntu di lume hè chjamata oggettu valevule, è lu puntu di cunvergenza di i travi di li raggi pruvinenti da lu lente, ci hè una imagine valevule.

Impurtanza hà una partita di fonte puntu distribuitu più di solitu una superficia appartamentu. Un esempiu hè l 'imagine supra lu biccheri terra, luminoso, da daretu. Altru esempiu di i filmstrip hè Illuminert da daretu cusì chì u lume di lu passatu à traversu l 'lente, piccatu lu imagine supra nu schermu appartamentu.

In sti casi, pinghje u n'aeriu. Puntu nant'à i billet imagine 1: 1 currisponde à i punti nantu à l 'apparecchiu di n'uggettu. Lu stissu vali pi la stanza, ancu s'è u ritrattu isciutu pò Y incù u rispettu di l 'oggettu da cima à fondu o di manca à dritta.

Toe-raggi a unu puntu crèa una vera imagine, e la diffirenza - imaginariu. Quandu si hè chjaramente stirminiu diliniati nant'à u screnu - hè valevule. Sè u listessu imagine pò esse vistu appena da cherche à traversu l 'lente versu la surghjente di luce, hè chjamata imaginariu. Riflessione in lu specchiu - imaginariu. Un ritrattu chì pò esse vistu à traversu un cannucchiali - oltri. Ma l 'projection di u lente Camera di i cosita dà una vera imagine.

focal ratio

lens Focus pò esse trovu da passari attraversu lu in un raggiu di raggi tempu. U puntu à ch'elli apòstuli riuniti, è si hà da ritruvà F. A distanza da lu puntu aperture di u lente hè chjamatu u so lunghezza aperture f. vi pò fari tanti sauti i raggi tempu da l 'autru latu è cusì à truvà F nantu à dui ganghi. Ogni lente hà dui dui F è f. Sè hè abbastanza magre paragunatu à a so lunghezza aperture, l 'ùrtimi ya environ uguali.

Accalappianani è Vintu

Carattirizzatu da una pusitivu lens lunghezza converging aperture. Forma di stu tipu di lens (Trinci-convex, biconcave, meniscus) accurtà i raggi vinia fora di li, di più chè iddi hannu statu ridutta à issa. U lens cugghiennu pò esse furmatu com'è una vera è un imagine imaginariu. A prima hè furmatu solu s'è u luntanu da u lente à l 'uggettu hè più grande chè u aperture.

Carattirizzatu da una lunghezza diverging negativu lens aperture. Forma di stu tipu di lens (Trinci-concavu, biconcave, meniscus) raggi dilujùtu più cà ch'elli eranu ripudiata nanzu escia à a so superficia. lens diffusioni di creà una imagine virtuale. Solu quandu u cunvergenza di u còmicu rays significativu (ch'elli cunverghjini sicuru trà i lente è lu puntu aperture nantu à i muntagni) raggi furmati pò sempre cunverghjini a furmari na vera imagine.

diffirenzi mpurtanti

Si deve esse assai primurosu di a distinguiri cunvergenza o identità di u cunvergenza fasci, o lente identità. Types of lens è Puchkov Sveta pò micca esse u listessu. Raggi assuciata incù un puntu oggettu o imagine, sò chjamati divirgenti ca si "scappava" è cunvirgenti si "incascià" inseme. In ogni coaxial sistemu otticu òttica culonna hè u chjassu di i raggi. U raggiu di longu la culonna passa senza alcunu cambià di direzzione per via di anglé. Hè, in fatti, un bon definizione di a culonna òttica.

Fasciu chì hè diriggennusi luntanu da u luntanu di a culonna otticu hè chjamata divirgenti. È quellu chì hè à lodare U fraulettu à ella, hè chjamata cunvirgenti. Raggi paralleli à u culonna òttica, sò i cunvergenza zeru, o identità. Cusì, quandu parlu di a cunvergenza o identità di lu Fasciu, si currelati incù u culonna òttica.

Certi tipi di lens, la fìsica di u quali hè tali chi lu Fasciu hè deflected à una grande arrìvanu a culonna òttica, sò scritti. Iddi cunverghjini raggi cunverghjini di più è divirgenti diriggennusi luntanu menu. Ci sò ancu capaci, s'è a so forza hè bastatu per stu scopu, fà un fasciu di tempu, o cunvirgenti. Similaire diverging lente pò dissolve raggi di più diverging, è converging - pi fari i corri o divirgenti.

occhiali Magnifying

A lente incù dui supirfici convex finesse in u centru di a lu bordu, è pò ièssiri usatu comu na semprici magnifier o Elenco. In stu casu, u usservatori cherche à traversu a so imaginariu, grande imagine. U lente Camera, parò, formanu u cosita o temperature attuale di solitu ridutta in taglia cunfrontu cù l 'oggettu.

spettaculi

A capacità di u lente a canciari lu cunvergenza di lume hè chjamatu u so forza. Hè palesa in diopters D = 1 / f, induve f francese - lunghezza aperture in metri.

In u lente cù u putere di 5 diopters m = 20 cm. Chissu ìnnica diopter optometrist scrivennu bichjeri, Cialis. Per esempiu, si havi ncidutu 5,2 diopters. In l 'Attellu finitu workpiece piglià 5 diopters, isciutu in u pasquale, è un pocu mi una superficia di aggiungere 0,2 diopters. U principiu hè chì per lens magre, in u quali dui lochi sò vicinu a iddi, si osserva regula chì a so putenza nu tutali hè la summa di ogni dioptre: D = D 1 + D 2.

cannucchiali di Galileu

In tempu di Galileo (lu principiu di XVII sèculu), signalisfuttenti in Auropa era largamente disponibile. Ch'elli occupanu à esse sanu in i Paesi Bassi è distribuite da ambulanti carrughju. Galileo intesu chì calchissia in lu Netherlands mette i dui tipi di lens in un tube, di uggetti luntanu parenu più. Iddu usatu una lente telephoto avà in una fine di u prima, è una ghirlanda oculari cortu-tiru à l 'altre fini. Sè l 'focal ratio lente uguali a m e va e oculari f francese e, la distanza tra li duvia esse f francese FRATELLO SOLE SORELLA -f e, e la forza (magnificazzioni roughshark) f FRATELLO SOLE SORELLA / f E. un tali modu hè chjamata pipa Galileo.

Cannucchiali hà aumenta 5 o 6 volte, paragunabbili sulu a t'accumpagna tinia-manu cuntimpuraniu. Quissa hè abbastanza di tanti passiunanti assirvazzioni astronomical. Pudete facili vidiri lu Piena lunare, quattru lunas di Giovi, i circuli di Saturnu, la fasi di Vèniri, nebulae, è nessi stidda, accussì comu li stiddi faintest in u Way funtana.

cannucchiali Kepler

Kepler intesu parlà di tuttu issu (si corresponded Galileo) è custruitu un altru tipu di cannucchiali cu dui lens cugghiennu. Unu in u quali un grande bastimentu aperture, una lente, è unu in lu quali hè menu - i oculari. A distanza trà elli hè uguali à f francese f francese E FRATELLO SOLE SORELLA +, è u magnificazzioni roughshark hè f francese FRATELLO SOLE SORELLA / f E. Stu Keplerian (o astronomical) cannucchiali fonda un imagine Y, ma di li stiddi, o de la luna si ùn conta. Stu schema hà datu una di più ancu, illuminazione di u campu di vista di u telescopiu Galileu, è era più còmuda à aduprà cum'è si permette di tene a to 'occhi in un postu fissu è vede tuttu u campu di vista, da a riva di mura. U dispusitivu permette di ghjunghje ne à un accrescimentu supiriuri tubu Galileo senza seriu deterioration.

Tramindui telescopes soffre da francese aberration vinculum, favurèvuli à una imagine micca cumplittamenti anche, è francese aberration Medispro, chì fonda fringing culore. Kepler (Newton) pinsatu chì sti difetti ùn si pò superari. Iddi nun anticipate chì ùn ci pò esse tippi di lens achromatic, la fìsica di u quali hà da esse cunnisciutu solu in lu XIX sèculu.

cannucchiali riflittendu

Gregory pruposti chì cum'è u lente pò ièssiri usatu specchi cannucchiali, postu ch'elli mancanu fringing culore. Newton pigliò stu scopu è creatu un cannucchiali Newtonian la forma di un specchiu Siscia concavu è un oculari pusitivu. Iddu purghjiti u campionu di u Royal Society, induve si ferma à stu ghjornu.

cannucchiali Single-lente pò pruittari una imagine supra nu schermu, o cosita. Per ghjustu accrescimentu abbisogna una lente pusitivu cù una distanza granni aperture, diri, 0,5 m, 1 m o parechji metri. un tali situazioni hè spessu usatu in fotografia astronomical. People S'elle cun ottica possinu situazione induve scintìfica lente longa assu dà aumenta più grande.

zoni

It has been pruposti chì l 'antichi curturi pò avè avutu telescopes, pirchi nun lu pocu vetru. U prublema hè chì hè scunnisciutu ciò ch'elli èranu usatu, è ch'elli sò, di sicuru, pudia micca furmari la basi di na bona cannucchiali. Baddi pò ièssiri usatu di più numarosi i picculi oggetti, ma a qualità à u listessu tempu era guasi satisfacente.

A lunghezza aperture di a sfera biccheri unicu hè assai cortu è custituiscenu una vera imagine hè assai vicinu à a sfera. In più, aberrations (luddie moderna) impurtante. U prublemu si trova in la distanza trà i dui supirfici.

Perciò, se vo fari un Udine interculturale spechju di bluccà i raggi, chì causari difetti imagine, si gira fora biccheri magnifying assai Bourg in una grana. Sta decisione hè stata attribuita à Coddington, un magnifier di u so nome si pò accattatu oghje à un picculu magnifiers tinia-manu a studiari assai picculi oggetti. Ma i tistimunianzi ca stu statu fattu prima di u 19u seculu, no.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.