GirateTips Travel

Krokodilyarium in Yalta - la grotte mondu di rèttili. Reviews è foto di i turisti

L'ancura Di Crimea mistiriusu incù u so natura, unichi è numerosi straneru mai finisci pi fariti i turisti. Most holidaymakers preferiscu à diversificà i so vacanze in stu furtunatu postu cù tutte e speci di corsi. Peninsula ogni leia hà a so attrazioni, ma u numeru massimu di li sò cuncintrati supra la costa miridiunali di a vicinanza di Yalta Radiant.

Krokodilyarium in Yalta ntirissanti è accissìbbili

A cità di Yalta hè un tipu di leia capitali di Crimea. I turisti cercanu quì à recharge so energia, à marchjà nant'à u famosu passeggiata eleganti è visita lochi ntirissanti, chì sò un gran parechji quì. Unu di i più ricenti e estremu corsi, chì hà da esse bellu di tutti generale, è i zitelli, un viaghju à Yalta krokodilyarium. Sè vo avete digià visitatu u famosu Zoo è i dolphinarium è oceanarium, allura vi duvite bellu visita sta maraviglia mondu di rèttili.

Krokodilyarium in Yalta pò visita à qualchissia in un prezzu rilativamenti dimucràticu. prezzu bigliettu per generale hè solu 400 rubles, è u zitellu hè ancu ecunòmicu - 300 rubles. I visitori pò sceglie a Fotografia animali, li piglià à a Camera - sta hè inclusa in la tassa bigliettu.

Storia di a creazione

In u 2010, in Alushta Calculator nati più settanta crocodiles Africanu u Nilu. cullezzione reptile a ddu tempu era digià piuttostu grande, è bisugnava à praticà tutte e, pi dari 'ogni individuu un angulu cosy. Aquarium di tutti i so animali spertu-tenci divintatu sacrificatu.

Allora u gestione è l 'idea di crià una nova riparu di rèttili, in cui si pudia campà cumplettamente, è esse sicuru di multiplicate. Prestu l 'animali chjappi in una casa, permanente - krokodilyarium in Yalta.

abitanti krokodilyariuma

Crèche Crocodile cuntene una grossa racolta di i più antichi abitanti di a nostra pianeta, l 'indirizzu pirmanenti di residenza chì hè oghji: a cità Yalta, Krokodilyarium. Foto di 'sti beddi animali ponu esse vistu in u nostru articulu.

L'abitanti più cumuna di u zoo di identitariu - crocodiles u Nilu. Luntanu da u fiumu, unni si vivi e àutri alligators - Cuban, cav, assai raru crocodiles Siamese, ostroryly è altri.

Cù issi animali ostaculu mintuvate quì è altri classi spiciali di cimetière (cimetière -. Lu so nomu piena in a siconda classìfica) - monde, iguanas, lucettuli, etc. The foto, sopra mostra un iguane verde, nativu di l 'ìsula di Madagascar.

Hè da nutà chì parechji membri di campà e razze assai antica di tartaruga chiamatu Cuppulata in u Crèche fratelli. Ghjè unu di i più grandi tartaruga, la lunghizza di cui arriva unu è una mità di metri. Iddi sò firmati in una grande Calculator chinu d 'acqua, e per via di u so congeners cumpurtamentu n'aggrissivu ùn li altri spezie podselyayut.

Scuntrà in krokodilyariume pò esse paludosa python tigre, chì sò assai di più chè quattru metri, à u listessu feminile chì hè una python & Albino.

Un bellu riprisentante di un tipu - tartaruga zmeinosheynaya - campà dinù a lu casottu. U coddu di stu tartaruga hè assai longa.

Enumerate i rèttili, pò esse una assai longu tempu, ma hè megliu à visità u agricula è vede cù u so ochji.

Yalta, krokodilyarium: cumu a arrivare

Sè vo esaminà a visita stu locu straordinariu, vi trova in a cantina. It signalatu un zoo di passion in u so parti cintrali di Yalta. Krokodilyarium quale indirizzu - carrughju. Ignatenko, u numeru maison 1, pò esse trovu assai facili. È pè ottene subitu da ogni parte di a cità chì si trova 50 metri da a passeggiata principale, u viaghju conti, ghjustu sopra à u caffè "McDonald l'".

ore durante i staghjoni - da 10 ore à 10 ore.

Reviews

Unu pò leghje i infurmazioni Marco circa krokodilyarium in Yalta, ma una griglia scopu di sta visita pò solu dà pack da i visitori. Si cont 'edda, o micca, ogni definisce per ellu stessu.

Visita i fori è i siti cù krokodilyariume griglia di una turista, in Yalta, putemu cunchiùdiri ca quasi tutti i nosci stati cuntintari incù u scursioni. N particulari impressiunatu cù u raprisintanti di infanzia - i zitelli.

Log in krokodilyarium, recensioni di visitori, hè assai pools imbellita, parò, è in u temperature è un picculu grannizza.

I visitori dì chì tutta a visita pigghia circa una ora. Duranti stu tempu, vi ponu revise tutti i rapprisintanti di Zoo è piglià images di u so abbunnanza.

miluna pusitivu di u cullitivu

In più di u tipu d 'entrée, quasi tutte e di l' invitati di u zoo di dì u mudellu uriginale di sale. Comu si tu chissu la grutta, u visitatori scrive è puntu di l 'internu sfarente è luminosu.

Pack da i turisti, animali in u Logo zoo di latte. Tutti li sò beni lieu-è pasce.

Unu di i vantaghji cunfusione krokodilyariuma visita quasi tutti l 'invitati l' uccasioni di dimustrari di nutriscia i bestii. Per $ 100 in una longa bastone strung un pezzu di carni, e nuddu si mancianu la crocodiles elli stessi. Stylo prozhory cuntenta di riuniri la manciari pruposta è i zitelli felici Sicula cu campa.

Turisti, scrive chì crocodiles pò to freeze in locu, è esse micca unu minutu quasi artigiana, è vi pudia pensa chì hè ghjustu un scarecrow.

Certi i visitori diri chi l 'serbatoi in una bona zoo, ma ùn ci sò quelli chì scrive circa lu fattu ca iddi sunnu assai nichi di i so animali. Ma sempre si deve esse dettu chì u recensioni pusitivu nantu à stu contu assai di più.

recensioni negativu

Visità krokodilyarium in Yalta, u crìtiche nant'à u situ web di sicuru nun scrìviri nenti, tantu no vi viaghjà da u fattu chì ci hè. It devi esse dissi ca l 'emozioni negativu da visità krokodilyariuma, di sicuru, esisti, ma si sò assai menu chè pusitivi.

Certi i turisti dì chì u bigliettu à u zoo di hè assai cchiù cari di un cortu viaggiu accussì.

Pinioni differ circa la france: qualchi dì chì u so storie sò assai ntirissanti e Informativ, mentri àutri lamentu chì u Guida ùn esisti, tantu di parlà, comu si tratta, in fatti, solu da me propriu spirienza. È in ordini di fari lu cumparisce, a visita à stu locu esoticu.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 co.unansea.com. Theme powered by WordPress.