A legeLege penale

L'autorità criminali di Volgograd: Yuri Ivanov, Stanislav Galkin, Anatoly Rogov (Tolasik), Vladimir Kadin

Volgograd hè una cità cù una situazione criminali inescule. Dopu a morte di l'autorità criminali è u "cardinal grisgiu di a cità" Vladimir Kadin, a distribuzione di putere duveranu quì, è l'assassini e attuali di assassiniu contra l'affari d'affari è l'affare di cità facini cum'è postu.

A situazione in Volgograd

À l'anni 1990, a cità di Volgograd era cunsideratu una zona nepertisivu di influenza di "lapurzii". A cità hè stata visitata parechji volte per l'autorità criminali, ma ùn puderanu stabilisce u cuntrollu.

E ragiuni per sta situazione

Ci hè parechji motivi di sta situazione in a cità:

  • L'agenzia infurmena chì sò opposti à strutture criminali.
  • In a cità, a struttura di cuntrollu internu di l'autorità lucali era stabilitu, chì ùn vulianu micca l'ingaghjamentu di fora di fora è di subordinazione à i ordini di quelli "vighjàvanu".
  • L'autorità di "lapurzii" hè limitata à l'amministrazione di e culonie (invece chì a situazione hè cambiatu).

Hè per quessa chì a cità hà sappiutu di stà in l'attività di "bugatti", invece chì un ingaghjamentu rigurosu aiutò à evitari u cuntrollu tutale di l'autorità criminali nantu à l'espansione lucali.

I gruppi lucali in Volgograd ùn anu micca una ghjerarchia è struttura stretta. Hè intrattinutu à u cuntrollu di e sferenze di l'affari è l'ecunumia chì puderanu fà legalità, sviluppà ligami in a pulitica è l'sport.

Vladimir Kadin

Per un bellu pezzu, u capu di u munnu penali di Volgograd era V. Kadin. Questu hè un anticu officturista. Duranti u piriu di perestroika hà sappiutu crià un gruppu cù u so cumpagnu Stanislav Galkin. U cumpagnu prestu prestu a "manu diritta" di Kadin è in un locu ufficiali di u travagliu, dopu avè fattu un postu di u vicepresidentu di Federazione di Boxing di l'area di Volgograd.

Frà e so subordinati includenu l'ex-colleggi, i capi di security officier è l'atleti. Dopu, un altru membre hà ingressu à u gruppu - Anatoly Rogov (Tolasik). Assicurò rapidamenti a fiducia è divintò un amicu struitu è confiare in Kadin è Galkin. U gruppu era impegnatu in u cuntrollu di i marcati, parcheggio, cumpagnie una cummercializazione illegale cun immubiliare.

Attempt by the "cardinal gris" di a cità

In i 90 anni Volgograd attirò interessatu in a gruppa criminali di Podolskaya da a regione Mosca. I membri di u gruppu eranu famusi per i so metudi cruel è riluttante à cumpruminu. In a cità, "pugnammi" fugliale. Duranti stu pirìudu, Kadin avia fattu e cinquettesimu attempte, ma i balbelli parevanu attiratu dopu l'autorità criminali di a cità.

A persequitazione di disiminazione criminali, è in 1997 un altru tentativu hè stata fatta nantu à u capu di u gruppu. Comu dichjaratu, i organizatori eranu membri di u gruppu chechenu. Doppu stu incidente, a relazione trà l'autorità criminali di Volgograd è i cingani si cumplicate.

I prossimi anni, l'autorità di Kadin furtificava. Nisuna seria pregunta puderà esse risolta senza ellu.

Carattere di u capu di u gruppu

Sicondu u circhiu vicinu, Vladimir Kadin era una persona aperta è bona. Hè facilmente comunicatu cun rapprisintanti di i mass media, sempre disposti risoltu, ùn hà micca passatu fora di i questi set. Hà trova una lingua cumuna cun politichi, atleti e capi di guvernu.

Cumu stessu Vladimir hà dichjaratu, ellu riceve in absentia una educazione juridica superiore in a cità di Volgograd. Hè intrattinutu in carità è hà incuraghjitu u sviluppu di sportu trà i ghjovani, hà parlatu contr'à contra di droga, aiutau i zitelli cun disabili. Ufficialamenti, hà travagliatu com'è vicepresidentu di a Federazione di Boxa di a regione Volgograd.

A split in l'agrupatu

À u principiu di l'anni 2000, u gruppu anu un spaziu cunflittu, è u trio hà distruttu, micca in modu amiche, ma cum'è inimitanti. I casi di l'incidente ùn sò micca sanu cunnisciutu ancu à quelli chì sò vicinu à Kadin. Forsi l 'opinioni di u futuru di a cità diferise, o a causa di a lotta per u dirigenti.

Aciuti contra Anatoly Rogov

Ci era rumore chì, in u primu Vladimir Kadin, vulia eliminà Tolasik. U mutivu di questa era u scopu di un amicu per fà a Regione di Volgogradu u centru di u trafficu di drogu. Tolasik hà attivamente impegnatu in u sviluppu di sta industria, è u prucedimentu da a venda di droghe invucatu in u cummerciale di a compia. Per mezu di cumunicazioni cù l'impresa di strutture statali, hà ricevutu cunghjunti di custruzione. L'autorità di un amicu amicu di u tribunale criminali di a cità crescenu veloce. Hà supportu da parechji membri di i gruppi di Mosca (Balashikha è Izmailovskaya) è trà i travagli di l'amministrazzioni di a cità.

Kadin hè forti cun resistenza ciò chì succede. Parechji pruvedii sò stati contr'à Rogov à quellu tempu, ma ùn purtate micca risultatu.

In u 2003, l'agenzia infurmazioni law carried over Anatoly Rogov. In u so appartamentu si truvò una automatica, una pistola è un kilogram è eroine. In l'annu dopu, 2004, Rogov hè statu condensatu à novi anni di prighjò.

A morte di Galkin

Dopu qualchì tempu Stanislav Galkin pèrdite in a so casa. Cumu l'avianu infurmatu da i media, u ghjornu di a so morte, era allughjatu in l'esercitu in u courtyard di a casa. In u territoriu di a casetta, u carru cù l'attaccu cacciò un passatu falsu. U guardiu ùn hà micca bè attendu degnu à u so studiu è hà fagratu l'ignurante. Videndu u pruprietariu di a casa, si scupreranu una cella automaticu. Per a cumpunizzioni finali di u casu, parechji tippi di cuntrollu fù accumpulatu in a testa. Dopu a cummessu u criminu, l'attaccheli sò partitu u territoriu, è u caru era prestu truvatu vicinu à a scena di l'accident, s'hè brusgiata. I criminali abbandunanu e so armi in u carru, è per ammuccià tutte l'evidenza, pusendu nantu à u focu. L'assassini è u clienti di u delittu ùn eranu mai truvati. In i circondi criminali, ci era rumore chì ùn pò micca esse statu senza Vladimir Kadin.

A liberazione di Rogov è u so pienu di vendetta

Dopu dui anni, Tolasik hè stata liberata nantu à parole. Tempiuamente, decide di stabilisce à a cità di Rostov. L'offisa di l'ex prima amicu hè crisciutu da ghjinches è cimi. Iddu vulia vultà in Kadin è piglià u so postu. Ùn ci hè micca altru viaghju casa. Ci truvi in u so ambienti una persona boni trattata fisicu. Andrei hà sirvutu in intelligenza è improvisu. Ellu cunvince à cumpagnà l'assassiniu di l'autorità criminali di a cità di Volgograd. Per l'assassiniu, u ghjovanu ùn avia micca avè ricivutu nulla, perchè era assumatu chì Tolasik puderia offeru à sparta u putere in casu di successu.

U calculu era micca cumplettu. Dopu à a morte di Kadin, un inconsolable amiga leali pippu di vultà in a cità, induve hè statu accettatu cum'è u so propiu. U capitu criminali hà sempre avutu parechji nemici è Rogov ùn avete micca pensatu. Ùn hà micca dettu solu una cosa: u possu fallimentu è a morte di Andrei.

Assassination di Kadin

Andrew hà apposta per u casu. Fècenu à seguitu u mira di parechji misi, hà studiatu u so schedariu, i pezzi favuriti, l'abitudini. Visitu a stessa istituzione cù ellu, è aspitevvi u momentu right. I guardi più tardi annunziu chì u zitellu era digià familiaratu, è li cunsideranu cumunità lucale. Andrew hà sempre vinutu in ropa differenti, cù e fimmineddi o in a cumpagnia.

A sera di u 18 d'austu, 2011 Vladimir Kadin hà decisu di visità u restu "Fa Sol". L'addevu localu hè stata locatu nò in a veranda esterno, ma dui guardiani si truvàvanu in una mesa vicine. Questa serata, Andrei avia ghjuntu avà statu stu restuurante è si sò sughente solu nantu à u bancu. Doppu aspittari, quandu i dui guardiani si distrajenu, ghjustu à Kadin è caccò à u stretta chì era sputica. Dopu à l'assassiniu, u penalità pricipitò à currià, ma i guerre neri ùn pèrdite u capu è, tentativu di mette cun l'assassinu, li sparò diversi volte. Andrei era ferutu. Ricendu chì ùn era più u puderà salvà da i so persegueri, ellu s'era suicidatu sparali à a so testa.

In a biografia è a cunnessione di l'assassinu rapidamente hà sappiutu per calculà u cliente di u delittu. A speranza di Anatoly Rogov per u ritornu hè culpita, ùn era micca vultatu. L'autorità criminali di Volgograd hà stabilitu una ricumpenza per a captura di Tolasik.

Malgradu u fattu chì a maiò parte di e evidenza amparò chì u clienti di u delittu era Anatoly Rogov, u culpritu ufficiale ùn hè micca truvatu, ellu ferma.

Cambiu di putere in Volgograd

Dopu à a morte di u "cardinal grisu" è di u capu di u munnu criminale, Volgograd è i so residenti frozen in anticipation. A ridistribucion di u putere era di cumincià. Duranti stu piriu, parechji assassini e assassiniu eranu cumpiuti contr'à i diversi affarianti è l'imprendituri.

Dunque, in una di e strade di a cità (distrettu Dzerzhinsky) un tentativu hè stata fatta nant'à un mercatu locale. U intruccheru era aspittendu per ellu vicinu à a casa è puderia sparà parechji volte, ferutu u ghjovanu. Eppuru, anche i feriti ricevenu, hà cullatu à u so carbu è avè persu à a stazione di polizia. Dopu questu, sagnante, fù mandatu à l'uspidale.

Lu Dzerzhinsky distrittu divintò un postu di furtuna. Eccu, un pocu dopu, l'assassiniu di un vitturianu lucale è u cofundatore di e cumpagnie in Frolovo hè struitu. In l'estiu di u stessu annu, un tentativu di assassinamentu hè stata fatta nantu à a vita di i fratelli Azziuni, chì anu impegnati in l'affari in a cità.

Candidatura di Ivanov

Hè suppostu chì u locu di Vladimir Kadin serà presitu da un amicu vicinu Yuri Ivanov. Volgograd hà pigliatu in anticipazione. Tuttavia, ùn hà micca avutu u rispettu suffissu entre i membri di u munnu criminale. A so auturità ùn era micca abbastanza à guidà u gruppu. L'autorità criminali di Volgograd ùn l'accetta micca. Ùn puderia micca stabilisce relazioni cù altre facultati chì eranu di riciviri una parte di u putere.

Assassination di Sergey Brudny

Sergey Brudny hè statu cofundatore di parechji mercati maiò in a cità (Central, Voroshilov è Traktorozavodsky). È ancu, sicondu parechji fonte, era u succissore di Vladimir Kadin.

In maiu di u 2014, i disruptions criminali in a cità hà influinzatu un grande impurtante. Brudny è a so cunniscenza Yevgeny Remezov sò stati sparati in u centru di a cità. Dopu à i ferii severi ricevuti, i vitture criminali di Volgograd sò stati purtati à l'hospitalu di a cità, ma ùn puderanu salvà Brudny.

L'assassiniu hè stata fattu in a sera vicinu à a cafe "Maroussia". L 'ignilicci ignilicati di un rifle propiu di u so carru, chì ghjera situatu vicinu. L'assassini eranu trovi assai rapidamente, dopu dui simani anu capace di stà capu. In a captura di criminali aiutò à grapemu un carru DVR mortu. Dopu à l'identificazione di e persone chì anu capita l'assassiniu, era pussibule di andà à u criminale di u cliente. Yuri Ivanov hè unu di i sospettati cum'è clientali di u crimini, ma sta retazioni hè statu rifiutata. Era unu di l'autorità criminali di a cità - Ali. U clientu di assassinieri è i so cumpizziune sò prontu detti per l'agenzia infurmazioni lawrali. Alietdin Makhmudov hà ricivutu 17.5 anni di prissioni.

Attempt on Vladimir Potashkin

Potashkin, 45 anni di età, hè un atleta, campionu europeu in kickboxing, di vanzile, capu di deputtu di a Federazione di Boxing di Volgograd. U tentativu di a so vita hè stallatu in u magiu 2016. Un attaccu hè chjinatu in wait for a entrepreneur vicinu à un club sportu. Eccu Vladimir Potashkin hè ingiunatu in u prugnu è u collu, è hè statu purtatu à l'uspidale.

Dopu qualchì operazione difficiule, l'omu di l'affari hà vinutu prontu à i so sensi. A so càmera hè stritamente custodiatata per prevene novi attempte.

Dui misi prima di l'incidentamentu, un carru di Land Cruiser 200 hè struito , chì appartine à l'autorità di a cità. In seguitu, u patrone di u vittura era Vladimir Kadin.

Attività di Potashkin

Vladimir Potashkin hè statu ufficialamenti u direttore di tindif secu. Prima di questu, era u pruprietariu di parechji prughjetti firmati in pruduzzioni agriculi. Dopu à a morte di u "cardinal gris" Potashkin hè unu di i cuntenuti principali per u postu di "aspittà" in a cità. Malgradu questu, l'imprendatore stessu preferitu d'impegnà l'impresa legali.

Sicondu l'attuali infurmanti nantu à a vita di Vladimir Potashkin pò esse dovutu à a so vulintà d'esse di u putere in Volgograd. Inoltre, cum'è un anticu sportista, Vladimir hà adigitu à a politica di Kadin è era contru a diffusioni di droga in a regione.

Quandu a storia suggerisce, l'autorità delittuale di Volgograd puderia diventà u mira di un cliente.

Chjave

I rapporti criminali anu cuntinuti constantemente annantu à l'assassiniu è l'assassininu recente, in a cità ci sò scontri di gruppi etnique è frequenti pelei involving chechens è caucasians. Questu hè duvuta à una situazione complicada o a ridistribucion di u putere in a cità di Volgograd - u tempu contaraghju.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.